או קיי עקב התגובות הנה המשופר

או קיי עקב התגובות הנה המשופר

הקדמה- ארגאיה עמדה שעה ארוכה מביטה מטה אל מימי הים הגלים היכו בחוזקה בקיר הצוק הקשה, מותירים רק קצף לבן ונעלמים כאילו מעולם לא נבראו אור השמש השוקעת נגע קלות בפני המים רגליה היחפות נעו הנה והנה על משטח הסלע השחור היא הושיטה ידה אל צווארה מחזיקה את תליון חד הקרן שכל כך אהבה משכה אותו בחוזקה, החבל הדק בצבע טורקיז כמו צבע מימי הים בחורף נקרע מותיר את התליון ושארית החוט בידה היא הביטה בו ארוכות מלטפת בקצה האצבעותיה את המתכת הקרה חיוך עלה בזווית פיה היא הניפה את ידה והשליכה את התליון מטה אל מי הים. ארגאיה הביטה בתליון נבלע ע"י הגלים והרגישה את החופש שכל כך ייחלה לו עוטף אותה, מערסל אותה היא נשענה קדימה והביטה אל פניה המשתקפות מהמים שיערה הכהה והגלי גלש על פניה החיוורים והדגיש את עיניה הבהירות אמה נהגה לומר שהיא נראת כמו יצור שיצא מהאגדות כמו פייה ששכחו לצייר לה כנפיים השמש שקעה אט אט צבע המים השתנה מטורקיז לכחול כהה היה לה קר, שמלתה השחורה הייתה דקה וצמודה מדגישה את גופה הנאה ארגיאה רעדה מעט, הרוח העיפה את שיערה לאחור לפתע הרגישה מסוחררת, היא התיישבה מחזיקה את ראשה בידיה זכרונות התקיפו אותה ההתחייבות לתליון השבועה שלה טעות חייה ובקשר לתליון שכל כך אהבה... ובעצם הוא מעיק עליה.... זה בכוונה והכל יהיה ברור בהמשך
 
בסדר,תגובה

"החבל הדק בצבע טורקיז כמו צבע מימי הים"-אני שוב חוזרת,תראי,יש איזושהי הנחה שככל שמתארים יותר בפירוט זה הופך את הסיפור ליותר טוב,אבל זה לא נכון,תיאור טוב הוא תיאור שתורם לדמות\אווירה בסיפור,במקרה הזה התיאור של החבל לא עוזר לנו להבין אותו,אנחנו יודעים את צבעו,אבל זה ממש לא משנה,הייתי מתמקדת פה דווקא בתחושת החבל על הצוואר של הדמות,גם עובי החבל יכול להיות נקודה לתיאור. "והרגישה את החופש שכל כך ייחלה לו"-ו' החיבור נראית לי מאוד מסורבלת. "עוטף אותה, מערסל אותה"-שוב,תיאור בעייתי,עד עכשיו תיארת מעיין שיחרור ממשא,למה לא להמשיך באותו נושא? "שיערה הכהה והגלי גלש על פניה החיוורים והדגיש את עיניה הבהירות"-כאן יש תיאור שנראה שממש נדחף לתוך הסיפור,זה לא ממש משנה לנו איך היא נראית,מה גם שתיאור צבע עיניה ושערה לא אומרים הרבה,הייתי מורידה את התיאור הזה. "הרוח העיפה את שיערה לאחור"-למה זה משנה,מה גם שזה לא אומר הרבה,אלא רק שהייתה במקום רוח,ואת זה כבר אמרת.
 
מדהיייםםםםם...

כמוך.. (I LOVE U)... אני נהנת לקרוא את היצירות המדהימות שלך.. שוב ושוב.. רק בגלל שהם שלך.. רק בגלל שאת מתארת דברים שצורה מדהים שיכולה לקחת לי את הנשימה, ולעצור את פעימות ליבי לשניה... I LOVE U 4 EVER...
 

Blizzard Beach

New member
מאוד אהבתי.../images/Emo94.gif

תיאורים מעולים, אבל נראה שיש יותר תיאורים מאשר עלילה.
 

ה ג ר ו ש

New member
זה מהמם!!

אהבתי קודם, ועכשיו זה ממש מדהים!! אני מצפה להמשך!!!
 

פטרייה

New member
וואלה, זה סיפור יפה!../images/Emo127.gif

את כותבת ומתארת מצוין, אני בחיים לא אוכל לכתוב ככה... מה לעשות, אני לא בן אדם של תיאורים. בכל מקרה, המשיכי ככה! ואם באמת יש המשך אז אני כבר מתה לדעת מה יהיה.
 
וואו../images/Emo70.gif

אהבתי אבל הבעיה שיש יותר תיאורים מאשר... משהו חסר לי פה ונראה לי זה שאין דיבורים... זה אמור להיות טיזר?
 

ganooov

New member
זה אחלה, פשוט תמשיכי... ../images/Emo13.gif

את רואה? לאט לט מגיבים יותר ויותר
.
 
כן..... מגיבים המון!

פורום..אני גאה בכם!!!!!! אני פשוט נהנת להיכנס לפה!! איזה שינוי... נהדר..... תודה על התגובות אני עוד חושבת על המשך... זה הולך להיות משולב עם הרבה היסטוריה.. אני כבר התחלתי מחקר "מעמיק" וזאת רק ההקדמה לכן יש הרבה תיאורים וכלום לא קורה...חח... באמת תודה.. מורגאן.
 
למעלה