אוקיי שאלה לגיטריסטים

אוקיי שאלה לגיטריסטים

יש לי גשר צף.. ואני מנסה לכוון את הגיטרה שלי לטון אחד למטה. אבל אנני מצליח... אם אני מוריד את המיתרים הגבוהים הנמוכים עולים וההיפף.. בסופו של דבר זה מגיע למצב שהצוואר נמוך מדי והמיתרים כבר נוגעים בשריגים.. אז השאלה שלי היא כזאת, האם זה עניין של סט אפ? או שאני פשוט טיפש ועושה משהו לא נכון... ובכלל אם תוכלו לתת לי טיפים לגבי כיוון של גיטרה עם גשר צף בזמן מינימלי (כגון סדר של המיתרים או משהו כזה.. לא יודע) כי לוקח לי בסביבות 20 דקות לכוון..
 

Mr MAG

New member
ככה זה

בפלויד רוז. זה מסובך ומסורבל. לדעתי שווה את זה... מי שלא אוהב לא משתמש בזה וקונה גיטרות בלי פלויד ! אם אתה רוצה להוריד בטון אתה צריך מיתרים עבים יותר... לשים.. לכוון...למתוח אותם טוב ולכוון ולכוון... אם הגשר יותר מידי למטה אתה צריך לשנות את מתח הקפיצים שמאחורה, אולי את הסידור שלהם ואולי רק לסובב את הברגים שמותחים אותם... ואני מניח שעם סט חדש וכגיוון חדש תצטרך גם אינטונציה מחדש אבל לא בטוח...
 
סטאפ

הייתי עושה, אם הייתי רוצה שהגיטרה תישאר באופן קבוע על כיוון נמוך יותר.. אבל אני לא בטוח עדיין.. כך שאני אצטרך לעשות שוב כשאני ארצה לכוון למעלה שוב..
 
למעלה