אזהרה - אליאקספרס שינו את השירות לרעה!

אני לקוח יהלום (קונה בסכומים גבוהים) ועובד עם אליאקספרס על בסיס יומיומי כבר כעשר שנים.
לאחרונה חלה הרעה קיצונית בשירות, אתם תוכלו להרגיש זאת מיד כשלא תצליחו לקבל צ'אט עם נציג שירות לקוחות כבעבר.
אבל לא זו ההרעה הקיצונית. ההגנה עלינו הלקוחות הופחתה משמעותית. אני מגיש מחלוקות לעיתים נדירות אבל בגלל שנות הניסיון כבר יודע לצפות את התוצאה.
פתאום אני קולט שאליאקספרס כבר לא מגבים כבעבר. סתם דוגמה מאתמול - מוכר נוכל שלח לי אריזה ריקה במקום מוצר כבד. צילמתי הכל בוידאו כולל המשקל - פסקו לרעתי ושיחררו לו 112 דולר (355 שקל) יש לי עוד המון דוגמאות - בקיצור מדיניות חדשה - שירות שלא הכרתם ! ראו הוזהרתם !
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אני לקוח יהלום (קונה בסכומים גבוהים) ועובד עם אליאקספרס על בסיס יומיומי כבר כעשר שנים.
לאחרונה חלה הרעה קיצונית בשירות, אתם תוכלו להרגיש זאת מיד כשלא תצליחו לקבל צ'אט עם נציג שירות לקוחות כבעבר.
אבל לא זו ההרעה הקיצונית. ההגנה עלינו הלקוחות הופחתה משמעותית. אני מגיש מחלוקות לעיתים נדירות אבל בגלל שנות הניסיון כבר יודע לצפות את התוצאה.
פתאום אני קולט שאליאקספרס כבר לא מגבים כבעבר. סתם דוגמה מאתמול - מוכר נוכל שלח לי אריזה ריקה במקום מוצר כבד. צילמתי הכל בוידאו כולל המשקל - פסקו לרעתי ושיחררו לו 112 דולר (355 שקל) יש לי עוד המון דוגמאות - בקיצור מדיניות חדשה - שירות שלא הכרתם ! ראו הוזהרתם !
איני לקוח "יהלום", אבל אני קונה לאורך שנים סחורות שונות מאתר זה.
לאחרונה אני דווקא כן זוכה לקבל מהם הודעות מעקב אחר המשלוחים, וכלולה בהם גם רובריקה לפתיחת מחלוקת.
אבל מכיוון שכל המשלוחים מגיעים בזמן (ודווקא בעבר היו עיכובים), והסחורה המבוקשת סופקה כיאות, לא הייתה לי כל עילה לפתוח מחלוקת כלשהי שם.
אז... לא אוכל לטעון שלא חלו שינויים לרעה, אבל אישית, אין לי כל טענות לגבי אתר המכירות הזה.
 

davidkopel

New member
גם אני הרגשתי לאחרונה שמשהו קורה לרעה באליאקספרס.
גם אני קיבלתי חבילה ריקה במחיר 19 דולר ולא קיבלתי כלום. לקח לי מלא זמן עד שמישהו ענה לי בכלל.
משהו לא טוב מתרחש שם
 
למעלה