אוקי, חזרה לעבודה: פרוייקט מכשפות ופיות

אוקי, חזרה לעבודה: פרוייקט מכשפות ופיות

זוכרים את מה שדיברנו עליו לפני שבועיים בערך? נרים את הכפפה?
 
עד ה-1 לפברואר יש לכם זמן לעבוד על זה

למי שעוד לא מבין מה אני רוצה מחייו: כל שבועיים נציג נושא שאמור לעורר אצלכם השראה שבעקבותיו תיצרו יצירה, חדשה (!) שיש להציג אותה תוך חודש. תאריך הצגת העבודות יהיה נקוב שביום הצגת הנושא החדש. אי אפשר להציג את העבודה לפני אלא רק ביום הנקוב ובמהלך השבוע שאחרי. הנושא הנוכחי הוא מכשפות ופיות. נוסף נושא הפיות כדי לעורר את כל אלו שהם נגד אנרגיות שליליות. אני מקווה שככה נראה יותר עבודות והפורום יתעורר לחיים. לא שהוא מת חלילה, אלא קצת רדום לאחרונה. לא לכעוס מי שלא מסכים איתי. זאת רק דעתי. לנושא הראשון ניתן פחות זמן לעבודה כדי שניכנס לזה ואח"כ נציג כל שבועיים נושא חדש שיינתן לו חודש עבודה. אני לא סתם חוזרת על עצמי. אני יודעת שיש צורך (לכל מי שמבין מהר כשמסבירים לו לאט). אוקי, בהצלחה! להתעורר חבר'ה!
 
אולי כדאי באמת לחזור על זה שוב...../images/Emo3.gif

כי גם אני רק עכשיו התעוררתי
הקור הנוראי הזה גורם לי לאכול המון ולהתקבע מול איזה תנור במצב של חצי נמנום... סתתתם תירוצים! אז באמת בואו נראה אם יש עכשיו יותר היענות לרעיון? החלטנו להזמין את כולם כמובן גם מי שלא פעיל בד"כ מוזמן להרים את הכפפה הפעם ולהצטרף! ועל אחת כמה וכמה כל היתר, אז יש לנו שבועיים כל אחד/ת שיחשוב ותחשוב על עולם הקסמים והאגדות אל תשכחו שגם מכשפות יכולות להיות טובות! ובעוד שבועיים נתכנס כאן כולנו לנשף! אז תפעילו את הדמיון אפשר לעשות כל דבר- כל אסוציאציה שעולה מהנושא תהיה מצויינת!
 
זאת את? מצחיקה! לא הבנתי מאיפה איתן מבין כל

כך הרבה בנושא. לא ראיתי אותו בפורום אף פעם
 
פישקוליתה...כן זאת אני../images/Emo9.gif פשוט התבלבלתי

את חושבת שהם לא מגיבים כי הם לא רוצים להשתתף או שבאמת נרדמו? מה החלטנו, אנחנו הולכות על זה גם אם אנחנו המשתתפות היחידות? לא ניתן לחוסר התגובה הזו לייאש אותנו, נכון? אה... עוד משהו, צריך כבר לבחור גם את הנושא של עוד חודש...כדי שיהיה חודש להכין אותו?
 
שאלה טובה. אולי אין להם זמןכי התחילו לעבוד

בכל מקרה אנחנו בעניין. מחכה כבר לראות מה תציגי
 
למעלה