אורן, אם אתה כבר ONLINE אז אני מנצלת את ההזדמנות לעוד שאלה: מאיפה אתה מכיר את חנות ``צוקר ובניו`` בחיפה? בן זוגי היה שם ביום שישי ורכש מספר דברים במחירים יחסית סבירים.