אוקיי, לבסוף החלטתי למכור אותו

AviramLevi

New member
אוקיי, לבסוף החלטתי למכור אותו../images/Emo70.gif

החלטתי להשקיע בז'ירז'ור ולמכור את הרולר,הודעה על המכירה אתם יכולים למצוא בלוחות. עוד טיפה פרטים שלא כתבתי בלוחות עקב חוסר מקום, בשפולה יש חוט 0.50-0.60 ככה בסביבות המאתיים מטר++ והשפולה שהיא מלאה היא יכולה להכיל: 0.45- 300 מטר חוט 0.50- 250 מטר חוט 0.55- 210 מטר חוט 0.65- 160 מטר חוט ב-ה-ז-ד-מ-נ-ו-ת! אבירם נ.ב מוכן להיות מאוד גמיש.
 
למעלה