אוקיי...

Deadly Whisper

New member
אוקיי...

באתי להגיד לכן משהו, בלי שתעלבו או משהו, אוקיי? תדעו שתמיד חיבבתי את רוני, אולי לא בתור זמרת כי היא לא כישרונית לדעתי, אבל היא נראתה לי ממש חמודה.
אתמול, הייתי בבר מצווה של ידיד שלי, והיא באה לברך אותו (היא חברה מאוד טובה של אחיו ויש בינהם איזה קשר, לא יודעת.
) ניגשתי לבקש חתימה (חיכתי אולי איזו חצי שעה עד שהיא התייחסה אליי) היא הייתי מאוד מגעילה וחתמה כאילו היא עושה לי איזו טובה. משהו שלא ציפתי ממנה הוא קריאות מסוג "לסבית" לעבר האנשים שלא ממש שמחו בבואה, אני הייתי בטוחה שהיא תתעלם (אחרי הכתבה על פורום "שונאי רוני" בהייד פארק.) אבל היא לא... היא גם עשתה להם "זין" (סליחה על הביטוי) והעבירה יחס מאוד שלילי ומגעיל כלפיי ילדים שבאו וביקשה חתימה. יכול להיות שהיא נחמדה, אבל דעתי עליה מאוד השתנתה. היא התנהגה מגעיל, בצורה בוטה ובנוסף העבירה יחס מאוד מתנשא. אני חושבת שיש פה אנשים בעלי הערצה עיוורת, שחושבים שהיא כמו שהיא נראית על המסך... אבל היא ממש לא. תמשיכי להעריץ/ לאהוב/ להעריץ מה שזה לא יהיה, זכותכם. אבל תפקחו קצת את העיניים, אוקיי. ממני, ירדן.
 
תגובה :]

קודם כל רוני לא מתנשאת ולא כלום
והיא דווקא עושה לך טובה שהיא חותמת כי רוב האמנים פשוט הולכים ומנפנפים אותך
ולי קשה להאמין שיהיא עשתה "זין" (סליחה..) כי היא בן-אדם מדהים!! וגם אם.. היא עשתה כי השפילו אותה וכי זה מעליב.. מעניין איך את היית מגיבה אם היו קוראים לך לסבית כשאת באה לברך מישהו. ואיזה יחס שלילי היא בדיוק העבירה מה היא צעקה עוף מפה לא רוצה לחתום או משהו כזה? רוני תמיד מסקימה לחתום כשהיא יכולה גם אם לא מתחשק לה ויש כאלה ילדים כמוך ועוד כמה שחושבים שהיא חייבת לכם משהו אז היא לא
ואף אחד פה לא בעל הערצה עיוורת! אנחנו פה כי אנחנו אוהבים אותה וכי היא מדהימה לדעתינו. טוב נו אני מקווה שיותר לא תבואי לפה ותתחילי להאשים את רוני בסתם דברים כי אני מאמינה שאם יבואו ויאשימו אותך בהרוב שקרים ויעליבו אותך את גם תיעלבי.. מקווה שהבנת אילנה
 

טולה 1995

New member
כנסי../images/Emo13.gif

תראי רוני בחיים שלה לא תקלל אנשים ובטח שלא תעשה להם זין
אלה אם כן אותו אדם עשה משהו מאוד מאוד מאוד מגעיל ומשפיל כלפייה . אולי לא היה לה חשק לחתום או משהו אבל בכל זאת אני הייתי מתפללת שרוני תתקשר אלי ותאחל לי מזלטוב אה עוד היא באה על זה כבר צריך להודות לה
טל
אה ואין אין כמו רוני היית יכולה קצת יותר בעדינות
 
../images/Emo204.gifתראי, את צריכה ללמוד לשרשר..

אם את רוצה להגיב להודעה ש"Deadly Whisper" כתבה, את צריכה לרדת למטה ואז להגיב אליה. אם את רוצה להגיב ל"אין אין אין כמו רוני" את צריכה להיכנס להודעה שלה וללחוץ שם הוספת תגובה\הוספת תגובה מהירה.
 
../images/Emo204.gifאני לא מתנפלת, ואת צריכה להגיד תודה.

תקשיבי, את לא משרשרת נכון, ואת תראי שגם מסכימים איתי. למה את צריכה להגיד לך תודה? כי אני לפחות מנסה ללמד אותך לשרשר, זה שאת לא יכולה לכבד את זה שאני מנסה לעזור לך זה ממש מגעיל.
 
../images/Emo204.gifתרגעי את. לא אמרתי שהיא מגעילה,

אמרתי שבמקרה הזה, ההתנהגות שלה היתה מגעיל. אז למה את פוסלת? ומה את מתערבת בכלל? זה שהיא חברה שלך זה לא אומר שיש לך זכות להתערב
 

טולה 1995

New member
יש לה זכות להתערב../images/Emo4.gif

ואני לא צריכה להגיד לך תודה על שום דבר! ב-ר-ו-ר לך?!?!?!?!?!
 
תגובה

ישבתי וחשבתי שעות איך להגיב. מצד אחד אני יודעת שרוני לא הייתה עושה דבר כזה, אבל מצד שני לא נראה לי שהיית כותבת ככה סתם על בנאדם. רוני השתנתה, זה ברור. אבל היא התבגרה. ועוד דבר - תארי לעצמך שאנשים לא ירצו אותך בסביבתם. את תרגישי לא בנוח, לא? בנוסף, רוני לא חייבת כלום לאף אחד. היא באמת עושה טובה. וגם - לא נראה לי שרוני הייתה חותמת בצורה כזאת. כולם תמיד אומרים לי "תהיי יפה ותשתקי" אבל כמה אפשר כבר לשתוק?
 

נסיכת pop

New member
האופי של רוני נשאר אותו אופי

ואין פה שם שינוי. היא אותה בחורה מקסימה כפי שהיתה. ההתבגרות שלה היא בדרך שונה לגמרי
 

ronbitan

New member
מה את סתומה?! את לא מבינה מה היא...

היא אומרת את זה כדי שלא נעריץ את רוני!! וכל חברי הפורום בחיים אבל בחייייייים רוני לא הייתה עושה "זין" למישהו ואיך בכלל אפשר לכתוב רוני וזין באותו שורה. והיחס שלה נורא יפההה!!! אז אל תלכלכו עליה!!! ול-"אין אין אין כמו רוני" אני מעריץ אותך על התגובה שרשמת!!! (אני רואה שלא כולם פטים בפורום הזה) ול- Deadly Whisper איך שלא קוראים לשם המפגר שלך יש לי שתי מילים להגיד לך: לכי תזדייני!!!!
 
למעלה