אורחים מזב"ח
|

הורסמאן

New member
Hakol Chai שוב משקר

פניתי אליו במסר, נראה אם הוא מספיק ישר לחזור אלי. אתה שוב משקר. כתבת: "יש קשר שתיקה סביב מה שקורה מאחורי הקלעים ואין אפשרות לצלם שם." אין מאחורי הקלעים. הכל פתוח, מלבד האורוות במסלול המרוצים, לפני המרוצים עצמם, בכדי למנוע גישה מאנשים שאין להם מה לחפש ליד הסוסים. לאורוות נכנסים אנשי ביטחון של המסלול, מטפלים, וטרנירים ומאמנים. כמי שנמצא עם הסוסים לא אחת באוורוות האלה אני יכול להעיד שוב שאתה משקר. אפשר לצלם בכל מקום, לצלם במסלול עצמו צריך רשיון שעולה כסף, כי זה מספק פרנסה לצלמים שעובדים שם. אם תשלם לצלם במסלול הוא יצלם כל דבר שתרצה.
 

הורסמאן

New member
היי סימפי

ראית איך החלמאי החבר שלך (בעל הכינוי נדמה לו) מנסה לחזור בו מהשקר שפליפרית תפסה אותו? הוא כתב: "סוס מירוצים מוחזק בתא צר,כשהוא קשור בארבע כבלים לצדדים. הוא מורגז בכוונה ועל פטיל קצר כל הזמן, עלמנת לחדד את תגובותיו האינסטנקטיביות..." כהוכחה הוא מנסה להביא קישור על תביאה שסטודנטית הגישה נגד אוניברסיטה על כך שסוסה (ששיכת לאוניברסיטה) בעטה בה. ועכשיו הוא אומר, אל "תתפסו אותי במילה". חבר ליצנים.
 
כהוכחה הגאונית שלך הביאה תמונה

של סוס המוחזק בתא צר .
מי אמר שבני אדם הם יצורים הגיוניים ? מזל שיש לפעמים איזה אלברט איינשטיין להציל את האנושות מחוסר ההגיון . מאוד יכול להיות שאיזה מטומטם ניסה שיטה מטומטמת עוד יותר . כמו הנסיינים בבעלי חיים שקודחים במוחו של קוף בהכרה למען בני אדם, גורנישט לבני אדם לא יוצא שום דבר מזה , חוץ מג'יפים לנסיינים עצמם . יש גם כאלו שמעדיפים במקום כמה כוחות סוס טובים ונוהמים, להסתפק בכוח סוס אחד ופרימיטיבי למדי, כשילד בן 3 מסוגל גם כן לעשות זאת . נו מה לעשות רמה של קאובויס.
 

הורסמאן

New member
מה אתה מבין ברוחב של תא?

בזכות הנסיינים בבעלי חיים שקודחים במוחו של קוף בהכרה למען בני אדם, מסתובבים היום 30 אלף חולי פרקינסון בעולם שמתפקדים ללא שום הפרעה. אחד מהם ראיתי כאן לא מזמן בטלביזיה. הוא חי עם אלקטרודות מחוברות לראשו וברגע שהוא מכבה את המתג המחובר להן, הרעידות שעוברות בגופו כל כך חזקות שהוא אינו יכול להדליק את המתג מחדש. אדם מהצד צריך לעזור לו. בעזרת נסיונות על קופים הוא חי כמוני ואולי יותר טוב ממך. הוא ועוד שלושים אלף כמוהו. נבזים כמוך מנסים למנוע את זכותו לחיים טובים ואת זכותם של רבים אחרים שיוכלו להנצל בעזרת ניסויים שנערכים בימים אלה. יש הבדל עצום בין דרישה לניסויים מבוקרים ברמת כאב נמוכה ככל האפשר, לבין הדרישה הפאנטית להפסקה גורפת של כל הניסויים אשר תפגע חמורות באנושות כולה. אבל איך תוכל להבין את זה? כולך ברמה של סימפלטון.
 
אתה בקושי מבין בלוא טק של הסוסים

אז אתה מתיימר להבין גם בזה . נו עוד הוכחה למי שאתה ממך אף אחד לא ילמד איך להתנהג לחיות . ניסויים בבעלי חיים אין להם שום דבר עם בני אדם . נבזה תקרא לבן הבכור שלך .
 

הורסמאן

New member
מי שמנסה למנוע

חיי רווחה מבני אדם הוא נבזה. הבעיה שאתה נמצא יותר מדי זמן בחברת אנשים שתופחים לעצמם על הגב על כל שטות שהם מנפיחים. נסויים בבעלי חיים מצילים אנשים. אין על זה בכלל ויכוח. קח תקרא על פרקינסון אם אתה רוצה, והדבר נכון גם לגבי אלף ואחד מחלות וצרות אחרות.
 
אני מבין שלא צריך לכלוא יצורים

בתאים, אבל לחלאות כמוך זה בסדר . בשביל לקדוח במוח של בני אדם לא צריך בכלל ניסויים בבעלי חיים זה דבר שונה לחלוטין, שוב אתה דמגוג מהסוג הזול ביותר . התיפקודים במוח נמצאים במקומות שונים מאדם לאדם וצריך למפות את המוח ספציפית לכל אדם בניפרד ולהתאים לו את הטיפול בהתאם .
 

