אורן, אני חייבת להגיד לך משהו

אורן, אני חייבת להגיד לך משהו

אתה פשוט ``10`` בתור מנהל פורום. כל הכבוד לך. :) הייתי פעם בפורום אחר, שלא נזכיר את שמו כעת, שמנהל הפורום מאוד כעס שכתבו הודעות פרטיות ומחק הודעות. זה מאוד העכיר את האוירה בפורום וגרם להרבה אנשים לעזוב וביניהם אני שחזרתי לביתי הקודם לפורום המתכונים של תפוז, אותו עזבתי לטובת אותו הפורום. אז שוב, כל הכבוד לך, תמשיך כך.
 

שיגריס

New member
אריאלה, מצטרפת למחמאות לאורן

רק היום כתבתי כמה דפוק בפורומי אוכל אחרים (רק מרפרוף) וכמה טוב ``לחזור הביתה`` לפורום הזה.
 

רובנס

New member
לאורן ולהנהלת הפורום על התוספת

לבעלי אינטרנט איטי כל הכבוד על ההתחשבות זהו בהחלט הפורום עם דף ההתכתבות הנוח ביותר והמתחשב ביותר המון המון תודה והערכה
 
למעלה