אושרה תוכנית החשמול של הרכבת

מצב
הנושא נעול.
אושרה תוכנית החשמול של הרכבת

אושרה תוכנית החשמול של הרכבת

nana10.

עוד בכתבה:
הקו המהיר לירושלים עתיד להיפתח ב-2018
קו עכו-כרמיאל עתיד להיפתח ב-2016
ועד עובדי הרכבת התנגד לחשמול. עוד דוגמה לכך שהוועד רואה את האינטרסים של עצמו לפני אלו של אזרחי המדינה....
 

easylivin

New member
וגם נציגיו בפורום, באופן "מפתיע".

אושרה תוכנית החשמול של הרכבת

nana10.

עוד בכתבה:
הקו המהיר לירושלים עתיד להיפתח ב-2018
קו עכו-כרמיאל עתיד להיפתח ב-2016
ועד עובדי הרכבת התנגד לחשמול. עוד דוגמה לכך שהוועד רואה את האינטרסים של עצמו לפני אלו של אזרחי המדינה....
וגם נציגיו בפורום, באופן "מפתיע".
 

טשאפק 2

New member
לפי דעתי הוועד גם לא רואה את האינטרסים של

אושרה תוכנית החשמול של הרכבת

nana10.

עוד בכתבה:
הקו המהיר לירושלים עתיד להיפתח ב-2018
קו עכו-כרמיאל עתיד להיפתח ב-2016
ועד עובדי הרכבת התנגד לחשמול. עוד דוגמה לכך שהוועד רואה את האינטרסים של עצמו לפני אלו של אזרחי המדינה....
לפי דעתי הוועד גם לא רואה את האינטרסים של
עובדי הרכבת, בסוגייה זו.
 

tapuzo

New member
כן לתוכנית חישמול, לא לגידור כל קו החוף בחיפה

לפי דעתי הוועד גם לא רואה את האינטרסים של
עובדי הרכבת, בסוגייה זו.
כן לתוכנית חישמול, לא לגידור כל קו החוף בחיפה
התוכנית לא תצא לפועל אם לא ימצאו איזון נכון בין הרצון לחשמל את הקוים לבין הצורך של חיפה
להחזיר לעצמה את קו החוף שלה ובלי שרכבות עם חומרים מסוכנים ועמודי חשמול יעברו במרכז העיר
כל עוד זה לא יפתר לא יהיה חישמול בקטע חיפה. שיחשמלו את עצמם כמה שירצו, בחיפה זה יעבור רק במינהור
 

amit1270

New member
קשקשן

כן לתוכנית חישמול, לא לגידור כל קו החוף בחיפה
התוכנית לא תצא לפועל אם לא ימצאו איזון נכון בין הרצון לחשמל את הקוים לבין הצורך של חיפה
להחזיר לעצמה את קו החוף שלה ובלי שרכבות עם חומרים מסוכנים ועמודי חשמול יעברו במרכז העיר
כל עוד זה לא יפתר לא יהיה חישמול בקטע חיפה. שיחשמלו את עצמם כמה שירצו, בחיפה זה יעבור רק במינהור
קשקשן
 

asmopil

New member
מפריע לך שיש אנשים שחושבים אחרת ממך?

שכחת להחליף לניק הבדוי השני שלך לפני שהגבת..
מפריע לך שיש אנשים שחושבים אחרת ממך?
תתפלא ותתרגל, שיש פה עוד אדם בפורום שחושב כמוני.
 
רצוי שתתן טיעון מדוע אתה חושב אחרת

מפריע לך שיש אנשים שחושבים אחרת ממך?
תתפלא ותתרגל, שיש פה עוד אדם בפורום שחושב כמוני.
רצוי שתתן טיעון מדוע אתה חושב אחרת
אחרת לא יתייחסו ברצינות למה שאתה כותב.
 

benshap2

New member
ממש לא מפריע לי שיש אנשים שלא חושבים כמוני

מפריע לך שיש אנשים שחושבים אחרת ממך?
תתפלא ותתרגל, שיש פה עוד אדם בפורום שחושב כמוני.
ממש לא מפריע לי שיש אנשים שלא חושבים כמוני
פשוט נוסח ההודעה שלך היה נראה כאילו התכוונת שאדם ב' יגיד שאדם א' צדק בהודעתו.
רק ששכחת להחליף לניק של אותו אדם ב'...
 
