וגם נציגיו בפורום, באופן "מפתיע".אושרה תוכנית החשמול של הרכבת
nana10.
עוד בכתבה:
הקו המהיר לירושלים עתיד להיפתח ב-2018
קו עכו-כרמיאל עתיד להיפתח ב-2016
ועד עובדי הרכבת התנגד לחשמול. עוד דוגמה לכך שהוועד רואה את האינטרסים של עצמו לפני אלו של אזרחי המדינה....
לפי דעתי הוועד גם לא רואה את האינטרסים שלאושרה תוכנית החשמול של הרכבת
nana10.
עוד בכתבה:
הקו המהיר לירושלים עתיד להיפתח ב-2018
קו עכו-כרמיאל עתיד להיפתח ב-2016
ועד עובדי הרכבת התנגד לחשמול. עוד דוגמה לכך שהוועד רואה את האינטרסים של עצמו לפני אלו של אזרחי המדינה....
כן לתוכנית חישמול, לא לגידור כל קו החוף בחיפהלפי דעתי הוועד גם לא רואה את האינטרסים של
עובדי הרכבת, בסוגייה זו.
קשקשןכן לתוכנית חישמול, לא לגידור כל קו החוף בחיפה
התוכנית לא תצא לפועל אם לא ימצאו איזון נכון בין הרצון לחשמל את הקוים לבין הצורך של חיפה
להחזיר לעצמה את קו החוף שלה ובלי שרכבות עם חומרים מסוכנים ועמודי חשמול יעברו במרכז העיר
כל עוד זה לא יפתר לא יהיה חישמול בקטע חיפה. שיחשמלו את עצמם כמה שירצו, בחיפה זה יעבור רק במינהור
שכחת להחליף לניק הבדוי השני שלך לפני שהגבת..אולי.. אבל צודק.
מפריע לך שיש אנשים שחושבים אחרת ממך?שכחת להחליף לניק הבדוי השני שלך לפני שהגבת..
רצוי שתתן טיעון מדוע אתה חושב אחרתמפריע לך שיש אנשים שחושבים אחרת ממך?
תתפלא ותתרגל, שיש פה עוד אדם בפורום שחושב כמוני.
ממש לא מפריע לי שיש אנשים שלא חושבים כמונימפריע לך שיש אנשים שחושבים אחרת ממך?
תתפלא ותתרגל, שיש פה עוד אדם בפורום שחושב כמוני.
צודק בזה שהמסילה בחיפה מגודרת גם היוםאולי.. אבל צודק.
חשמול יגביה גידור ועמודי החשמל יוסיפו מפגעצודק בזה שהמסילה בחיפה מגודרת גם היום
החשמל לא ישנה בכלום את נושא גידור המסילה. כמה חוף העיר הזו צריכה? רוב החניות בחוף דדו בימי חול גם בקיץ תפוסות ע"י מכוניות של נוסעי הרכבת ולא ע"י הרוחצים בים.
מנהור יכול לעזור לא בשביל "להחזיר לחיפה את הים" או כל סיסמה יהבית אחרת אלא בשביל להחזיר לצפונים (קריות עכו ונהריה) כמה דקות אבודות של נסיעה מפותלת בתוך חיפה. אם ניתן במחיר שפוי להסיט את המסילה מאזור בית המכס למנהרה שראשית מתחת לקומפלקס משרדי הממשלה (שם הייתי מקים תחנה במקום חיפה מרכז שמקושרת גם לתחנת הכרמלית בכיכר פריז) המשכה מתחת למרכז הכרמל וסופה באזור נווה דוד, אני מאוד בעד.
בכל מקרה החל מ"לו"ז מהפיכה" הייתי ממליץ להפסיק לעצור את הרכבות המהירות בחיפה מרכז ובחיפה בת גלים ולהסתפק בשתי עצירות האחת בלב המפרץ (שמשום מה דווקא עליה יש רכבות שמדלגות) והשניה בחוף הכרמל, בין שתי התחנות הייתי מנסה לצמצם את זמן הנסיעה לעשר דקות ע"י הפיכת שתי המסילות הראשיות באזורים התפעוליים באזור חיפה מזרח לשטח סטרילי שמאפשר להימנע מהגבלת המהירות המעיקה שקיימת שם כיום.
לפחות תקנה בשבילנו נורופן?חשמול יגביה גידור ועמודי החשמל יוסיפו מפגע
לומר שהחישמול לא ישנה את המצב הקיים זה לשקר לציבור
החישמול נעשה מתוך פרויקט להוספת עוד שתי מסילות
החישמול יהיה עוד תירוץ לקבע מצב בעייתי של מסילות באזור החוף ובאמצע מרכז העיר.
אגב, בעייתי גם לרכבת.
חיפה לא תיחנק מאחורי גדרות הרכבת ועמודי החשמול סביב כל קו החוף.
אתה לא צודק בדבר ממה שכתבת כאן מאז ומעולם.אולי.. אבל צודק.
אבל אז יקבלו קלסטרופוביה במנהרהכן לתוכנית חישמול, לא לגידור כל קו החוף בחיפה
התוכנית לא תצא לפועל אם לא ימצאו איזון נכון בין הרצון לחשמל את הקוים לבין הצורך של חיפה
להחזיר לעצמה את קו החוף שלה ובלי שרכבות עם חומרים מסוכנים ועמודי חשמול יעברו במרכז העיר
כל עוד זה לא יפתר לא יהיה חישמול בקטע חיפה. שיחשמלו את עצמם כמה שירצו, בחיפה זה יעבור רק במינהור
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.