אושרה תוכנית החשמול של הרכבת

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
גדול!

אבל אז יקבלו קלסטרופוביה במנהרה
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=171022282
חייבים להשאיר את הרכבת במקום פתוח ללא מנהור,
גדול!
 

Ccyclist

Well-known member
אז תפנו לבית הדין בהאג, הנה הגישה לתחנה...

כן לתוכנית חישמול, לא לגידור כל קו החוף בחיפה
התוכנית לא תצא לפועל אם לא ימצאו איזון נכון בין הרצון לחשמל את הקוים לבין הצורך של חיפה
להחזיר לעצמה את קו החוף שלה ובלי שרכבות עם חומרים מסוכנים ועמודי חשמול יעברו במרכז העיר
כל עוד זה לא יפתר לא יהיה חישמול בקטע חיפה. שיחשמלו את עצמם כמה שירצו, בחיפה זה יעבור רק במינהור
אז תפנו לבית הדין בהאג, הנה הגישה לתחנה...
https://maps.google.co.uk/maps?q=th...d=-rv_CwqblOUDdTdnju43Jw&cbp=12,330.92,,0,3.8

ההתנגדות שלכם מגוכחת.
 

asmopil

New member
ידוע

אז תפנו לבית הדין בהאג, הנה הגישה לתחנה...
https://maps.google.co.uk/maps?q=th...d=-rv_CwqblOUDdTdnju43Jw&cbp=12,330.92,,0,3.8

ההתנגדות שלכם מגוכחת.
ידוע
ידוע שרוב המגיבים כאן בפורום קוראים לחשמל את חיפה בכל מקרה, ומתעלמים מכל ההשלכות. לצערי, חברי הפורום הזה לא תמיד זוכרים כי תחבורה ציבורית צריכה להשתלב במערך תכנון אורבני כולל, אבל בזה אני כנראה לא אצליח לשכנע פה אף אחד, כמעט.
עד איפה מגיעה האובססיביות שלכם?! אתם תומכים ברכבת שתוכננה בימי העות'מנים שלא היתה רלוונטית כבר בשעתו!! לא כל שכן בפתרונות העשויים להסב נזק אדיר לפיתוח הסביבתי והכלכלי.
אתם תומכים בחשמול הקו לחיפה וברכבת העמק רק בגלל שזה זמין ולא בגלל תכנון ראוי.
רכבת העמק תתברר שכמו גבינת העמק, יש בה בעיקר חורים.
 

darkshadow1

New member
אדוני היקר- איזו אלטרנטיבה יש לך?

ידוע
ידוע שרוב המגיבים כאן בפורום קוראים לחשמל את חיפה בכל מקרה, ומתעלמים מכל ההשלכות. לצערי, חברי הפורום הזה לא תמיד זוכרים כי תחבורה ציבורית צריכה להשתלב במערך תכנון אורבני כולל, אבל בזה אני כנראה לא אצליח לשכנע פה אף אחד, כמעט.
עד איפה מגיעה האובססיביות שלכם?! אתם תומכים ברכבת שתוכננה בימי העות'מנים שלא היתה רלוונטית כבר בשעתו!! לא כל שכן בפתרונות העשויים להסב נזק אדיר לפיתוח הסביבתי והכלכלי.
אתם תומכים בחשמול הקו לחיפה וברכבת העמק רק בגלל שזה זמין ולא בגלל תכנון ראוי.
רכבת העמק תתברר שכמו גבינת העמק, יש בה בעיקר חורים.
אדוני היקר- איזו אלטרנטיבה יש לך?
בוא נתחיל מכך שהמסילות בחיפה יחושמלו במוקדם או במאוחר ולא ניתן לעצור זאת. היתרונות של החשמול הוסברו בהרחבה בפורום עשרות פעמים בהקשרים שונים ואין טעם לחזור עליהם שוב. לשם שינוי הפרוייקט גם לא סובל מקשיים תקציביים, בזכות תמיכה של משרד האוצר שמבין את החשיבות הכלכלית האדירה של הפרוייקט.
עכשיו נמשיך לטענות השיקוע/מינהור:
מדובר במהלך שישא תג מחיר אסטרונומי- אם הוא יסתיים ב-5 מיליארד ש"ח בלבד זאת תהיה הצלחה כבירה. ביצוע שלו יגרום לסגירה של כל הרכבות מחיפה וצפונה למשך חודשים ארוכים במקרה הטוב או שנים במקרה הרע ולשיבושים קשים בתנועת הרכבות ברחבי הארץ ובצורה עקיפה גם לתנועת כלי הרכב בכבישים, על כל הנזקים הכלכליים האדירים שכרוכים בשיבושים כאלה.
לא ברור לי למה התקופה שבה תוכננה הרכבת קשורה בצורה כלשהי לרלוונטיות שלה בימינו. האם העובדה שבלונדון נבנו קווי רכבת תחתית כבר לפני כ-150 שנים הופכת אותם ללא רלוונטיים? האם העובדה שלפני מאה שנים הקימו ברחבי אירופה מסילות רכבת הופכת אותן ללא רלוונטיות?
 

mister K

New member
אבל מה הקשר בין מנהור לחישמול?

ידוע
ידוע שרוב המגיבים כאן בפורום קוראים לחשמל את חיפה בכל מקרה, ומתעלמים מכל ההשלכות. לצערי, חברי הפורום הזה לא תמיד זוכרים כי תחבורה ציבורית צריכה להשתלב במערך תכנון אורבני כולל, אבל בזה אני כנראה לא אצליח לשכנע פה אף אחד, כמעט.
עד איפה מגיעה האובססיביות שלכם?! אתם תומכים ברכבת שתוכננה בימי העות'מנים שלא היתה רלוונטית כבר בשעתו!! לא כל שכן בפתרונות העשויים להסב נזק אדיר לפיתוח הסביבתי והכלכלי.
אתם תומכים בחשמול הקו לחיפה וברכבת העמק רק בגלל שזה זמין ולא בגלל תכנון ראוי.
רכבת העמק תתברר שכמו גבינת העמק, יש בה בעיקר חורים.
אבל מה הקשר בין מנהור לחישמול?
גם אם הייתי מסכים לרעיון הזזת המסילה בחיפה (ואני ממש לא), לחשמל צריך בכל מקרה ולא יעזור שום דבר.
כך פועלות כיום רכבות בעולם וכל יום בו רכבת ישראל ממשיכה לנוע על דיזל הוא מבחינת אבסורד!

האם גם אתה תומך בדרישה ההזויה של "חישמול תמורת מינהור", למרות שאין כל קשר בין שני הדברים? הרי ברור לך שמדובר בפרינציפ מטופש של כמה ארגונים שחושבים שהם יכולים "להחזיק בביצים" את הרכבת.
מניעת חישמול בכל טענה שהיא תגרום נזק אדיר לא רק בחיפה אלא בכל הארץ (בין היתר עיכוב פתיחת הקו לכרמיאל והקו המהיר לירושלים, השארת הקווים הקיימים כאיטיים ובזבזניים ועוד).
 

Ccyclist

Well-known member
תשכנעו את ביהמ"ש בהאג בעלילות ה"קרינה" שלכם?

ידוע
ידוע שרוב המגיבים כאן בפורום קוראים לחשמל את חיפה בכל מקרה, ומתעלמים מכל ההשלכות. לצערי, חברי הפורום הזה לא תמיד זוכרים כי תחבורה ציבורית צריכה להשתלב במערך תכנון אורבני כולל, אבל בזה אני כנראה לא אצליח לשכנע פה אף אחד, כמעט.
עד איפה מגיעה האובססיביות שלכם?! אתם תומכים ברכבת שתוכננה בימי העות'מנים שלא היתה רלוונטית כבר בשעתו!! לא כל שכן בפתרונות העשויים להסב נזק אדיר לפיתוח הסביבתי והכלכלי.
אתם תומכים בחשמול הקו לחיפה וברכבת העמק רק בגלל שזה זמין ולא בגלל תכנון ראוי.
רכבת העמק תתברר שכמו גבינת העמק, יש בה בעיקר חורים.
תשכנעו את ביהמ"ש בהאג בעלילות ה"קרינה" שלכם?

תשובה עניינית לעובדה שכך נראית הגישה לתחנת האג סנטראאל עם מספר מסילות מחושמלות-עילית שגדול פי כמה ממספרן בחיפה אין לך.

עובדה שבכל העולם יש רכבות עם חישמולת עילית, וכל עלילות ה"קרינה" ושקרי ה"חסימה הנופית" שלכם אינם תופסים.

לסימנס, ספקית של רכבת ישראל, יש רכבת תשתית שיכולה לבנות את החשימולת העילית בחיפה בשבועיים ולכן התניית החישמול בשיקוע היא סחטנות שדורשת פרוייקט בסדר גודל ולו"ז גדול פי כמה וכמה מהדרוש.

כמו כן - רכבות חשמליות יוכלו לפעול על חשמל שיופק מגז ישראלי נקי וזול, בעוד רכבות דיזל יפעלו על נפט מיובא יקר ומזהם.
 