צודק בזה שהמסילה בחיפה מגודרת גם היום

אולי.. אבל צודק.
צודק בזה שהמסילה בחיפה מגודרת גם היום
החשמל לא ישנה בכלום את נושא גידור המסילה. כמה חוף העיר הזו צריכה? רוב החניות בחוף דדו בימי חול גם בקיץ תפוסות ע"י מכוניות של נוסעי הרכבת ולא ע"י הרוחצים בים.
מנהור יכול לעזור לא בשביל "להחזיר לחיפה את הים" או כל סיסמה יהבית אחרת אלא בשביל להחזיר לצפונים (קריות עכו ונהריה) כמה דקות אבודות של נסיעה מפותלת בתוך חיפה. אם ניתן במחיר שפוי להסיט את המסילה מאזור בית המכס למנהרה שראשית מתחת לקומפלקס משרדי הממשלה (שם הייתי מקים תחנה במקום חיפה מרכז שמקושרת גם לתחנת הכרמלית בכיכר פריז) המשכה מתחת למרכז הכרמל וסופה באזור נווה דוד, אני מאוד בעד.
בכל מקרה החל מ"לו"ז מהפיכה" הייתי ממליץ להפסיק לעצור את הרכבות המהירות בחיפה מרכז ובחיפה בת גלים ולהסתפק בשתי עצירות האחת בלב המפרץ (שמשום מה דווקא עליה יש רכבות שמדלגות) והשניה בחוף הכרמל, בין שתי התחנות הייתי מנסה לצמצם את זמן הנסיעה לעשר דקות ע"י הפיכת שתי המסילות הראשיות באזורים התפעוליים באזור חיפה מזרח לשטח סטרילי שמאפשר להימנע מהגבלת המהירות המעיקה שקיימת שם כיום.
 

tapuzo

New member
חשמול יגביה גידור ועמודי החשמל יוסיפו מפגע

צודק בזה שהמסילה בחיפה מגודרת גם היום
החשמל לא ישנה בכלום את נושא גידור המסילה. כמה חוף העיר הזו צריכה? רוב החניות בחוף דדו בימי חול גם בקיץ תפוסות ע"י מכוניות של נוסעי הרכבת ולא ע"י הרוחצים בים.
מנהור יכול לעזור לא בשביל "להחזיר לחיפה את הים" או כל סיסמה יהבית אחרת אלא בשביל להחזיר לצפונים (קריות עכו ונהריה) כמה דקות אבודות של נסיעה מפותלת בתוך חיפה. אם ניתן במחיר שפוי להסיט את המסילה מאזור בית המכס למנהרה שראשית מתחת לקומפלקס משרדי הממשלה (שם הייתי מקים תחנה במקום חיפה מרכז שמקושרת גם לתחנת הכרמלית בכיכר פריז) המשכה מתחת למרכז הכרמל וסופה באזור נווה דוד, אני מאוד בעד.
בכל מקרה החל מ"לו"ז מהפיכה" הייתי ממליץ להפסיק לעצור את הרכבות המהירות בחיפה מרכז ובחיפה בת גלים ולהסתפק בשתי עצירות האחת בלב המפרץ (שמשום מה דווקא עליה יש רכבות שמדלגות) והשניה בחוף הכרמל, בין שתי התחנות הייתי מנסה לצמצם את זמן הנסיעה לעשר דקות ע"י הפיכת שתי המסילות הראשיות באזורים התפעוליים באזור חיפה מזרח לשטח סטרילי שמאפשר להימנע מהגבלת המהירות המעיקה שקיימת שם כיום.
חשמול יגביה גידור ועמודי החשמל יוסיפו מפגע
לומר שהחישמול לא ישנה את המצב הקיים זה לשקר לציבור
החישמול נעשה מתוך פרויקט להוספת עוד שתי מסילות
החישמול יהיה עוד תירוץ לקבע מצב בעייתי של מסילות באזור החוף ובאמצע מרכז העיר.
אגב, בעייתי גם לרכבת.
חיפה לא תיחנק מאחורי גדרות הרכבת ועמודי החשמול סביב כל קו החוף.
 
לפחות תקנה בשבילנו נורופן?

חשמול יגביה גידור ועמודי החשמל יוסיפו מפגע
לומר שהחישמול לא ישנה את המצב הקיים זה לשקר לציבור
החישמול נעשה מתוך פרויקט להוספת עוד שתי מסילות
החישמול יהיה עוד תירוץ לקבע מצב בעייתי של מסילות באזור החוף ובאמצע מרכז העיר.
אגב, בעייתי גם לרכבת.
חיפה לא תיחנק מאחורי גדרות הרכבת ועמודי החשמול סביב כל קו החוף.
לפחות תקנה בשבילנו נורופן?
 

amit1270

New member


לפחות תקנה בשבילנו נורופן?
 

mister K

New member
אתה לא צודק בדבר ממה שכתבת כאן מאז ומעולם.

אולי.. אבל צודק.
אתה לא צודק בדבר ממה שכתבת כאן מאז ומעולם.
אין לך שום מושג אבל זה לא מפריע לך לחשוב את עצמך ולקבוע "עובדות".
אתה אחד הקשקשנים הגדולים ביותר שנתקלתי בהם כאן.
חאליק! מספיק לדבר שטויות.
 
אבל אז יקבלו קלסטרופוביה במנהרה

כן לתוכנית חישמול, לא לגידור כל קו החוף בחיפה
התוכנית לא תצא לפועל אם לא ימצאו איזון נכון בין הרצון לחשמל את הקוים לבין הצורך של חיפה
להחזיר לעצמה את קו החוף שלה ובלי שרכבות עם חומרים מסוכנים ועמודי חשמול יעברו במרכז העיר
כל עוד זה לא יפתר לא יהיה חישמול בקטע חיפה. שיחשמלו את עצמם כמה שירצו, בחיפה זה יעבור רק במינהור
אבל אז יקבלו קלסטרופוביה במנהרה
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=171022282
חייבים להשאיר את הרכבת במקום פתוח ללא מנהור,
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה