אוקיי לי יש בעיה..

justin love

New member
אוקיי לי יש בעיה..

עד לפני כמה שבועות אז היה לי חבר אהבתי אותו באמת אבל הוא כל הזמן ניסה להפרד ממני בסופו של דבר נפרדנו.. עכשיו אני עדיין אוהבת אותו אבל אני לא יודעת מה לעשות כי אני יודעת שהוא לא אוהב אותי והוא כל הזמן אומר לי על בחורות שהוא רואה והכל מה לעשות???? חהגיד לו שאני עדיין אוהבת אותו או שפשוט להתרחק כמה שיותר??? נ.ב עכשיו אנחנו ידידים טובים..
 

Summer Spirit

New member
להתרחק ממנו

אני לא מבינה את הטימטום הזה... להיות חבר של מישהי כמה שבועות ואז לזרוק אותו- למה? בכל אופן, אני במקומך הייתי מתרחקת ממנו, הרי הוא זה שזרק אותך לא?
 

justin love

New member
היינו יחד חצי שנה

נפרדנו וחזרנו... הוא ביקש ממני לחזור אליו.. עכשיו אני כמעט בטוחה שהוא יבקש שוב לחזור אבל אני לא רוצה עוד פעם להפגע!!! מה לעשות???
 

Summer Spirit

New member
go with you heart

אני לא יודעת מה להגיד לך.. אם כבר ניסיתם יותר מפעם אחת לחזור ונפרדתם זה כבר גלגל.. את יכולה להפגע שוב ואז עוד פעם תחליטי לחזור אליו ואז תפגעי שוב- גלגל.
 

vikush1

New member
שלחי אותו..

תישלחי אותו לעזאזל!!! הוא לא שווה את הסבל שלך!!! היה לי משהו דומה עד שהבנתי שהוא בא אליי כשהו צריך מישהו... וזורק אותי אחרי שהוא כבר קיבל את שלו. תאמיני לחי, הוא לא שווה את הדמעות שלך, ולא משנה כמה שלא תאהבי אותו. הוא לא מעריך את זה. למה שאת תעריכי אותו???
 

ת ו מ ו ש

New member
להתרחק כמה שיותר

הוא לא רוצה אותך, נקודה למה סתם להגרר עם זה? למה סתם שיכאב לך הלב שוב? תתרחקי ממנו ותנסי לשכוח ממנו תנסי אפילו להכיר מישהו אחר.
 
למעלה