ובעיניי הוא מכוער ואינו משתלב עם הסביבה.וזה עוד "גשר בטון חשוף"...
אבל אני מודע לכך שמדובר בעניין סובייקטיבי לחלוטין. אני מניח שעל כל מי שחושב שגשרי בטון חשופים הנם יפים, אוכל למצוא אחד שטעמו שונה.
ובעיניי הוא מכוער ואינו משתלב עם הסביבה.וזה עוד "גשר בטון חשוף"...
עזוב את זה, אתה רואה כאן פגיעה בנוףובעיניי הוא מכוער ואינו משתלב עם הסביבה.
אבל אני מודע לכך שמדובר בעניין סובייקטיבי לחלוטין. אני מניח שעל כל מי שחושב שגשרי בטון חשופים הנם יפים, אוכל למצוא אחד שטעמו שונה.
חיובי, מפורט בתגובה מתחתעזוב את זה, אתה רואה כאן פגיעה בנוף
מתחתיו? הריסות בלתי ניתנות לאיחוי?
גשר מחריד שכלל אינו משתלב בסביבתוהנה דוגמא מהארץ לגשר יפה...
גשר עכברה בצפון (תודה רבה לעמית שהפנה את תשומת ליבי אליו). מה שאומר שגם בארץ יכולים לבנות גשר בלי להרוס את הנוף.
שטויות. אתה לא יכול לפתח בלי לגעת בקרקע,גשר מחריד שכלל אינו משתלב בסביבתו
אבל כאמור, על טעם ועל ריח... אגב, נזקים עקב הקמת הגשר הזה עדיין ניכרים היטב בשטח. דרדרות של קרקע, דרך שנפרצה מן הסתם עבור הקמת הגשר ועוד. לא כל נזק נראה כמו עץ כרות.
השפוכת של החפירות ליסודות של העמודיםשטויות. אתה לא יכול לפתח בלי לגעת בקרקע,
אבל עוד חורף או שניים ולא יהיה יותר זכר לעבודות. זה לא הקו המשודרק לירושלים...
לא יודע על מה אתה מדבר.השפוכת של החפירות ליסודות של העמודים
תשאר גם עוד שלושים שנה. כל הכרמל מלא בצלקות של שפוכת של קבלני בניין והצלקות האלו נשארות עשרות רבות של שנים, אז אל תספר לי סיפורי סבתא. לא אמרתי שאפשר או אי אפשר לפתח בלי לגעת בקרקע. מה שבטוח זה שאפשר את הפסולת של החפירות להשליך במקום מסודר במקום לזרוק בטבע (כי להטמין עולה לקבלן כסף) ולספר לי אח"כ שאין שום נזק סביבתי בתמונה .אני לא מדבר על זה שמנסים להציג לי שגשר של בטון חשוף בקווים ישרים שילד בכיתה ב' יש לו כבר יותר מעוף בעיצוב של גשרים ממנו, נראה ממש טוב. נו, באמת.
בדיוק על זה הירוקים צריכים להילחםהשפוכת של החפירות ליסודות של העמודים
תשאר גם עוד שלושים שנה. כל הכרמל מלא בצלקות של שפוכת של קבלני בניין והצלקות האלו נשארות עשרות רבות של שנים, אז אל תספר לי סיפורי סבתא. לא אמרתי שאפשר או אי אפשר לפתח בלי לגעת בקרקע. מה שבטוח זה שאפשר את הפסולת של החפירות להשליך במקום מסודר במקום לזרוק בטבע (כי להטמין עולה לקבלן כסף) ולספר לי אח"כ שאין שום נזק סביבתי בתמונה .אני לא מדבר על זה שמנסים להציג לי שגשר של בטון חשוף בקווים ישרים שילד בכיתה ב' יש לו כבר יותר מעוף בעיצוב של גשרים ממנו, נראה ממש טוב. נו, באמת.
