אוקי משפחה מדהימה שלי!(מקווה שאתם..

אוקי משפחה מדהימה שלי!(מקווה שאתם..

...מסכימים שאני חושבת עליכם כמשפחה שלי) לא יודעת למה?אבל לא מצליחה לדפדף בדפים הקודמים...נורא חשוב לי לדעת כל מה שהלך פה כשנעדרתי!אז פליז תעדקנו אותי, או לפחות ספרו לי איך כל אחד ואחד מרגיש עכשיו!וחשוב לי באמת לדעת!לא סתם, כי כולכם פה יקירי!ואף אחד לעולם לא יהיה נתל עבורי!כי אני אוהבת אותכם תמידדדדדדדדדדד!!!!!!!!!!!! לא משנה מה קורה!!!!!!!!!!! חוץ מזה ראיתי שתגלוש שלנו חזרה לנהל את הפורום! את יכולה להיות רגועה תגלוש, למרות שאני יודעת שאת כן, דבורתינו מאיה המדהימה, הייתה מקסימה ותומכת באמת!(טוב נו כמו תמיד), רק הלוואי והייתה מסוגלת לתת ולתמוך בעצמה כמו שהיא תומכת בנו!!!אז מאיונת, מחזיקה לך אצבעות שזה יקרה באמת! ותגלוש...התגעגעתי אלייך נשמה טהורה שלי! זהירות תגל...אני צופה התקפת שאלות..........נו אז מה קורה איתך?...איך את מרגישה?...לאן נעלמת לנו ככה פתאום?...התגעגעת אלינו?כי את יכולה להיות בטוחה שאנחנו התגעגענו אליך!!! בכל אופן החלטתי לפתע להיות טובה(חחח)ולרחם עליך עם השאלות הטורדניות שלי...כך שאת לא חייבת לענות(טוב נו גם לא היית חייבת אף פעם!) א-נ-י מ-י-ת-ג-ע-ג-ע-!-!-! א-ו-ה-ב-ת א-ת כ-ו-ל-כ-ם ה-ר-ב-ה ה-ר-ב-ה , ב-ל-י ס-ו-ף ו-ש-ו-ל-ח-ת א-ל-פ-י ח-י-ב-ו-ק-י-ם ו-ח-י-ז-ו-ק-י-ם-!-!-!-!
 

t@gel

New member
אהממ...ילדתי....

אז ככה...אם אנחנו משפחה, אז אנחנו מצפים שתבואי לבקר בחגים. לא צריך מתנות, ואת פטורה מלשטוף כלים...רק שתעלי לנו חיוך על הפנים :) אהממ...לגבי איך כל אחד מרגיש, אני לא יכולה לענות...רק בשמי.. התקפת השאלות שלך באמת במקום, כי קצת ברחתי ונעלמתי לך ולכולם, אבל אני באמת בסדר ואני מרגישה ממש טוב, הרבה יותר טוב ממה שהייתי קודם...ובקשר לשיחה ששאלת עליה...מתי שתרצי חומד... אין לי שמץ של ספק שמאיונת יודעת כיצד לקחת את העיניינים כאן לידיים, היא עושה זאת מאז ומתמיד, היא וניב המקסימה...עכשיו חזרתי למלא את מקומי ולהעניק למאיונת את כל הכוחות שהיא זקוקה להם כדי להתחזק שוב...למאיונת וגם לך אל תשכחי שאת רק השתחררת מאשפוז קשה. אסור לך להעמיס על עצמך יותר מידי רגשות שאין לך כרגע מספיק כוחות להתמודד איתם. עליך להשקיע אך ורק בעצמך...לשים לב מה קורה איתך....אני בטוחה שאת תצליחי, נכון שיהיה לך קשה, לא אחת...אבל בסוף זה ייגמר, בסוף את תנצחי.... אני מאמינה בך, כולנו מאמינים בך... אוהבת המון, אני...
 
למעלה