אוקיי, ועכשיו באמת שלום לכולם

severpanim

New member
אוקיי, ועכשיו באמת שלום לכולם

כתבתם דברים יפים, שמחתי לקרוא מישהו יכול להמליץ לי על טיפול? להגיד לי עלויות? אני די עובדת כמו מטורפת, עד 9 בערב לפחות כל יום, איך זה ישתלב עם טיפול?
 

bridges

New member
להרוויח עוד לפני שאת מתחילה

אני לא יכול להגיד לך מחירים (אני מניח שאת מתכוונת לאימון ולא לטיפול) משום שזה יכול לנוע מכמעט 0 (סטאז'ר) למאות דולרים. זה תלוי בתקציב שלך. לגבי הזמן. אחד הדברים שלמדתי זה, שהרבה פעמים הדבר שאנחנו רוצים לעבוד עליו (אם זה באימון או בטיפול) הוא בדיוק הדבר שמונע מאיתנו להתאמן. דוגמא אישית שלי: בעבר רציתי לעבוד על זוגיות אבל היה לי פחד מיצירת תלות באימון (במקרה הזה זה היה סדנת המשך לסדנא אחרת). רק כאשר המנחה דיבר איתי לגבי ההרשמה הבנתי שבעצם מה שעומד ביני לבין זוגיות זה... נכון, הפחד מתלות! נרשמתי לסדנא, אבל בסוף עבדתי שם על תחום אחר, משום שבין ההרשמה לבין תחילת הסדנא כבר יצרתי זוגיות (שד"א נמשכת עד היום, כמעט 4 שנים ויש לנו עוד הרבה שנים ביחד). האם העבודה "כמו מטורפת" קשורה למה שהעלית בהודעה שלך? מה ההבדל שיהיה לך בחיים אם תוכלי לצאת יום אחד מוקדם? ואולי יומיים? (נגיד לעסוק באיזה תחביב שמעניין אותך)? בהצלחה, רונן
 

isaacm

New member
יש טיפול שאני מעוניין להמליץ לך עליו

היות ואת באמת עובדת קשה.
מגיע לך, פעם בשבוע לפחות, מסג' רפלקסולוגי לרגליים. זה נפלא, מרגיע ואת תגיעי הבייתה בכוחות מחודשים. מזמין אותך למצוא את התקציב הרגשי ולתת לעצמך מאגר כוחות מחודש.
מאחל לך הרבה הצלחה
איציק
 
למעלה