אושר תוואי הרכבת לירושלים(בגשר)

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
וזה עוד "גשר בטון חשוף"...
ובעיניי הוא מכוער ואינו משתלב עם הסביבה.
אבל אני מודע לכך שמדובר בעניין סובייקטיבי לחלוטין. אני מניח שעל כל מי שחושב שגשרי בטון חשופים הנם יפים, אוכל למצוא אחד שטעמו שונה.
 

levikon

New member
ובעיניי הוא מכוער ואינו משתלב עם הסביבה.
אבל אני מודע לכך שמדובר בעניין סובייקטיבי לחלוטין. אני מניח שעל כל מי שחושב שגשרי בטון חשופים הנם יפים, אוכל למצוא אחד שטעמו שונה.
עזוב את זה, אתה רואה כאן פגיעה בנוף
מתחתיו? הריסות בלתי ניתנות לאיחוי?
 

raminec

New member
הנה דוגמא מהארץ לגשר יפה...
גשר עכברה בצפון (תודה רבה לעמית שהפנה את תשומת ליבי אליו). מה שאומר שגם בארץ יכולים לבנות גשר בלי להרוס את הנוף.
גשר מחריד שכלל אינו משתלב בסביבתו
אבל כאמור, על טעם ועל ריח... אגב, נזקים עקב הקמת הגשר הזה עדיין ניכרים היטב בשטח. דרדרות של קרקע, דרך שנפרצה מן הסתם עבור הקמת הגשר ועוד. לא כל נזק נראה כמו עץ כרות.
 

levikon

New member
גשר מחריד שכלל אינו משתלב בסביבתו
אבל כאמור, על טעם ועל ריח... אגב, נזקים עקב הקמת הגשר הזה עדיין ניכרים היטב בשטח. דרדרות של קרקע, דרך שנפרצה מן הסתם עבור הקמת הגשר ועוד. לא כל נזק נראה כמו עץ כרות.
שטויות. אתה לא יכול לפתח בלי לגעת בקרקע,
אבל עוד חורף או שניים ולא יהיה יותר זכר לעבודות. זה לא הקו המשודרק לירושלים...
 

raminec

New member
שטויות. אתה לא יכול לפתח בלי לגעת בקרקע,
אבל עוד חורף או שניים ולא יהיה יותר זכר לעבודות. זה לא הקו המשודרק לירושלים...
השפוכת של החפירות ליסודות של העמודים
תשאר גם עוד שלושים שנה. כל הכרמל מלא בצלקות של שפוכת של קבלני בניין והצלקות האלו נשארות עשרות רבות של שנים, אז אל תספר לי סיפורי סבתא. לא אמרתי שאפשר או אי אפשר לפתח בלי לגעת בקרקע. מה שבטוח זה שאפשר את הפסולת של החפירות להשליך במקום מסודר במקום לזרוק בטבע (כי להטמין עולה לקבלן כסף) ולספר לי אח"כ שאין שום נזק סביבתי בתמונה .אני לא מדבר על זה שמנסים להציג לי שגשר של בטון חשוף בקווים ישרים שילד בכיתה ב' יש לו כבר יותר מעוף בעיצוב של גשרים ממנו, נראה ממש טוב. נו, באמת.
 

levikon

New member
השפוכת של החפירות ליסודות של העמודים
תשאר גם עוד שלושים שנה. כל הכרמל מלא בצלקות של שפוכת של קבלני בניין והצלקות האלו נשארות עשרות רבות של שנים, אז אל תספר לי סיפורי סבתא. לא אמרתי שאפשר או אי אפשר לפתח בלי לגעת בקרקע. מה שבטוח זה שאפשר את הפסולת של החפירות להשליך במקום מסודר במקום לזרוק בטבע (כי להטמין עולה לקבלן כסף) ולספר לי אח"כ שאין שום נזק סביבתי בתמונה .אני לא מדבר על זה שמנסים להציג לי שגשר של בטון חשוף בקווים ישרים שילד בכיתה ב' יש לו כבר יותר מעוף בעיצוב של גשרים ממנו, נראה ממש טוב. נו, באמת.
לא יודע על מה אתה מדבר.
טיילתי שם לפני חודשיים ולא ראיתי שום פסולת בניה או משהו כזה בנחל עכברה... ובנוגע לגשר, בעיני הוא מאוד יפה ומרשים.
 

