אורן, מקווה שאתה עדיין כאן -

שיגריס

New member
אורן, מקווה שאתה עדיין כאן -

מישהי נכנסה לפורום וביקשה מתכון ללאפה. כתבתי לה שלדעתי זו מין פיתה דרוזית/עיראקית שמכינים מקמח, מים וקצת מלח. האם אני צודקת?
 
כן ראיתי

את ההודעה וקבלת הפנים החמה... לעיניין הלאפה- זה פשוט פיתה ענקית עם כל המרכיבים שהזכרת+מעט שמרים.
 
למעלה