מדוע השפוכת של החפירות צריכה להיות בעיה ?בדיוק על זה הירוקים צריכים להילחם
במקום מלחמות דון קישוט נגד הגשר, יש להיאבק בכל הכוח נגד הרס מיותר והשלכת פסולת בלתי חוקית ומכערת. אני מקווה מאוד שלא ייתנו לזה לקרות בנחל יתלה רק כדי לומר בסוף "אמרנו לכם".
לא אפר, אלא עפרמדוע השפוכת של החפירות צריכה להיות בעיה ?
אי אפשר למכור אותה בתור מצע לכבישים, או כתחליף לכל דבר אחר שמיוצר במחצבות, היא יכולה להיות שווה הרבה כסף? כמויות האפר האלה לא יוכלו להקטין את היקף החציבה במחצבות בארץ ?
לא טומנים הכל..משתמשים בחלקמדוע השפוכת של החפירות צריכה להיות בעיה ?
אי אפשר למכור אותה בתור מצע לכבישים, או כתחליף לכל דבר אחר שמיוצר במחצבות, היא יכולה להיות שווה הרבה כסף? כמויות האפר האלה לא יוכלו להקטין את היקף החציבה במחצבות בארץ ?
חשבתי שהיא כבר מבוטלת, לא?נראה אותך מבטל את תוכנית ספדי...
די להכללות ולססמאות.
לעת עתה, כן. הארגונים הירוקים בתמיכת ראשחשבתי שהיא כבר מבוטלת, לא?
כן, את זה אני יודע.לעת עתה, כן. הארגונים הירוקים בתמיכת ראש
עיריית ירושלים היוצא הצליחו לסכל את התוכנית. בין מנהיגי המאבק הירוק היה מיודענו אברהם שקד. ידוע לי על ניסיונות גורמים אינטרסנטיים מגובים בבעלי הון להחיות את התוכנית.
אני חושב שהם קיבלו את תמיכת ראש העיר רק בשלבלעת עתה, כן. הארגונים הירוקים בתמיכת ראש
עיריית ירושלים היוצא הצליחו לסכל את התוכנית. בין מנהיגי המאבק הירוק היה מיודענו אברהם שקד. ידוע לי על ניסיונות גורמים אינטרסנטיים מגובים בבעלי הון להחיות את התוכנית.
לא בוטלה, נדחתהחשבתי שהיא כבר מבוטלת, לא?
ולהלן הודעות הדוברות:אושר תוואי הרכבת לירושלים(בגשר)
"ברוב מוחץ נדחו במועצה הארצית לתכנון ולבנייה טענות החברה להגנת הטבע, ומעל נחל יתלה ייבנה גשר ולא מנהרה" http://www.news1.co.il/Archive/001-D-209642-00.html?tag=15-03-59
הרכבת עדיין מפמפמת 28 דקותולהלן הודעות הדוברות:
רכבת ישראל מברכת את המועצה הארצית לתכנון ובנייה, שבהחלטתה היום נותנת אור ירוק להמשיך ולהקים את פרויקט הקו המהיר לירושלים, שעם תום העבודות יחבר את ירושלים למרכז גוש דן ב28 דקות בלבד. הקו המהיר לירושלים הינו מהפרויקטים המורכבים והחשובים ביותר כיום. קו הרכבת צפוי להביא לשיגשוג בירת ישראל, להחזרת תושבים לעיר, להורדת אלפי רכבים מהכבישים, להפחתת תאונות הדרכים וזיהום האוויר.
אין לרכבת ישראל קטרים וקרונות כלל !!הרכבת עדיין מפמפמת 28 דקות
ניפגש ב-2017, אם הנסיעה תיקח פחות מ-45 דקות אני צנצנת
הסר דאגה. עד לסיום A1 יש שפע זמן להצטיידות.אין לרכבת ישראל קטרים וקרונות כלל !!
לרכבת ישראל אין קטרים וקרונות להפעלת הקו המהיר לירושלים ובארבע השנים הקרובות גם לא יהיה. גם לא ברור מתי יגיעו הקרונות והקטרים הנוספים לצורך הפעלת הקו אם בכלל, כך שגם ב 45 דקות הרכבת לא תגיעה מת"א לירושלים. ועדיין לא ברור כמה בג"צים יש עוד בדרך.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.