amit1270

New member
השפוכת של החפירות ליסודות של העמודים
תשאר גם עוד שלושים שנה. כל הכרמל מלא בצלקות של שפוכת של קבלני בניין והצלקות האלו נשארות עשרות רבות של שנים, אז אל תספר לי סיפורי סבתא. לא אמרתי שאפשר או אי אפשר לפתח בלי לגעת בקרקע. מה שבטוח זה שאפשר את הפסולת של החפירות להשליך במקום מסודר במקום לזרוק בטבע (כי להטמין עולה לקבלן כסף) ולספר לי אח"כ שאין שום נזק סביבתי בתמונה .אני לא מדבר על זה שמנסים להציג לי שגשר של בטון חשוף בקווים ישרים שילד בכיתה ב' יש לו כבר יותר מעוף בעיצוב של גשרים ממנו, נראה ממש טוב. נו, באמת.
בדיוק על זה הירוקים צריכים להילחם
במקום מלחמות דון קישוט נגד הגשר, יש להיאבק בכל הכוח נגד הרס מיותר והשלכת פסולת בלתי חוקית ומכערת. אני מקווה מאוד שלא ייתנו לזה לקרות בנחל יתלה רק כדי לומר בסוף "אמרנו לכם".
 

megashock

New member
בדיוק על זה הירוקים צריכים להילחם
במקום מלחמות דון קישוט נגד הגשר, יש להיאבק בכל הכוח נגד הרס מיותר והשלכת פסולת בלתי חוקית ומכערת. אני מקווה מאוד שלא ייתנו לזה לקרות בנחל יתלה רק כדי לומר בסוף "אמרנו לכם".
מדוע השפוכת של החפירות צריכה להיות בעיה ?
אי אפשר למכור אותה בתור מצע לכבישים, או כתחליף לכל דבר אחר שמיוצר במחצבות, היא יכולה להיות שווה הרבה כסף? כמויות האפר האלה לא יוכלו להקטין את היקף החציבה במחצבות בארץ ?
 

raminec

New member
מדוע השפוכת של החפירות צריכה להיות בעיה ?
אי אפשר למכור אותה בתור מצע לכבישים, או כתחליף לכל דבר אחר שמיוצר במחצבות, היא יכולה להיות שווה הרבה כסף? כמויות האפר האלה לא יוכלו להקטין את היקף החציבה במחצבות בארץ ?
לא אפר, אלא עפר
ולא כל עפר מעניין את מישהו. חוץ מזה, גם משאיות ושינוע עולים כסף. יותר קל לזרוק בשטח הפתוח, גם ככה אכיפת חוק בארץ אין.
 

Rubim88

New member
מדוע השפוכת של החפירות צריכה להיות בעיה ?
אי אפשר למכור אותה בתור מצע לכבישים, או כתחליף לכל דבר אחר שמיוצר במחצבות, היא יכולה להיות שווה הרבה כסף? כמויות האפר האלה לא יוכלו להקטין את היקף החציבה במחצבות בארץ ?
לא טומנים הכל..משתמשים בחלק
ואני מניח שלחלק שטומנים אין ערך כלכלי משמעותי..
 

davidfainshtein

Member
מנהל
נראה אותך מבטל את תוכנית ספדי...
די להכללות ולססמאות.
חשבתי שהיא כבר מבוטלת, לא?
 

בועז ל

New member
חשבתי שהיא כבר מבוטלת, לא?
לעת עתה, כן. הארגונים הירוקים בתמיכת ראש
עיריית ירושלים היוצא הצליחו לסכל את התוכנית. בין מנהיגי המאבק הירוק היה מיודענו אברהם שקד. ידוע לי על ניסיונות גורמים אינטרסנטיים מגובים בבעלי הון להחיות את התוכנית.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
לעת עתה, כן. הארגונים הירוקים בתמיכת ראש
עיריית ירושלים היוצא הצליחו לסכל את התוכנית. בין מנהיגי המאבק הירוק היה מיודענו אברהם שקד. ידוע לי על ניסיונות גורמים אינטרסנטיים מגובים בבעלי הון להחיות את התוכנית.
כן, את זה אני יודע.
במקרה הספציפי הזה אני תומך ב-100% בעמדת הירוקים.
 

