אוקי בעלי הנסיון הרב שאלה לי אליכם

ח ן1

New member
אוקי בעלי הנסיון הרב שאלה לי אליכם

ככה בפורסטאר אני רוצה לעשות "דלת" באיזור מיכל הדלת ככה שהוצאת מיכל הדלק לא תהיה בעייתית איך ליצור את הדלת אני יודע הבעיה היא המיקום ... מלמעלה יש בלזה דקה ומעוגלת ומאוד חלשה ככה שברגים פשוט יקרעו אותה ולא יתפסו והצורה המעוגלת מסבכת את העניינים מלמטה אפשר לעשות דלת אבל יש מדפון באמצע שמפריד ככה שזה לא יעזור כלומר נשארה רק אפשרות אחד לעשות את הדלת מהצד .. השאלה היא בעצם אם זה יפגע משמעותית בחוזק של הטיסן ? הדלת לא תהיה גדולה מאוד...
 

ח ן1

New member
כשיש בעיות כמו שקרה לי היום.....

תמיד טוב שיש...... נו אז מה אתה אומר על השאלה שלי .... ? יחליש ? או שאפשר לחיות עם דלת בצד....????
 

maayan i

New member
"זה הכל בגללי"......

אם חן רק היה מקשיב לי פעם אחת בחיים שלו- הוא היה בונה את הדלת ההיא- בזמן בניית הקיט, אבל .... חן כמו חן- עקשן כפרד, לא רצה. אני נותן לך שוב את המונות של מכסה מיכל הדלק של המידסטאר. בעיקרון, למכסה שני ברגים- ולשון. הלשון מאבטחת את החלק הדיקמי, והברגים מחזיקים את הכל במקום. אצל יאיר יש את הצילום של התוכנית של המידסטאר- גם אליו ותראה איך בדיוק להכין כזה דבר. הנה התמונות- למה יש טישו?, להגן על המנוע מאבק וכן שלא ייכנס אבק לתוך הטיסן "סבון" שכמוני
 

maayan i

New member
והתמונה השנייה- והסבר לאמיר

למה מיכל דלק נגיש? בגלל תקלות שקורות. בפורסטאר הגישה למיכל הדלק לוקה בחסר. במידסטאר הם מראש נתנו פתח- זה עזר מאוד כשהיה צריך לכוון טיפה את הגובה של המיכל, ובכלל כדי לסדר את הצנרת. אין שום חיסרון בזה- רק יתרון.
 

ח ן1

New member
ככה ללכלך עלי כשאני לא כאן ../images/Emo8.gif

תראו יש תופעה מאד מוזרה.... תמיד כשמעיין אומר לי משהו .... אני לא מקשיב.... ואיך שהוא משהו נדפק בצורה מסתורית בהקשר לאותו מקום ... לדוגמא מיכל הדלק.. הוא אמר לי לעשות דלת ולא הקשבתי ובום נהיה חור במיכל.... אני הגעתי למסקנה חד משמעית !!! מעיין הוא מכשף רשע...
 

ח ן1

New member
התבלבלת בדבר אחד מאוד רציני !!!

אתה אמור להטיס מטאטאים ולא טיסנים
 

maayan i

New member
מידסטאר= מטאטא, לא? ../images/Emo12.gif ../images/Emo67.gif ../images/Emo6.gif

 

hifly

New member
בטח נהיה חור מאחד הברגים של המנוע?

או מאחד הברגים של הקאול???? אני לא מכיר את הטיסן שלך אז איני יודע עם אפשר לעשות דלת. אבל מיכל בדרך כלל יכול לצאת לכיוון תא הסרוואים?? חוץ מזה מיכל בדרך כלל מרבעים אותו בתוך ספוגים,כדי שלא יזוז,והספוגים סופגים את רעידות המנוע,כדי שהדלק לא יקציף,ויגיעו בועות למנוע. לדעתי סדר את המיכל פעם אחת כמו שצריך ולא יהיו לך בעיות יותר. לגבי גובה ומיקום המיכל,יש מאמר באתרFLYHI במדור מאמרים בדיוק על איך ואיפה,וכמה,ולמה על המיכל ומיקומו וכו וכו. ואגב מה יש לכם שמה בצפון מהמיד סטאר הזה.הרסת אותנו מעין ,עם הטיסן הזה,תחליף אותו כבר
 

maayan i

New member
אני רוצה אבל....

1. אין לי כסף, כל הכסף מגיע מ-? נכון ההורים. 2. אני צריך לקנות שלט ממוחשב בשביל לעלות רמה (לפחות ל-90% מהטיסנים). 3. אני בצבא בקרוב- ואני לא יודע כמה זמן יהיה לי להטיס. 4. ברגע שיהיה לי כסף, אני מבטיח שהמידסטאר - (האהוב עלי כל כך, יצא לגימלאות). אבל אתה רואה אני במסלול הנכון, היום מנוע הLA יצא לגימלאות. מזלי שבוע שעבר עשיתי לו "מקלחת" חיצונית והוא נקי למדי- אז זה יחסוך ליכלוכים מחר כשהוא ייכנס לשקית האטומה אחרי פירוק וניקוי. ואגב- אני יודע שהטיסן הזה הוא בגדר בדיחה בשבילכם (נו בטח כל דבר שהוא לא מגרד 2 מטר ועם מנוע 90, זו בדיחה
), אבל אני ממש אוהב אותו. הוא מתאים לי כמו כפפה ליד- אבל הוא יוחלף אל תדאג.
אני חושב על הטיסנים הבאים כחלופיים- כדי לעורר לכם את המיץ קצת
: 1. פייפר קאב עם מנוע 4 פעימות. 2. מוסטאנג/ספיטפייר עם מנוע 4 פעימות. 3. סמטינג אקסטרא של SIG. 4.... ססנה יפה אולי סננה 182. כל אחד מהם הוא סגנון אחר- ולכן קצת יהיה קשה להחליט. אולי בעקבות השידרוג העצבני עם המנוע- אני אתחיל לעשות אירובטיקה מסובכת יותר (אנשים יכולים ממש להירדם כשאני מטיס). ואז כמובן המוסטאנג/ספיטפייר זה הכיוון. *אני רק מימי המידסטאר יכול לעשות אירובטיקה- ואני משתפר מפעם לפעם, הצמפיון זכה לחיים קצרים, אז לא הספקתי כמעט כלום איתו. אבל שלא תחשבו לרגע שמחר אני רץ לקנות טיסן חדש- המידסטאר תקוע, איתי ואיתכם לעוד שנה לפחות. אני מציע שתתחילו לקבל אותו כחבר לפורום
*אגב, אתה יכול להתנחם בזה שהוא נדיר בארץ, שמעתי שיש כמה בודדים שמטיסים אותו- זה לא T34
 

sdfa

New member
בצד שפונה למיכל הדלק

איפה שיעברו הברגים שים חיזוקי דיקט וככה לא תהיה בעיה והכל יהיה טוב ויפה:)
 
למעלה