אוריאנה, חייבת לאמר לך משהו
(לא מכירה אותך אישית, ולא קוראת פה כמעט ורק בהמשך לדברים שנאמרו כאן) מאד קל לאמר ``הוא חרא, הוא זבל, הוא ככה וככה וככה...`` ואז לאמר ``הוא לא שווה אותי אני הרבה יותר טובה ממנו`` זה גורם לנו להרגיש טוב, כביכול, אך לעניות דעתי זו הדרך הפשוטה. אישית, אף פעם לא חיפשתי חיים קלים, לכן גם אף פעם לא נשענתי על ההסבר הזה ולא הרגשתי יותר טוב גם אם הוא באמת דביל וטיפש. איך אמרה לי פעם חברה חכמה ``הם חולירות, ואנחנו מפגרות מגיע לנו אותם`` צחוק בצד
ובכל זאת ממי.... שום קיצורי דרך, שום פסיכולוגיה, שום תירוצים והסברים כשאת מרגישה רע, את מרגישה רע, ועד כמה שתביני מאיפה זה מגיע או ממה זה נובע, עדיין לא תשתפר הרגשתך... כפי הידוע...הרגש שולט לעיתים מאד קרובות על ההגיון (החכם והבריא) שרון שם ופה 
(לא מכירה אותך אישית, ולא קוראת פה כמעט ורק בהמשך לדברים שנאמרו כאן) מאד קל לאמר ``הוא חרא, הוא זבל, הוא ככה וככה וככה...`` ואז לאמר ``הוא לא שווה אותי אני הרבה יותר טובה ממנו`` זה גורם לנו להרגיש טוב, כביכול, אך לעניות דעתי זו הדרך הפשוטה. אישית, אף פעם לא חיפשתי חיים קלים, לכן גם אף פעם לא נשענתי על ההסבר הזה ולא הרגשתי יותר טוב גם אם הוא באמת דביל וטיפש. איך אמרה לי פעם חברה חכמה ``הם חולירות, ואנחנו מפגרות מגיע לנו אותם`` צחוק בצד