או קיי בנות תסבירו לי בבקשה

redrider

New member
או קיי בנות תסבירו לי בבקשה

אני מביא אותה אליי לראות סרט. על ההתחלה מתכרבלים ביחד מתחת לפוך ומתחילות נגיעות עם חירמונים. רק מה בחזה אסור לגעת. אחרי איזה 10 דקות של נגיעות עדינות פה ושם החזה הופך להיות איזור מורשה נגיעה. ככה העניינים נמשכים 3 שעות!!! אחרי שלוש שעות של "כיבוש" אסטרטגי לפי איזורי שליטה אנחנו מגיעים לסקס. עכשיו אין לי בעיה עם קצת טייזינג בכיף זה הכי טוב בעולם וללא ספק הסקס היה בן זונה אבל עדיין שמישהו יסביר לי מה הסיפור שלכן. זאת לא הפעם הראשונה שאני נתקל בבחורה שאומרת לא לא לא לא כן. אההה וכפרה על הבנות הרזות וקלילות סקס באוויר זה אחלה של דבר.
 
כי זה כיף!!

למה לא לשחק קצת לפני שהידיים נשלחות לאזורים "החשובים"?? לפעמים דווקא המגע "מסביב" יכול להדליק, לשגע ורק לתרום לאיכות האקט כולו. כולה 10 דקות לפני שהידיים הגיעו לשדיים!!! לא רואה בעיה בזה! נהנת?? היא נהנתה?? זה מה חשוב!! ובאמת כפרה על בחורות רזות וקלילות ...
 
גבר תלמד להינות גם מהדרך...

ולא רק מההגעה לתחנה הסופית. אם ה"קצת טייזינג" הוא "בכיף", מדוע שהרבה טיזינג לא יהיה הרבה בכייף?
 
3 שעות..היא לא התייאשה רק ממזמוזים?

כמה שאני עושה טיזינג לא הגעתי ל-3 שעות... אבל אתה לא צריך להתבכיין שלקחו לך 10 דקות תמימות (!!!לא עלינו!!) להגיע לה לחזה....
 
כיבוש אסטרטגי לפי אזורי שליטה?

המלחמה לא נגמרה כבר? אתה בטח מהסוטים האלה שאוכלים את הקרמבו בביס אחד. אין לי כמעט ספק שלולא הבחורים שאומרים כן כן כן כן לא, לא היו הבחורות שאומרות לא לא לא לא כן. לזיין זה קל. להתמזמז כמו שצריך זה קשה. שמים לב לכל אצבע ואצבע, לכל מבט, נשימה, חיוך. אולי זאת הבעיה שלך? אולי אתה לא מאמין שאתה מסוגל לעלות ליגה?
 
חוסר בטחון כזה...

ואז אולי הפיתוי מתגבר על הכל? בפעם הראשונה והאחרונה שזה קרה לי בחיי הבוגרים (כי כשהייתי נערה זה קרה הרבה) פשוט התפתתי והיה מצאבק בין הראש והגוף.
 
למעלה