אוקיי, יוחזר לאלתר הצורה הקודמת

תמר ת ת

New member
אוקיי, יוחזר לאלתר הצורה הקודמת

של ההודעות בפורומים בתפוז !!!! מה זה הדבר המעצבן הזה ???
זה ממש מבלבל את העיניים ומיותר לגמרי
אני מאיימת בשביתה
מי איתי ? מי איתי ? מי איתי ?!
ערב טוב לכולם....
תמר.
 

iceviper

New member
כנראה שמישהו למעלה אוהב אותך

הקפיטליסטים התחילו להכניס פרסומות גם למסרים. your time will come,כמו שאומרים.
 
למעלה