או סוף סוף

mh53

New member
האופנוע נראה ממש טוב

לא ידעתי שזה מנוע V. גם המחיר מצויין, רק עולה שאלת האמינות,אם היבואן יחזיק מעמד, ואיפה לטפל... אם הייתי בן 16 לא הייתי חושב פעמיים וקונה אותו.
 

jinjy SportBike

New member
../images/Emo10.gif

מה שאתה מתכוון זה: אם היית בן 16 והיה לך כסף לקנות אותו היית קונה אותו
 

headc

New member
השלדה באה ישירות מהדגם של 250

ולכן המשקל כבד, לעומת הcbr 125, שהשלדה מעוצבת בשביל האופנוע..
 

Blue Fire Flame

New member
../images/Emo41.gif מי שנותן אופנוע כביש לילד בן 16

שלא יחזור לפה להדליק
הכתובת על הקיר באדום זועק
 

mh53

New member
אותו אחד גם נותן לו האמר ונשק בגיל 18

שזה כולה שנתיים מאוחר יותר, וגם זה לדעתי לא בסדר, אבל זה מה יש.
 

Shredingerscat

New member
איזה הגזמה

"אופנוע כביש" קצת פלסטיקה לא תהרוג אותם, אופנוע זה לא, גם עם "עמלץ" עם 14 כ"ס "אימתניים" לא הופך את זה לאופנוע שמסכן את הרוכב בגלל הביצועים. טוסטוס שלא מסוגל לעמוד בקצב של התנועה מסביבו זה סיכון. טיפשות יכולה להרוג באותה קלות על DT או סקייטבורד. תרכב על אחד הכלים האלה ותבין.
 

Blue Fire Flame

New member
מי שיהרוג אותם זאת נהגת מזדה 3 שממהרת בבוקר

להכניס את הילדים לגן שנמצא בדיוק מול בית הספר של הילד בן ה16 ולמרות שהיתה לו זכות קדימה הוא לא מספיק מיומן לדעת שזכות קדימה מקבלים מפחיות אפילו שחוקית הוא צודק. ואז לך תסביר להורים שלו למה אין להם ילד כי נהגת ממהרת ולא מפוקסת על הבוקר רצחה להם את הבן, כדי לשרוד בכביש צריך שנים של נסיון בפחית להבין את הדינימיקה של הכביש ואז אולי להתחיל להכניס למשוואה את הדינמיקה של אופנוע בכביש. נכון "...קצת פלסטיקה לא תהרוג אותם..." אבל קצת מזדה 3 כן
 

jinjy SportBike

New member
../images/Emo31.gif

עוד איזה טרול שבא לעצבן.. דבר ראשון, האופנועים אינם אופנועי כביש מהוללים, אלא רק ניראים כך וזה רק בישביל המקדם פוזה של האופנוע. האופנוע עצמו הוא בסהכ 14 כ"ס-האופנוע בסהכ מאיץ קצת יותר מהר מ50 סעמק וסוגר 110 במקום 80, ומה שהרבה לא מבינים שדווקא הנתונים האלה הם מה שעושים את אופנועי ה125 בטוחים יותר
וזה בגלל שאם רוצים לצאת קצת מהעיר לא נדחפים ונרמסים מהמכוניות מסביב(או לפחות פחות) וגם בעיר, שרמזור מתחלף לירוק לא נותנים לך בעיטה בתחת ויש לך כוח מנוע לברוח מצרות.
 

Blue Fire Flame

New member
../images/Emo41.gifתתאורר../images/Emo70.gif

מי בכלל מדבר על האופנוע
אני מדבר על הילד בן ה16
בכזאת בורות מזמן לא נתקלתי
 
למעלה