amit1270

New member
לעת עתה, כן. הארגונים הירוקים בתמיכת ראש
עיריית ירושלים היוצא הצליחו לסכל את התוכנית. בין מנהיגי המאבק הירוק היה מיודענו אברהם שקד. ידוע לי על ניסיונות גורמים אינטרסנטיים מגובים בבעלי הון להחיות את התוכנית.
אני חושב שהם קיבלו את תמיכת ראש העיר רק בשלב
מאוחר כשהיה די ברור לאן נושבת הרוח. עם ראש העיר הנוכחי שהתנגד לתוכנית לכל אורך הדרך (וסגניתו נעמי צור היא אחת המתנגדות החריפות לתכנית מראשיתה) יהיה הרבה יותר קשה להחיות אותה.
 

raminec

New member
חשבתי שהיא כבר מבוטלת, לא?
לא בוטלה, נדחתה
בניגוד לערכאות בבית המשפט, תוכניות שאינן מאושרות בפעם הראשונה ניתן להגיש אותן שוב ושוב ושוב לאישור. מספיק פעם אחת שהן עוברות והן תבוצענה. תוכנית ספדי היא תוכנית שכבר עברה את חלק מהוועדות בניה ולכן ניתן יהיה יחסית במהירות להעביר אותה את האישורים האחרונים שנותרו ביום מן הימים כשמישהו יחלט להרים את הכפפה ולנסות להעביר אותה שוב.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אושר תוואי הרכבת לירושלים(בגשר)
"ברוב מוחץ נדחו במועצה הארצית לתכנון ולבנייה טענות החברה להגנת הטבע, ומעל נחל יתלה ייבנה גשר ולא מנהרה" http://www.news1.co.il/Archive/001-D-209642-00.html?tag=15-03-59
ולהלן הודעות הדוברות:
רכבת ישראל מברכת את המועצה הארצית לתכנון ובנייה, שבהחלטתה היום נותנת אור ירוק להמשיך ולהקים את פרויקט הקו המהיר לירושלים, שעם תום העבודות יחבר את ירושלים למרכז גוש דן ב28 דקות בלבד. הקו המהיר לירושלים הינו מהפרויקטים המורכבים והחשובים ביותר כיום. קו הרכבת צפוי להביא לשיגשוג בירת ישראל, להחזרת תושבים לעיר, להורדת אלפי רכבים מהכבישים, להפחתת תאונות הדרכים וזיהום האוויר.
 

amirv

New member
ולהלן הודעות הדוברות:
רכבת ישראל מברכת את המועצה הארצית לתכנון ובנייה, שבהחלטתה היום נותנת אור ירוק להמשיך ולהקים את פרויקט הקו המהיר לירושלים, שעם תום העבודות יחבר את ירושלים למרכז גוש דן ב28 דקות בלבד. הקו המהיר לירושלים הינו מהפרויקטים המורכבים והחשובים ביותר כיום. קו הרכבת צפוי להביא לשיגשוג בירת ישראל, להחזרת תושבים לעיר, להורדת אלפי רכבים מהכבישים, להפחתת תאונות הדרכים וזיהום האוויר.
הרכבת עדיין מפמפמת 28 דקות

ניפגש ב-2017, אם הנסיעה תיקח פחות מ-45 דקות אני צנצנת
 

הרדוף3

New member
הרכבת עדיין מפמפמת 28 דקות

ניפגש ב-2017, אם הנסיעה תיקח פחות מ-45 דקות אני צנצנת
אין לרכבת ישראל קטרים וקרונות כלל !!
לרכבת ישראל אין קטרים וקרונות להפעלת הקו המהיר לירושלים ובארבע השנים הקרובות גם לא יהיה. גם לא ברור מתי יגיעו הקרונות והקטרים הנוספים לצורך הפעלת הקו אם בכלל, כך שגם ב 45 דקות הרכבת לא תגיעה מת"א לירושלים. ועדיין לא ברור כמה בג"צים יש עוד בדרך.
 

בועז ל

New member
אין לרכבת ישראל קטרים וקרונות כלל !!
לרכבת ישראל אין קטרים וקרונות להפעלת הקו המהיר לירושלים ובארבע השנים הקרובות גם לא יהיה. גם לא ברור מתי יגיעו הקרונות והקטרים הנוספים לצורך הפעלת הקו אם בכלל, כך שגם ב 45 דקות הרכבת לא תגיעה מת"א לירושלים. ועדיין לא ברור כמה בג"צים יש עוד בדרך.
הסר דאגה. עד לסיום A1 יש שפע זמן להצטיידות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה