אורחים מזב"ח
|

הורסמאן

New member
סימפי

כשאני אכתוב כמוך שהמטרות של כנופיות הטרור הם צודקות ונכונות, תוכל לטעון לדמיון בין שני המצבים. אתה תומך מילולית בקבוצות טרור שמונעות קידמה מהאנושות כולה. ואתה עושה זאת בחזרה בע"פ על מנטרה חסרת שחר שאתה יונק כגור קופים מעדת השוטים בפורום זב"ח. הראתי לך מה שווה האינפורמציה שאתם מפיצים שם, וכל שהייתי צריך לשם כך זה הכרת הנושא שבו מדובר. השטח שלי הוא סוסים ומרוצי סוסים, ולכן כל כך קל לי לקרוע לגזרים את השקרים שאתם מפיצים בנושא הזה. ברגע שנכנס לפורום זב"ח אדם שמעט מתמצה בנסויים על בעלי חיים, כמו המכונה "אחריות לאומית" הוא עשה מכם קירקס גם בשטח הזה. ערב רב של אנשים מסכנים שמשחקים בנדמה לי, אך ללא ספק גורמים נזק ממשי לחברה כולה. אתה אחד מהם, ואתה יכול לטעון שאתה רק כותב ולא מזיק, אך אתה נושא באחריות לא פחות מכל פושע אחר בכנופיה הזאת.
 
לפי השקפתך בלבד .

ניסויים בבעלי חיים לא מובילים לשום מקום . זה שיש לנו מתנגדים זה לא חדש תמיד היו ותמיד יהיו זה לא אומר שהם צודקים, זה רק אומר שהם עושים מה שבא ומתאים להם . זה שיש אולי כמה סוסים שמקבלים יחס טוב, לא מזיז לי את קצה הזיז האידאולוגי, להיפך אולי בגלל זה זה יותר חמור, כי זה נותן לגיטימציה להתעלל ברוב הסוסים האחרים, כך המצב לגבי כל חיות המחמד האחרות . כך המצב לגבי בני האדם גם כן רובם לא חיים טוב בגלל מיעוט קטן שכן חי טוב .
 

הורסמאן

New member
צריך להיות בעל הגיון

מעוות כשלך בשביל לחשוב שדעתו של סימפלטון כמוך שווה במשקלה לדעתו של פרופסור באוקספורד, שאליה קישרתי מקודם. לזבחניקים יש הרגשה שמשום מה למישהו איכפת מה מזיז להם את הזיז, ומה לא. אתם מיעוט הזוי שתופח לעצמו על השכם על כל שטות שהוא פולט. ולמרות שרוב האנשים לא מתייחסים אליכם (עדיין) באותו הזיזול שאני רוכש כלפיכם, הם גם לא בדיוק עושים לכם כבוד גדול. אין לך את הכלים לדעת מהי התעללות בסוסים, ומהו "ניצול" (גם אם היתה לך את מנת המשכל לכך) ולמרות שקיימת התעללות בכל בעלי החיים, ה"אידיאולוגיה" שלכם רק מפריעה לשיפור המצב הזה. סתם חומר שיהיה לך למחשבה. בשנת 2506 אנשים עדיין יאכלו בשר, הם יגדלו חיות מחמד בבית, ירכבו על סוסים ואולי אפילו עדיין יערכו נסיונות בבעלי חיים. השאלה היא אם אנשים כמוך יעזרו לאנשים כמוני להביא לשיפורים בכל אלה, או ימשיכו להפריע. הערכה שלי היא שתוך 50 השנים הבאות אתם תמאיסו את עצמכם על שאר הציבור בצורה כל כך קיצונית, שיסכלו אותכם באבנים בככרות העיר.
 
תעשה לי טובה איזו מנת משכל

יכולה כבר להיות ל COWBOY . הבעיה היא שאתה לא קולט ולא פולט שום דבר כמו הפנאטים של ש"ס והאיחוד הלאומי. רק בא לשפוך את המנטרות החסרות משמעות שלך . תוכל למצוא הרבה פעמים מקומות שבהם אמרתי שבני האדם לא יפסיקו שום טימטום שלהם, אלא אם הם יהיו אנוסים לכך . יהירות גאווה וזילזול רק מעידים על אופיו של אדם, אם כך אתה חרא גדול .
 

הורסמאן

New member
אני יכול למצוא

הרבה דברים והיפוכם שכתבת כאן, אז מה זה יוכיח? זה מצחיק כשאדם שהוא מלא חרא, מדבר על חרא. לפחות היית מוצא משהו לקרוא לי שלא יוצר קונוטציות לטיפשות שלך. אני אדם מאוד עניו, אבל בחברת נחותים ממני במידה כל כך נמוכה, מתקבל הרושם שאני מתנשא מעליהם. אם תתרומם מתנוחת הזחילה שלך, אני לא יראה לך כל כך יהיר.
 
עד עכשיו רק קראתי את ההודעות

ולמרות שיש לי הרבה מה להגיד .... ההודעה האחרונה מענינת אותי מה הקשר בין "אלקעידה" לבין הימורים על מרוצי סוסים וקוקה קולה .
 
למעלה