אורן, אני חייבת להגיד לך משהו
אתה פשוט ``10`` בתור מנהל פורום. כל הכבוד לך.
הייתי פעם בפורום אחר, שלא נזכיר את שמו כעת, שמנהל הפורום מאוד כעס שכתבו הודעות פרטיות ומחק הודעות. זה מאוד העכיר את האוירה בפורום וגרם להרבה אנשים לעזוב וביניהם אני שחזרתי לביתי הקודם לפורום המתכונים של תפוז, אותו עזבתי לטובת אותו הפורום. אז שוב, כל הכבוד לך, תמשיך כך.
אתה פשוט ``10`` בתור מנהל פורום. כל הכבוד לך.