אזהרה/ביקורת: "בליסטיק"
תקציר מנהלים: איכס! אני: "מה שלום ביל?" מנהל ספרית וידאו: "בחוץ.. כל העותקים בחוץ; אבל הנה סרט לא פחות טוב!" אני (כמה שעות אח"כ): ססססססאמו! מאחר ופגשתי כמה סרטים טובים בזכות הפורום הזה, אני חייב חובה להזהיר.. הייתי שם
ומספר על העלילה, אבל אין מה לספר - הסרט לקוח ממחסן הקלישאות הגדול, חסר הומור לחלוטין (שמתי לב, באמצע, שאף אחד לא מחייך אף פעם בסרט הזה!); בפרק ממוצע של A-TEAM יש יותר עומק. אנטוניו בנדורה (להלן עגבניה) הוא סוכן מובטל שאיבד את אשתו בתאונה; מנהל הסוכנות צריך שיחזור למשימה אחת, ובתמורה יאמר לו היכן אשתו (שבעצם לא נהרגה). יש איזה נשק ננוטכנולוגי שצריך להשיג בחזרה, ורק העגבניה יכול לבצע את המשימה. מולו עומדת לוסי לו, אבל.. האם היא נגדו? יש מלא אקשן, פיצוצים רבים, מרדפים לרוב, ובכל זאת נרדמתי לקראת סוף הסרט (!!). למי איכפת מהדמויות השבלוניות? שימותו כולם כבר, יאללה. לוסיל בקושי אומרת 2 משפטים לאורך הסרט, אין לה מניע רציני, גם לא לרעים, ולא ברור למה היא מנסה להפוך את העגבניה לקטשופ. תמונה: טובה ונקיה.. 9 אודיו: בסדר; שימוש מאופק מדי באחוריים.. DD; 8 תוספות: "הבקרוב", 2 סרטוני מאחורי הקלעים. ישעממו כל מי שכבר ראה 2 כאלה בחייו; 5 גלובוס /DVD MASTER עשו עבודה מכובדת, וגם התוספות מתורגמות לעברית. חבל רק שכל זה נעשה על זבל גנרי שכזה.
תקציר מנהלים: איכס! אני: "מה שלום ביל?" מנהל ספרית וידאו: "בחוץ.. כל העותקים בחוץ; אבל הנה סרט לא פחות טוב!" אני (כמה שעות אח"כ): ססססססאמו! מאחר ופגשתי כמה סרטים טובים בזכות הפורום הזה, אני חייב חובה להזהיר.. הייתי שם