אותך ..

אותך ..

רוצה להרגיש את הידים שלך מלטפות בעדינות את גופי .. רוצה להרגיש את הלשון שלך מחפשת אחרי מקומות לא מוכרים .. רוצה אותך כל פעם מחדש .. רוצה להתעלס איתך .. לאור נרות בחדר חשוך רוצה לעשות איתך אהבה .. על חוף הים .. רוצה לשכב איתך .. בדשא , שם בפארק .. רוצה שתנשק אותי .. בכל גופי.. לאט לאט רוצה שתלקק .. תמצוץ.. כל איבר בגופי .. ואני כל כך מוכנה לקראתך .. כל כך רוצה אותך .. חמה ורטובה .. מגורה מלאת תשוקה ... רוצה רק שתבוא ... ותמשיך את מה שהיה ..
 

tomy

New member
קיבלת אותי

מעוניין לעשות איתך הכל ומעבר לזה אם את מעוניינת נא הגיבי
 
מרגישה אותך ..

רוצה לעשות איתי אהבה ... מרגישה אותך מפשיט אותי במבטך .. עוצמת עינים ונותנת לך להוריד לי את החזיה .. ואני נשארת ערומה .. ללא שום בגד שיכסה את הגוף שלי .. ואתה מתקרב .. ומושיט את לשונך .. מעביר את הלשון .. משאיר אחריו סימן של צריבה .. והתשוקה כל כך בוערת ... ממש כמו גחל מאש .. רוצה שתלקק לי את פרח גן העדן שלי .. רוצה שתטעם את המיצים שלי .. רוצה להרגיש את זכרותך בתוכי נכנסת לאט לאט .. רוצה אותך כל כך .. מוכן ???
 

tomy

New member
הבעייה היא

הבעיה היא שאף אחת כאן לא רצינית
 
:) :) :) :) :) :)

הבעיה היא שנכנסים הנה כל מיני גברברים שחושבים שכאן המין - זמין רק לקטוף ולחטוף רק מה, כאן פרוצים הלשונות אנחנו כותבות ומשתפות מתלהמות ומתקשקשות קצת רציניות קצת מציאותיות אבל לא תמיד זמינות כאן זה לא ``בית-זונות`` חברים - זה פורום סקס כאן מדברים על זה....
 

tomy

New member
אלמנה יקרה שלי

אני יודע שפה זה לא בית זונות אך בשביל ביישן כמוני זו אחת ההזדמנויות המעטות שלי להכיר נשים אז...
 

רב-און

New member
אלמנה חביבה את מתלהטת מהר מידי

תני לבחור להתפרק אולי טוב הוא במילים וכבד לשון במעשים די.... תהני
 
לא הביישן למד

רגע רגע אם להכיר, אתה יודע זה לוקח זמן, חכה את הכתובים תקרא, תתשתתף תנסה להשתלב קל כאן להתלהב את הבנות לאט להכיר חמודות כאן, מקיר לקיר אל תציע לכל אחת, זה לא הופך את זה לנחמד תבחר לך למי לטייל ואליה תשלח את המייל אולי אולי תזכה בפרס הגדול להנות איתה, להנות מהכל..
 

tomy

New member
אל האלמנה

ברגל שמאל התחיל הכל תני לי אותך להכיר בנות יש אולי מקיר לקיר אך רק איתך ארצה לחלוק את שעותיי היפות אז תני צ`אנס לבחור ביישן שבתקווה אותך יכיר
 

mna

New member
איתך H-)

אותך אלטף, כשיגיע הזמן, ועל גופך ארפרף, ולא אשאיר בו סימן. אנשק למצחך, ואחפון עגבותייך, אטעם נשיותך, כשאכרע בין רגלייך, וכשתהיי רטובה, ותרצי שאחדור, בהמון תאווה, ביחד, נגמור.
 
איתך ..

נוגעת לא נוגעת ... מלקקת בריפרוף .. יודעת שאתה מתענג מאבד את הדעת .. גורמת לך לעוד תענוג .. מלקקת מנשקת .. מענגת מטריפה .. ואתה עוד צועק .. כן אל תפסיקי .. לא עכשיו .. ממשיכה ללטף .. ממשיכה לענג .. נותנת דרור לידיך ,, חופש ללשונך ואתה מטייל בכל מפת הגוף שמולך .. אחרי זוג העופריים .. והדובדבן שהקפצת מרגישה אותה מנשקת בין הרגלים ומרוב משחקים ..חשה שלא יכולה .. רוצה כבר להרגיש אותך ..
 

mna

New member
התמכרות

מתמכר לליטוף, נעים ומפנק, מעביר יד ברפרוף, ועל שדייך מתרפק, חופן ומעסה, ובזרועותיי, ערוותך מכסה, מלטף ותר, ומלהכאיב נזהר. עד . . שמאתר הכפתור, שייתן ליצרנו דרור.
 
למעלה