Ccyclist

Well-known member
רכבת החישמול של סימנס (הדמייה)

תשכנעו את ביהמ"ש בהאג בעלילות ה"קרינה" שלכם?

תשובה עניינית לעובדה שכך נראית הגישה לתחנת האג סנטראאל עם מספר מסילות מחושמלות-עילית שגדול פי כמה ממספרן בחיפה אין לך.

עובדה שבכל העולם יש רכבות עם חישמולת עילית, וכל עלילות ה"קרינה" ושקרי ה"חסימה הנופית" שלכם אינם תופסים.

לסימנס, ספקית של רכבת ישראל, יש רכבת תשתית שיכולה לבנות את החשימולת העילית בחיפה בשבועיים ולכן התניית החישמול בשיקוע היא סחטנות שדורשת פרוייקט בסדר גודל ולו"ז גדול פי כמה וכמה מהדרוש.

כמו כן - רכבות חשמליות יוכלו לפעול על חשמל שיופק מגז ישראלי נקי וזול, בעוד רכבות דיזל יפעלו על נפט מיובא יקר ומזהם.
רכבת החישמול של סימנס (הדמייה)
https://www.youtube.com/watch?v=xFg0EOUJNrc

קצב העבודה של הרכבת הזו הוא מייל (1.6 ק"מ) ליום.

מנהרה בחיפה תצריך 5 שנים לפחות.

הפשרה שאני מציע:

חישמול המסילה הקיימת עכשיו. אין קשר בין קנה המידה הדרוש לחישמול כיום ובין שיקוע עתידי - החישמול צריך השקעה של אחוזים בודדים מהכסף והזמן הנחוץ לשיקוע. אי אפשר לתקוע פרוייקט של שבועיים בשם פרוייקט של חמש שנים פלוס.

תוכנית עתידית למסילה משוקעת בתוואי מקביל עם תחנות מקבילות שלא יפריע להפעלת המסילה הקיימת.

בבוא היום המסילה המושקעת העתידית תתחבר למסילה הקיימת בצמתים בלב המפרץ וחוף הכרמל והרכבות יוכלו לעבור להשתמש בה.

אז ורק אז יהיה אפשר לדבר על פירוק המסילה הקיימת.

אינני רואה איך יבנו את המסילה המשוקעת בעשור הקרוב, אך אם נפח התנועה ברכבת העמק, בקו כרמיאל וכו' יצדיק את ריבוע המסילות בחיפה יהיה מוצדק לשקול תוואי שקוע בתור חלק מפרוייקט בניית מסילות 3 ו 4 כי ממילא בשלב כזה יצטרכו לדבר על הפקעות והריסות.
 
אני מקווה שכמו שבועז כתב

כן לתוכנית חישמול, לא לגידור כל קו החוף בחיפה
התוכנית לא תצא לפועל אם לא ימצאו איזון נכון בין הרצון לחשמל את הקוים לבין הצורך של חיפה
להחזיר לעצמה את קו החוף שלה ובלי שרכבות עם חומרים מסוכנים ועמודי חשמול יעברו במרכז העיר
כל עוד זה לא יפתר לא יהיה חישמול בקטע חיפה. שיחשמלו את עצמם כמה שירצו, בחיפה זה יעבור רק במינהור
אני מקווה שכמו שבועז כתב
לפני כמה ימים שהפרוייקט החישמול קבור מתחנת לאדמה ישאר כך לתמיד ולא יזוז מטר אחד קדימה
 

Ccyclist

Well-known member
אל תקווה, תתפלל, לאפיפיור (כבר רצו לפנות...)

אני מקווה שכמו שבועז כתב
לפני כמה ימים שהפרוייקט החישמול קבור מתחנת לאדמה ישאר כך לתמיד ולא יזוז מטר אחד קדימה
אל תקווה, תתפלל, לאפיפיור (כבר רצו לפנות...)

ואם הוא לא יצחק לכם בפנים הוא יפנה אתכם לתחנת Roma San Pietro רומא סאן פייטרו - תחנת הרכבת העילית הקרובה לותיקן, שבה יש כמובן חישמול עילי ובאזור מגורים.


