אורן, מקווה שאתה עדיין כאן - מישהי נכנסה לפורום וביקשה מתכון ללאפה. כתבתי לה שלדעתי זו מין פיתה דרוזית/עיראקית שמכינים מקמח, מים וקצת מלח. האם אני צודקת?