אורחת עם שאלה של אוברלוק

segev018

New member
אורחת עם שאלה של אוברלוק

שבוע טוב, אני שוקלת רכישת מכונת אוברלוק. לא שאני תופרת המון, אבל יש לי לפעמים תחושה שאם הגימור היה קל יותר הייתי תופרת יותר. אשמח לשמוע את דעתכן לגבי התחושה הזו, וכן המלצות למכונה נוחה וידידותית. תודה מראש למשיבות!
 

oolay

New member
אני חושבת שיהיה לך מידע רב יותר בפורום תפירה

כי בביגוד האוברלוק בהחלט משמעותי לפינישים אחידים ויפים, וככמובן שזה יעיל לעמידות בכביסות (אין פרימה של החוטים). פה בפורום רוב הדברים שמעלים נעשים עם הרבה עבודת יד, הרבה חלקים קטינים (דבר שלא מותאם לאוברלוק). תנסי אצל השכנים... (-:
 

nivaziv

New member
תשובה:

אם את תופרת מקצועית ומחפשת מכונה תעשיתית, פני לפורום השכן (פורום תפירה) אבל אם את כמו רוב הבנות כאן ברמת תחביב ויותר אמליץ לך על מכונת אוברלוק בייתית שנותנת מענה לגימור מושלם, היא גוזרת, סוגרת ומנקה את העבודה. אני רכשתי מכונה "רגילה" אצל עוזי ממרכז התפירה בחדרה, הוא המליץ לי על מה שהיה לו באותו זמן, רוב המכונות הבייתיות מיוצרות באותו מקום נראות פחות או יותר אותו דבר, עושות אותן פונקציות, בד"כ 3 או 4 חוטים ושונות זו מזו רק בשם שהיצרן מדביק להן. המכונה שלי מתהדרת בשם ה"לא מוכר"- alfa lock , יש לי אותה כבר שנתים, אני משתמשת בה בלי סוף (הפליקר שלי יעיד על כך...) ומרוצה מאד. רק דבר אחד רצוי שתדעי- אוברלוק היא מכונה מאד מורכבת, צריך לשלוט בה בהשחלת החוטים צריך לנקות אותה היטב, צריך להרחיק אותה מסיכות ובכלל להתנהג אליה יפה. לכן רצוי לקנות אותה אצל משהו שנותן שירות ויכול לעזור במקרה של תקלה. בהצלחה .
 
אין ספק שאוברלוק נותן מראה שונה לעבודה

והגימור פשוט נקי נפלא, השאלה היא האם בשביל כוס חלב יש צורך בכל הפרה. יש מקומות שבעבור 15 - 10 ש"ח יעשו את העבודה בשבילך. מכונה חדשה עולה כ- 2800 - 3500 ש"ח תבדקי כדאיות. אולי תמצאי ביד 2.
 

segev018

New member
תודה עלך עצתכן

איני תופרת מקצועית, אבל אוהבת מאד לתפור, ולכן מתפתה לקנות פרה קטנה...
 

טרהקוטה

New member
אני בעד.

זה כל כך מוסיף לכיף של התפירה ולמראה הנקי וה"מקצועי" של העבודה! אם יש לך תקציב ומקום - לכי על זה, ולא תתחרטי.
 
בקורס מטעם לישכת התעסוקה המורה המליצה על יוקי

דגם 644 654 זה כבר ענין של תקציב, משהו במחיר 2500-3200- ,היתה לנו גם כזו בקורס, לי המליצו גם על פפאף- לא התעמקתי עדין בעניין אבל בהחלט כדאי לדפדף בפורום תפירה הרבה דובר שם על מכונות תפירה בכלל. גם דעתי שאם את אוהבת לתפור ותופרת אכן הסיום של האוברלוק נותן מראה יפה לבגד.
 
למעלה