אוריינטל טרוול - משהו מכיר ?

moshonnb

New member
אוריינטל טרוול - משהו מכיר ?

שלום ההיתי בפגישת מכירות אגרסיבית בחברת אוריינטל טרוול וניסו למכור לי שם חברות בחברת נופש שנקראת GCR בעלות מאד גבוהה משהו מכיר ? מישהו קנה? מעוניין לשמוע חוות דעת תודה
 

moshonnb

New member
קצת פירוט מה כל כך גרוע

אני מבין שמי שקנה זקוק לרחמי שמיים אפשר קצת יותר לפרט למה זה כל כך גרוע
 

lady_anne

New member
לא מכירה את החברה הספציפית הזו,

אבל החברות שמשתמשות בשיטת המכירה הזו מנסות בד"כ להחתים אנשים על חוזים דרקוניים עם תנאי ביטול בלתי אפשריים, ולרוב העלות גבוהה בהרבה מאשר משלמים במצבים אחרים או שה"סחורה" לא משתלמת (למשל דירות נופש שנשארים תקועים איתן לכל החיים וכד'). אומנם כיום יש חוק שמאפשר ללקוח להתחרט בתוך 14 ימים מהחתימה על ההסכם, אבל למה להתאמץ לצאת מצרות אם לא חייבים להיכנס אליהן בכלל? אם זה לא מספיק משכנע תמיד אפשר לבקש מהחברה טלפונים של לקוחות שכבר עשו איתם עסקים ולראות אם הם מרוצים.
 

nightbird

New member
יחידות הנופש הופכות למלכודת

קודם כל יש דמי ניהול קבועים שעלותם לא מבוטלת, בנוסף לכך, מכיוון שאינך מעוניין תמיד לנסוע לאותו מקום באותו זמן, אתה נכנס לתוכנית של חילופי יחידות עם תמימים אחרים וגם זה עולה כסף. אתה כבול למקומות בהן יש לחברה יחידות נופש, וכל תיכנוני החופשות שלך נעים סביב זה. אתה יכול לצבור שבוע נופש עד שנתיים, מעבר לזה אתה מפסיד את זכותך לצבור - וגם משלם דמי ניהול. הם מספרים לך שזה כביכול נכס שאתה יכול למכור ולהוריש וכו', בפועל הביקוש ליחידות האלה נמוך, ואם תמכור זה יהיה בהרבה פחות ממה שקנית. בקיצור - אם יחידה היתה עולה אלפיים דולר ודמי הניהול היו 50 דולר לשנה, כולל תוכנית החילופים, אפשר היה לשקול את זה. אבל בעלויות שדורשות החברות האלה - חבל על הכסף וחבל על לילות עם מחשבות חרטה ותחושה (די מוצדקת) שסידרו אותך.
 
למעלה