AviramLevi
New member
אוקיי, לבסוף החלטתי למכור אותו../images/Emo70.gif
החלטתי להשקיע בז'ירז'ור ולמכור את הרולר,הודעה על המכירה אתם יכולים למצוא בלוחות. עוד טיפה פרטים שלא כתבתי בלוחות עקב חוסר מקום, בשפולה יש חוט 0.50-0.60 ככה בסביבות המאתיים מטר++ והשפולה שהיא מלאה היא יכולה להכיל: 0.45- 300 מטר חוט 0.50- 250 מטר חוט 0.55- 210 מטר חוט 0.65- 160 מטר חוט ב-ה-ז-ד-מ-נ-ו-ת! אבירם נ.ב מוכן להיות מאוד גמיש.
החלטתי להשקיע בז'ירז'ור ולמכור את הרולר,הודעה על המכירה אתם יכולים למצוא בלוחות. עוד טיפה פרטים שלא כתבתי בלוחות עקב חוסר מקום, בשפולה יש חוט 0.50-0.60 ככה בסביבות המאתיים מטר++ והשפולה שהיא מלאה היא יכולה להכיל: 0.45- 300 מטר חוט 0.50- 250 מטר חוט 0.55- 210 מטר חוט 0.65- 160 מטר חוט ב-ה-ז-ד-מ-נ-ו-ת! אבירם נ.ב מוכן להיות מאוד גמיש.