אזהרה לא ללדת בבית החולים רמב"ם בחיפה

רונה244

New member
אזהרה לא ללדת בבית החולים רמב"ם בחיפה

שלום רב,
ביתי הילה ממן אושפזה בבית החולים רמב"ם , וילדה בתאריך 25/12/13
לאחר הלידה הועברה למחלקת יולדות ב' .מחלקת יולדות היתה עמוסה ולא היה מקום , לכן ביתי אושפזה בפרוזדוור, למחרת בבוקר התפנתה מיטה באחד החדרים וביתי ביקשה מהאחות האחראית במחלקה, אחות בשם מישל, לעבור למיטה, אולם האחות סירבה וזאת ללא סיבה, ביתי התעקשה לעבור למיטה, היות ולא היה לה נוח במסדרון, האחות מישל כעסה ניגשה לביתי ודחפה אותה לכיוון המיטה שנכנס לה הברזל של המיטה לבטן ודיברה בטון מתנשא ומזלזל. הבת שלי התקפלה מכאבים ובכתה , ולמרות זאת האחות לא הרפתה והמשיכה בשלה.
גועל נפש של שירות .!! בעקבות התקרית, ניתנה הוראה שביתי תישאר ללא מיטה במשך כמה שעות .ביתי אומנם נשארה ללא מיטה (וזה לאחר לידה) במשך כמה שעות וזאת כשבחדר ממול היו מיטות ריקות. וכל זה על פי הוראה שלהאחות האחראית מישל שדחפה את ביתי .
אנו לא נוותר!! הגשנו תלונה במשטרה כנגד האחות ואנו הולכים לתבוע אותה ואת בית החולים.
לא נעבור על זה בשתיקה. כמו כן פניתי לעיתונות המקומית והארצית ובאינטרנט על מנת לפרסם לכולם את השירות הנפלא שבית חולים רמב"ם נותנים במחלקת יולדות בבית החולים!!
גועל נפש של התנהגות.
האחות מצידה על מנת לצאת מהסיטואציה שאליה נקלעה המציאה שקרים והלכה והזמינה בטחון בטענה שביתי תקפה אותה.
אני עומדת על כך שהאחות תבוא על עונשה. זו הנכדה הראשונה שלנו וזו החוויה הכי מגעילה שעברנו בחיים !!
 
אין ספק שביתך צריכה להתלונן

על האחות וההתנהגות שלה, והאחות הזו לא צריכה לשרת יולדות! זה באמת מקרה של אלימות נגד יולדת!!
מצטערת לשמוע מה עברתן, לאף אישה בעולם לא מגיע כזה יחס, בטח לא אחרי לידה.
אבל אני חייבת להסתייג מהמסקנה שלך - לא לבוא ללדת ברמב"ם, רק בגלל שיש אחות אחת באשפוז שצריכה שיעמידו אותה על מקומה, או לחלוטין לפטר אותה. יש בעיה אז צריך לטפל בבעיה.
אני מלווה לידות ברמב"ם כבר 10 שנים, מעולם לא נתקלתי במקרה כזה. שוב ממליצה לכם להתלונן על התנהגות האחות.
 

g a n i

New member
אין ספק שצריך לברר את העניין

אבל, אם תרשי לי פראפרזה, אני חייבת להסתייג מהמסקנה שלך ש"האחות הזו לא צריכה לשרת יולדות! זה באמת מקרה של אלימות נגד יולדת!!"
קביעה קצת נחרצת ע"ס תיאור חד צדדי של המקרה, לא?

שלא לומר שיש שיקולים רבים לשיבוץ יולדות בחדרים (אולי יש יולדות אחרי ניצוח שאמורות להגיע בזמן הקרוב ויולדות אחרות שמשתחררות מעט מאוחר יותר ולחדר ההוא היולדת המדוברת מיועדת? תסריט יומיומי במחלקות).
 
את צודקת

אסור לשפוט על פי עדות חד צדדית כמובן. בהנחה שהתיאור של האלימות (הדחיפה של האישה על הברזל) נכון - נשמע שצריך להעמיד אותה על מקומה.
 
למעלה