אורית מהצ`ט של נענע

batman

New member
אורית מהצ`ט של נענע

שלום בנים ובנות לא כתבתי הרבה זמן ואני רואה שהפורום מתדרדר מיום ליום. כל החרוזים , הפואמות והקישקושים הסנטימנטלים עושים לי בחילה. או שאתה מזיין או שלא (האמור להלן מתייחס לזכר ונקבה כאחד). מספיק עם הפטפוטי ביצים ולעבודה. יש מאות נשים שמתות לאיזה זיון טוב , איזו ירידה בריאה או אפילו דחיפה מאחור. אין צורך להגיד שכל הגברים רוצים רק דבר אחד. מספיק עם ההקדמות, בהתאם למיוב המסורת ,אני משתדל לתעד את המפגשים שלי במצלמה הדיגיטלית כדי לשתף את אחי ואחיותי לתחביב. את הנערה הנחמדה שבתמונה היכרתי בצ`ט של אוניברסיטת תל אביב ( נענע סטודנטים) כמו תמיד שיחה רגילה לכאורה הובילה לדיבורים על סקס. מסתבר שלאורית ( השם כמובן בדוי) יש תיאבון בריא למדי אך חשוב מזה , יצר אקסביזיוניזם מפותח. סיפרתי לה על התחביב שלי והיא נענתה ברצון. חיכינו לחופשת הפסח ואספתי אותה מקניון עזריאלי. נסענו לכביש צדדי ליד שהם ואורית הזדרזה להראות לי את מחמדיה. כאשר חזרנו למכונית הסכימה אורית להפרד גם ממכנסיה ואני לא החמצתי הזדמנות לרדת לה ולחדור עם לשוני לתוך החור הרטוב והמבקש שלה. אני יודע שזה כבר לא גליק גדול לזיין במכונית אבל לפעמים אין ברירה וצריך לקחת מה שהחיים נותנים לך. ליקקתי את נוזלי החשק של אורית ולשוני טיילה על שפתי הכוס הנפוח והחם שלה עד שהרגשתי אותה מצמידה את ראשי אליה יותר ויותר חזק וגומרת באנחה קולנית . טוב, מספיק מילים , לפניכם כמה תמונות שאורית הסכימה שאציב בפורום. תהנו העטלף.
 

dildo

New member
לזיין לזיין אבל יש גבול

רצונך לזיין מובן - וכך גם חרמנותך - אבל כל דבר שזז
 

love yoy

New member
חרמן קטן...

היי סקסי שלי.. שמתי לב שאתה מת לזיין ולהרגיש בחורה ... אם אתה רוצהאני פנוייה להצעות ביי סקסי תחזור אלי שרון....
 

izik_28

New member
יופי של תמונות + שאלה?

באטמן! באמת אחלה של תמונות, מקנאים בך ! יש לי שאלה : האם אתה מרשה לי להשתמש באחת או שתיים מהתמונות - לעשות איזה `ווריציה` נחמדה ולשלוח בחזרה לפורום? תגיד בבקשה כן ,OK - כי זה משהו מאד נחמד ומדליק. תענה בבקשה האם אתה מרשה , כאן בפורום.
 

batman

New member
לך על זה

מהרגע שהתמונות עלו לרשת , הן לשימוש חופשי אז ממני יש לך אור ירוק GO
 

izik_28

New member
תודה, באטמן.

באטמן תודה, אני חושב שאשלח את התמונות המעובדות ביום שבת הקרוב. מקווה שזה יהיה OK גם מבחינת אורית. לפי התמונות, היא אחלה ותצחק עם כולם. ביי, איציק.
 
למעלה