הורסמאן

New member
הטענות של דמגוגים כמוך

מתועדות מצויין, כמו גם התשובות להן. קטונת מלהביא דברים חדשים, ואתה פולט את אותן השטויות לגבי נסויים שאתה פולט לגבי רכיבה על סוסים. אני לא אכנס איתך לויכוח מעמיק על נסויים, כי כמוך זה לא שטח שאני מתמצא בו, ושלא כמוך אני לא נוטה להתווכח על דברים שאינני מבין בהם. במקרה זה פשוט הקשבתי לכמה מומחים, וראה איזה פלא, הם קרעו את הטענות שלך ושל חבריך לגזרים. אני מניח שאתה קורא אנגלית? קבל קישור.
 
הארכת חיי אדם עד ל 150 שנה ללא

מחלות לא קשורה בכלל לניסויים בבעלי חיים . זה מחקר גנטי + ננו טכנולוגיה . לטענות שלי ושל חברי יש מתנגדים בכל התחומים ולא רק בנושא של הניסויים בבעלי חיים, זה לא חדש . נו צריך לשמור על מקומות העבודה של הנסיינים . יש הטוענים שצריך לאכול חיות ולענות אותן , נו אז מה ? במצב היום ואני מדגיש במצב היום, האסון הכי גדול שיכול להיות שהמחקר הגנטי באמת יצליח להאריך חיי אדם ל 150 שנה ללא מחלות . אני מניח שיצטרכו לערוך הגרלה, מי ישאר כאן ולמי יעשו טרנספר למאדים. נו טוב יש אנשים שלא דואגים להמשכיות של המין האנושי. יאריכו חיי אדם, זה נשמע נאצל ונשגב, אבל אז לא יהיה להם היכן לחיות או מה לאכול .
 

הורסמאן

New member
הדאגה שלך לעולם

ממש מעוררת חמלה. לא מדובר בהארכת חיים ל 150 שנה, אלא במניעת סבל במשך 80 השנה שאנחנו חיים. יאריכו ל150? הלוואי. האנושות תצעד בצעדי ענק אם מספר קטן מאוד של גאונים יהנה מעוד 70 שנות תרומה. מקום יהיה בשפע, זוגות שלפניהם 100 שנות חייים ברוכות ממילא יחכו שמונים שנה לפני שילדו ילדים. כבר היום המגמה אצל נשים במערב היא ללדת בגיל הרבה יותר מבוגר. אך אתה מתעלם לחלוטין מהקישורים ששלחתי לך, אתה זקוק לתרגום? אנשים כמוך הם גייס חמישי במלחמת האנושות לקידמה. קיים סבל רב בעולם שאפשר היה כבר היום למנוע אותו, אילולי הנזק שמיליטנטים אנרכיסטים כמוך גורמים. אתם גם לא תופעה חדשה, ביפאן הם קראו לעצמם בריגדות הצבא האדום, בגרמניה בדר מינוף, קבוצות אנטי חברתיות שניסה למשוך לעצמם תשומת לב בצורה אנרכיסטית כזאת או אחרת. אך הממסד מתעורר, ראשוני חברי הכנופיות כבר נשפטו באנגליה לעונשי מאסר וחוקים חדשים שבדרך, ישמרו על האנושות מפגיעתכם הרעה.
 
הקישור שלך לא נוגע אלי , אני לא

יכול להגיד לאנשים מה לעשות ( אני גם לא מכיר אותם
). תתעדכן קצת במגזינים העוסקים במדע . יש מגמה להאריך חיי אדם ל 150 שנה ללא מחלות. עובדים על זה במרץ .אני מניח שזה לא יגיע למדינות העולם השלישי( היום גם מתחילים לייצר אברים להשתלות במעבדה.) באשר לבדר מיינהוף ודומיהם , אתה סתם מגוחך . הרי אתה יודע שאני סומך על הטבע שיעשה את מה שצריך . הבעיה הדמוגרפית בעיקרה היא לא במערב היא במזרח.
 

הורסמאן

New member
אתה תומך בהם

אם אתה תומך בהם מבלי להכיר אותם או את מטרותיהם, אתה עוד יותר גרוע ממה שחשבתי.
 

הורסמאן

New member
הפסקתי

לא תראה ממני מילה אחת בתמיכה לאלקעידה. עכשיו בוא נראה מה שווה המילה שלך.
 
../images/Emo6.gif אתה משתתף בהימורים על

סוסים ? אתה קונה קוקה קולה ? אז אתה תומך באלקעידה . הרי אני לא יכול לתמוך בהם, כי הם הצידוק המפוקפק של הנסיינים לדלתות הפלדה האטומות של המעבדות שלהם .
 

הורסמאן

New member
לייצן

אנא שתף אותי בדימיון הפרוע שלך והסבר איך לדעתך כשאני מהמר על תוצאות של מרוץ, אני תומך באלקעידה?
 
למעלה