אוקיי, שאלה די מפגרת...

Witchcraft

New member
אוקיי, שאלה די מפגרת...

אבל אשמח אם תוכלו לכתוב לי את ההגדרה המדוייקת של פאנפיק כי אני חדשה בעסק הזה ואני ממש רוצה לכתוב פאנפיק, התחלתי כבר אבל אני לא יודעת אם יש חוקים בעניין הזה, אני לא רוצה לכתוב משהו "לא נכון"... אם אתם מבינים למה אני מתכוונת... אז אשמח אם תוכלו להגדיר לי בדיוק המירבי האפשרי מהו פאנפיק, אם יש כללים אז מהם וכו´.
 

LuNaTiC

New member
אוה, אין חוקים...

פשוט תכתבי... למרות שהכי מומלץ נגיד... לשמור על האופי של הדמויות כמו שהוא בספרים... מה שאני לא עשיתי.. חחח המ.. תראי לנו את הפאנפיק כשתסיימי! -ענבל-
 

Nagini Potter

New member
כן, וגם אף אחד לא יהרוג אותך אם

תעשי משהו לא בדיוק כמו שהוא אמור להיות...... Nagini Potter
 
למעלה