אוקיי, יוחזר לאלתר הצורה הקודמת של ההודעות בפורומים בתפוז !!!! מה זה הדבר המעצבן הזה ??? זה ממש מבלבל את העיניים ומיותר לגמרי אני מאיימת בשביתה מי איתי ? מי איתי ? מי איתי ?! ערב טוב לכולם.... תמר.