My Ass Is On Fire
New member
אוקיי שאלה לגיטריסטים
יש לי גשר צף.. ואני מנסה לכוון את הגיטרה שלי לטון אחד למטה. אבל אנני מצליח... אם אני מוריד את המיתרים הגבוהים הנמוכים עולים וההיפף.. בסופו של דבר זה מגיע למצב שהצוואר נמוך מדי והמיתרים כבר נוגעים בשריגים.. אז השאלה שלי היא כזאת, האם זה עניין של סט אפ? או שאני פשוט טיפש ועושה משהו לא נכון... ובכלל אם תוכלו לתת לי טיפים לגבי כיוון של גיטרה עם גשר צף בזמן מינימלי (כגון סדר של המיתרים או משהו כזה.. לא יודע) כי לוקח לי בסביבות 20 דקות לכוון..
יש לי גשר צף.. ואני מנסה לכוון את הגיטרה שלי לטון אחד למטה. אבל אנני מצליח... אם אני מוריד את המיתרים הגבוהים הנמוכים עולים וההיפף.. בסופו של דבר זה מגיע למצב שהצוואר נמוך מדי והמיתרים כבר נוגעים בשריגים.. אז השאלה שלי היא כזאת, האם זה עניין של סט אפ? או שאני פשוט טיפש ועושה משהו לא נכון... ובכלל אם תוכלו לתת לי טיפים לגבי כיוון של גיטרה עם גשר צף בזמן מינימלי (כגון סדר של המיתרים או משהו כזה.. לא יודע) כי לוקח לי בסביבות 20 דקות לכוון..