מתפוררת בעולם המראה
New member
אוקי משפחה מדהימה שלי!(מקווה שאתם..
...מסכימים שאני חושבת עליכם כמשפחה שלי) לא יודעת למה?אבל לא מצליחה לדפדף בדפים הקודמים...נורא חשוב לי לדעת כל מה שהלך פה כשנעדרתי!אז פליז תעדקנו אותי, או לפחות ספרו לי איך כל אחד ואחד מרגיש עכשיו!וחשוב לי באמת לדעת!לא סתם, כי כולכם פה יקירי!ואף אחד לעולם לא יהיה נתל עבורי!כי אני אוהבת אותכם תמידדדדדדדדדדד!!!!!!!!!!!! לא משנה מה קורה!!!!!!!!!!! חוץ מזה ראיתי שתגלוש שלנו חזרה לנהל את הפורום! את יכולה להיות רגועה תגלוש, למרות שאני יודעת שאת כן, דבורתינו מאיה המדהימה, הייתה מקסימה ותומכת באמת!(טוב נו כמו תמיד), רק הלוואי והייתה מסוגלת לתת ולתמוך בעצמה כמו שהיא תומכת בנו!!!אז מאיונת, מחזיקה לך אצבעות שזה יקרה באמת! ותגלוש...התגעגעתי אלייך נשמה טהורה שלי! זהירות תגל...אני צופה התקפת שאלות..........נו אז מה קורה איתך?...איך את מרגישה?...לאן נעלמת לנו ככה פתאום?...התגעגעת אלינו?כי את יכולה להיות בטוחה שאנחנו התגעגענו אליך!!! בכל אופן החלטתי לפתע להיות טובה(חחח)ולרחם עליך עם השאלות הטורדניות שלי...כך שאת לא חייבת לענות(טוב נו גם לא היית חייבת אף פעם!) א-נ-י מ-י-ת-ג-ע-ג-ע-!-!-! א-ו-ה-ב-ת א-ת כ-ו-ל-כ-ם ה-ר-ב-ה ה-ר-ב-ה , ב-ל-י ס-ו-ף ו-ש-ו-ל-ח-ת א-ל-פ-י ח-י-ב-ו-ק-י-ם ו-ח-י-ז-ו-ק-י-ם-!-!-!-!
...מסכימים שאני חושבת עליכם כמשפחה שלי) לא יודעת למה?אבל לא מצליחה לדפדף בדפים הקודמים...נורא חשוב לי לדעת כל מה שהלך פה כשנעדרתי!אז פליז תעדקנו אותי, או לפחות ספרו לי איך כל אחד ואחד מרגיש עכשיו!וחשוב לי באמת לדעת!לא סתם, כי כולכם פה יקירי!ואף אחד לעולם לא יהיה נתל עבורי!כי אני אוהבת אותכם תמידדדדדדדדדדד!!!!!!!!!!!! לא משנה מה קורה!!!!!!!!!!! חוץ מזה ראיתי שתגלוש שלנו חזרה לנהל את הפורום! את יכולה להיות רגועה תגלוש, למרות שאני יודעת שאת כן, דבורתינו מאיה המדהימה, הייתה מקסימה ותומכת באמת!(טוב נו כמו תמיד), רק הלוואי והייתה מסוגלת לתת ולתמוך בעצמה כמו שהיא תומכת בנו!!!אז מאיונת, מחזיקה לך אצבעות שזה יקרה באמת! ותגלוש...התגעגעתי אלייך נשמה טהורה שלי! זהירות תגל...אני צופה התקפת שאלות..........נו אז מה קורה איתך?...איך את מרגישה?...לאן נעלמת לנו ככה פתאום?...התגעגעת אלינו?כי את יכולה להיות בטוחה שאנחנו התגעגענו אליך!!! בכל אופן החלטתי לפתע להיות טובה(חחח)ולרחם עליך עם השאלות הטורדניות שלי...כך שאת לא חייבת לענות(טוב נו גם לא היית חייבת אף פעם!) א-נ-י מ-י-ת-ג-ע-ג-ע-!-!-! א-ו-ה-ב-ת א-ת כ-ו-ל-כ-ם ה-ר-ב-ה ה-ר-ב-ה , ב-ל-י ס-ו-ף ו-ש-ו-ל-ח-ת א-ל-פ-י ח-י-ב-ו-ק-י-ם ו-ח-י-ז-ו-ק-י-ם-!-!-!-!