החברה להגנת הטבע לא מורכבת ממתנדבים בלבד
החברה להגנת הטבע מובילה את ארגון המאבק ומדובר ברשות ממשלתית שכן צריכה לחשוב על השיקולים שהכי עדיפים לטובת הציבור ולא על רייטינג וחשיפה תקשורתית.
החברה להגנת הטבע לא מורכבת ממתנדבים בלבד
החברה להגנת הטבע מובילה את ארגון המאבק ומדובר ברשות ממשלתית שכן צריכה לחשוב על השיקולים שהכי עדיפים לטובת הציבור ולא על רייטינג וחשיפה תקשורתית.
החברה להגנת הטבע היא לא רשות ממשלתיתהחברה להגנת הטבע לא מורכבת ממתנדבים בלבד
החברה להגנת הטבע מובילה את ארגון המאבק ומדובר ברשות ממשלתית שכן צריכה לחשוב על השיקולים שהכי עדיפים לטובת הציבור ולא על רייטינג וחשיפה תקשורתית.
צודק בקשר לחברה להגנת הטבע, אבל..החברה להגנת הטבע היא לא רשות ממשלתית
מדובר בעמותה ציבורית ללא קשר לממשלה.
להזכירך, התקשורת היא זו שבוחרת אילו מאבקיםצודק בקשר לחברה להגנת הטבע, אבל..
החברה להגנת הטבע היא באמת עמותה ציבורית שלא למטרות רווח, אבל בכל מקרה יש משהו עקום בבחירת מאבקים לפי מידת החשיפה שלהם בתקשורת ולא לפי מידת הנחיצות שלהם.
אבל היא מעוותת את סדרי העידיפויות בולהזכירך, התקשורת היא זו שבוחרת אילו מאבקים
יזכו לחשיפה. A1 בהחלט ראוי לחשיפה זו מפאת חשיבותו העצומה. ללא החשיפה הזו הפרויקט היה נמרח מן הסתם והמצוי לפרק זמן נוסף. לכן, בהקשר זה החשיפה המוגברת שלה זוכה הפרויקט, חיובית.
בהחלט. לתקשורת סדר יום משלה שאינו תואםאבל היא מעוותת את סדרי העידיפויות בו
במקום להתרכז בפיקוח על העבודות ובתכנון של גשר כמה שיותר אסתטי, מתרכזים במלחמה לעצירה כולת של הפרוייקט, או בחלופות שלא ישימות מבחינה כלכלית במדינת ישראל. גם בשוויץ אני חושב שהקבלנים שבונים את קוי האלפטרנזיט הם בסופו של דבר קבלנים ואם יתנו להם הם יותר יתעניינו בלהרוויח יותר כסף ולא ממש ולא בשמירה על איכות הסביבה, אבל כנראה שמנגנון הפיקוח שם יותר חזק ורציני ומתרכז בבקרה על איכות העבודות ולא על מניעתן.
שום חינוך לא יעזור, רק אכיפה!בהחלט. לתקשורת סדר יום משלה שאינו תואם
בהכרח למה שאנו מצפים. פרטים חשובים וקריטיים מבחינת חובת הדיווח אינם מועברים לציבור ע"י התקשורת. אעיר רק שהערתך ביחס ל"חלופות שלא ישימות מבחינה כלכלית" היא היא לב הויכוח שניטש בין הצדדים ועפ"י ועדת סדן, על פניו לא קיים הפרש עלות משמעותי בין שתי החלופות. ביחס לשוויץ, אתה יותר מצודק. ייקח לנו שנות דור של חינוך לאזרחות טובה ולשמירה על ערכי הסביבה ע"מ להגיע לרמת הביצוע והפיקוח המופגנים שם.
"אל תקטוף, נערי, יש פרחים שבני חלוף"...זוכר?שום חינוך לא יעזור, רק אכיפה!
האם חינוך יוריד את מפתרעי הטרקטורונים"אל תקטוף, נערי, יש פרחים שבני חלוף"...זוכר?