רכבת בתחנה:
http://it.wikipedia.org/wiki/File:Rome_6532.jpg

רכבת קומותיים בתחנה כדי שלא תשקרו שמדובר ב"רכבת קלה":
http://en.wikipedia.org/wiki/File:TreniCarrozzaDuePianiSanPietroStazioneRoma.JPG

האזור בגוגל סטריט ויו כדי שתוכלו לסובב את המצלמה ב360 מעלות, ולראות איפה זה על המפה:

https://maps.google.co.uk/maps?q=ro...=ZjTkULSmR3z2StlOUvEciA&cbp=12,212.74,,1,5.41

לא בית המשפט בהאג ולא האפיפיור יעזרו לכם.
 

טשאפק 2

New member
גם למכה סוללים מסילה חשמלית, אז גם משם

אל תקווה, תתפלל, לאפיפיור (כבר רצו לפנות...)

ואם הוא לא יצחק לכם בפנים הוא יפנה אתכם לתחנת Roma San Pietro רומא סאן פייטרו - תחנת הרכבת העילית הקרובה לותיקן, שבה יש כמובן חישמול עילי ובאזור מגורים.


רכבת בתחנה:
http://it.wikipedia.org/wiki/File:Rome_6532.jpg

רכבת קומותיים בתחנה כדי שלא תשקרו שמדובר ב"רכבת קלה":
http://en.wikipedia.org/wiki/File:TreniCarrozzaDuePianiSanPietroStazioneRoma.JPG

האזור בגוגל סטריט ויו כדי שתוכלו לסובב את המצלמה ב360 מעלות, ולראות איפה זה על המפה:

https://maps.google.co.uk/maps?q=ro...=ZjTkULSmR3z2StlOUvEciA&cbp=12,212.74,,1,5.41

לא בית המשפט בהאג ולא האפיפיור יעזרו לכם.
גם למכה סוללים מסילה חשמלית, אז גם משם
לא תבוא הישועה.
 

Ccyclist

Well-known member
אולי אפשר לפנות למלכת אנגליה?

אז אולי יפנו לאו"ם בז'נבה ?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

https://maps.google.co.uk/maps?q=Un...Bu5Omu2JqzBC5eIfz9qJLA&cbp=11,355.19,,0,-5.41
אולי אפשר לפנות למלכת אנגליה?
( תחנת Queen's Park )

https://maps.google.co.uk/maps?q=qu...d=GhJSmdWPOwOlPL_UIdkrrQ&cbp=12,25.63,,0,8.81

בכל העולם המערבי יש חישמול עילי, אלו רק מספר דוגמאות ועוד היד נטויה.

לא בית המשפט בהאג, לא האפיפיור, לא האו"ם בז'נבה ולא מלכת אנגליה יעזרו לכם במאבקכם המטופש נגד טכנולוגיה בטוחה ונפוצה שעומדת בכל הסטנדרטים המערביים.
 

tapuzo

New member
אף אחד לא מתנגד לחשמול, אלא לתוואי בחופי חיפה

אני מקווה שכמו שבועז כתב
לפני כמה ימים שהפרוייקט החישמול קבור מתחנת לאדמה ישאר כך לתמיד ולא יזוז מטר אחד קדימה
אף אחד לא מתנגד לחשמול, אלא לתוואי בחופי חיפה
 

Ccyclist

Well-known member
לפרבר וויטקליף של סאות'אנד זה לא מפריע.

אז שישאירו לחיפאים את הרכבת דיזל שלהם
ושיחליפו רכבות בבנימינה
לפרבר וויטקליף של סאות'אנד זה לא מפריע.

https://maps.google.co.uk/maps?q=so...=4ArcQ4Xhx8yOnUWZITUPMQ&cbp=12,190.44,,0,-1.5

יש מעברים מסודרים בין הרחוב שליד החוף ולחוף עצמו מעל למסילה.

מה גם שבהשוואה למרכז סאות'אנד האזור נחשב ליוקרתי יחסית.

אבל טוב שמתנגדי החישמול בפורום נכנעו באשר לטענות הקרינה. זהו הצעד הראשון בקבלת המציאות.
 
מה?? גם שם הבריטים השאירו מורשת כזאת?

לפרבר וויטקליף של סאות'אנד זה לא מפריע.

https://maps.google.co.uk/maps?q=so...=4ArcQ4Xhx8yOnUWZITUPMQ&cbp=12,190.44,,0,-1.5

יש מעברים מסודרים בין הרחוב שליד החוף ולחוף עצמו מעל למסילה.

מה גם שבהשוואה למרכז סאות'אנד האזור נחשב ליוקרתי יחסית.

אבל טוב שמתנגדי החישמול בפורום נכנעו באשר לטענות הקרינה. זהו הצעד הראשון בקבלת המציאות.
מה?? גם שם הבריטים השאירו מורשת כזאת?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה