אזהרה !!!!! לפני מספר חודשים היינו
במפגש של איגוד הגנים במרכז הארץ ושם היו כל מיני דוכנים למכירה באחד מהם היה מישהו שקוראים לו איציק שסיפר שהוא מצייר באייר בראש והראה לנו כל מיני ציורים יפים שהוא מצייר על קירות כמובן נפלנו בפח כמה גננות והזמנו אותו לצייר אצלנו בגן מסתבר שצריך להיזהר ממנו האדם לא דובר אמת הציורים שהוא מראה בפליירים הם לא שלו זאת לא רמת הביצוע ולא היכולת שלו רמת הגימור גרועה והוא לא עומד במילתו הוא לא מסיים כמו שהוא מבטיח האמת ששילמנו לו נאלצנו אפילו לבטל צקים וסתם היסתבכנו איתו אז היזהרו גם אתם.
במפגש של איגוד הגנים במרכז הארץ ושם היו כל מיני דוכנים למכירה באחד מהם היה מישהו שקוראים לו איציק שסיפר שהוא מצייר באייר בראש והראה לנו כל מיני ציורים יפים שהוא מצייר על קירות כמובן נפלנו בפח כמה גננות והזמנו אותו לצייר אצלנו בגן מסתבר שצריך להיזהר ממנו האדם לא דובר אמת הציורים שהוא מראה בפליירים הם לא שלו זאת לא רמת הביצוע ולא היכולת שלו רמת הגימור גרועה והוא לא עומד במילתו הוא לא מסיים כמו שהוא מבטיח האמת ששילמנו לו נאלצנו אפילו לבטל צקים וסתם היסתבכנו איתו אז היזהרו גם אתם.