המטרה הושגה אז אך ורק באמצעות חינוך! חוץ מזה, שים לב לכך שבמדינות בהן נאכפת השמירה על ערכי הסביבה, ישנה גם מודעות גבוהה לסביבה. אני לא אומר שאכיפה אינה חשובה, אבל הכל מתחיל מחינוך.
OK , אתה צודק, האכיפה אכן מעל הכל, אבלהאם חינוך יוריד את מפתרעי הטרקטורונים
ורכבי השטח מהכבישים ומחופי הים? האם חינוך יגרום לקבלן לשפוך את הפסולת שלו באופן חוקי או לנהג להפסיק לחנות בתחנת אוטובוס? בוא נהיה מציאותיים. חינוך יכול לשנות הרגלים מסוימים (קטיף פרחים, חסכון במים ועניינים "אזרחיים" דומים), אבל התנהגות עבריינית רק אכיפה מרתיעה תוכל למנוע.
"התקשורת אשמה!"להזכירך, התקשורת היא זו שבוחרת אילו מאבקים
יזכו לחשיפה. A1 בהחלט ראוי לחשיפה זו מפאת חשיבותו העצומה. ללא החשיפה הזו הפרויקט היה נמרח מן הסתם והמצוי לפרק זמן נוסף. לכן, בהקשר זה החשיפה המוגברת שלה זוכה הפרויקט, חיובית.
זה ממש לא מדויק. התקשורת בוחרת להבליט"התקשורת אשמה!"
אתה יודע טוב כמוני שאנשי התקשורת ממש לא קובעים את סדר היום אלא מוזנים מהודעות לעיתונות וספינים שונים ומשונים.
התבלבלת עם 'רשות הטבע והגנים'צודק בקשר לחברה להגנת הטבע, אבל..
החברה להגנת הטבע היא באמת עמותה ציבורית שלא למטרות רווח, אבל בכל מקרה יש משהו עקום בבחירת מאבקים לפי מידת החשיפה שלהם בתקשורת ולא לפי מידת הנחיצות שלהם.
העיקרון פעולה העיקרי של מאבקי איכה"סצודק בקשר לחברה להגנת הטבע, אבל..
החברה להגנת הטבע היא באמת עמותה ציבורית שלא למטרות רווח, אבל בכל מקרה יש משהו עקום בבחירת מאבקים לפי מידת החשיפה שלהם בתקשורת ולא לפי מידת הנחיצות שלהם.
נכון מאוד!החברה להגנת הטבע היא לא רשות ממשלתית
מדובר בעמותה ציבורית ללא קשר לממשלה.
אבל רשות הטבע והגנים היא כן..החברה להגנת הטבע היא לא רשות ממשלתית
מדובר בעמותה ציבורית ללא קשר לממשלה.
הגופים הירוקים צריכים לפקח על המפקחים...ממתי ארגוני סביבה, שרובם מבוססים על מתנדבים,
אמורים לפקח על עבודות הביצוע?! זהו תפקיד לרשויות המוסמכות! חוץ מזה, ודאי שהירוקים ישאפו למקסם את תקשורתיות המאבק: הרי הם תלויים בגיוס תמיכה ציבורית. הדבר לגיטימי לחלוטין.
הנה דוגמא מהארץ לגשר יפה...לא, הם לא טועים.
הקבלן הישראלי המצוי מותיר אחריו בד"כ נזקים לסביבה ונדרשים מאמצים מיוחדים ע"מ לפקח עליו. חוץ מזה,הבאת דוגמאות ממדינות מתקדמות מאוד בתחום בניית גשרי רכבות. אני חייב להודות שלא כל הגשרים מצאו חן בעיניי, אבל זו שאלה של טעם. אני מעדיף גשרי אבן המשתלבים עם הסביבה על פני גשרי בטון חשוף או מתכת.
וזה עוד "גשר בטון חשוף"...הנה דוגמא מהארץ לגשר יפה...
גשר עכברה בצפון (תודה רבה לעמית שהפנה את תשומת ליבי אליו). מה שאומר שגם בארץ יכולים לבנות גשר בלי להרוס את הנוף.
וזה עוד "גשר בטון חשוף"...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.