אוקיי, הגיע הזמן לחידה השבועית שלי:

MovieMaster

New member
אוקיי, הגיע הזמן לחידה השבועית שלי:

והפעם חידה קצת יותר קשה מהקודמת, שאותה פתרתם די מהר בשבוע שעבר. מדובר בשחקן ובמאי זר המושווה מדינתו לשחקן ובמאי אמריקאי מאוד מפורסם. הבמאי הזה שיחק בסרט של עצמו הן כדמות רגילה והן כדמות מצויירת. 1.באיזה במאי ושחקן זר מדובר? 2.מי הבמאי והשחקן האמריקאי המפורסם שמשווים אותו אליו? 3.באיזה סרט מדובר? כלומר: מה שמו בעברית, באנגלית, ובשפת המקור שלו? כרגיל, יש לכם 24 שעות להשיב על החידה במלואה. בתום ה24 שעות, קרי מחר בשעה 10 בבוקר, אני אציג לכם את התשובה המלאה. בהצלחה!
 

MovieMaster

New member
רק תשובה מלאה תתקבל

אם אתה סבור שמדובר בוודי אלן, אז מה שאר התשובות בחידה?
 

MovieMaster

New member
כפי שחשבתי, אני רואה שאף אחד לא הצליח לגלות

אז קבלו את הרמז שאותו הבטחתי לתת:
כפי שציינתי, במידה וגם הפעם אף אחד לא יגלה את הפתרון, הוא יוצג בפורום מחר ב10 בבוקר במלואו. בהצלחה!
 

Locke

New member
וואי, כולי כבר במתח....

אתה מאמין שלא ישנתי כל הלילה כי חשבתי שאולי מישהו יצליח לגלות את החידה? אוף, אני לא יכול לחכות עד 10:00, אתה חייב לגלות לי!!! תגלה לי!!!
 

MovieMaster

New member
אף אחד לא טען שאתם סתומים

פשוט החידה השבועית שלי הפעם היתה הרבה יותר קשה מבשבוע שעבר, שאז גם פתרו אותה די מהר. על כן לקחתי בחשבון שייתכן מאוד שייקשה עליכם הפעם לפתור את החידה בתוך 24 שעות בלבד.
 

MovieMaster

New member
חלפו 24 השעות, והנה התשובה המלאה לחידתי:../images/Emo218.gif

1.מדובר בבמאי והשחקן האיטלקי: מאוריציו ניקטי - Maurizio Nichetti שביים גם את הסרט האיטלקי הנודע: גונבי הסבונים / Ladri Di Saponette 2.הבמאי והשחקן מאוריציו ניקטי זכה לתואר: "וודי אלן האיטלקי"The Italian Woody Allen - 3.שם הסרט שלו, שבו הוא משחק הן כדמות רגילה והן כדמות מצויירת, הוא: מת לעוף / Volere Volere / To Want To Fly מדובר באחד הסרטים האיטלקיים הנחשבים והמוכרים ביותר. סרט הפנטזיה הקומית החצי מצויירת, מת לעוף, המקורי והמיוחד של ניקטי בשיתוף פעולה עם גואידו מנולי, יצא באיטליה בשנת 1991 והציג את סיפורם של שני אחים המנהלים עסק קטן לדיבוב סרטים. בעוד אחיו אחראי על השכרת שירותיהן של שחקניות חצי עירומות לדיבוב סרטי פורנו, מאוריציו (ניקטי) האח הביישן מביניהם, עוסק בהכנת אפקטים קוליים לסרטי אנימציה. במהלך הסרט מתאהב האח הביישן מאוריציו בנערת טלפון בשם מרטינה (אנג'לה פינוקיארו) המגדירה עצמה בפניו כ"עובדת סוציאלית", בעוד שהיא מספקת את שירותיה לגברים בודדים וזוגות, למימוש הפנטזיות המיניות שלהם. יום אחד מבלי להתכוון, יוצא למאוריציו לעזור למרטינה באחת ממשימותיה, ובעקבות זאת היא מחליטה לנסות לצרפו אליה באופן קבוע. אולם עוד בדייט הראשון שלהם, שבו מרטינה מזמינה אותו אל ביתה ואל מיטתה, עומד לגלות מאוריציו הביישן לחרדתו, שחלקי גופו בזה אחר זה הולכים ונהפכים למצויירים, ממש כמו בסרטים המצויירים שמאוריציו מכין עבורם אפקטים קוליים, ואם לא די בכך, מגלה מאוריציו שהוא איבד כל שליטה על ידיו המצויירות, שלהן מסתבר יש רצון ומחשבה משלהן. אט אט הולך והופך מאוריציו האומלל לדמות מצויירת... הסרט זכה באותה שנה שיצא, הן בפרס דייויד (שהוא טקס חלוקת פרסי האוסקר האיטלקי) על הסרט האיטלקי הטוב ביותר, והן בפרס הבמאי הטוב ביותר והסרט הפופולארי ביותר לשנת 1991 בפסטיבל מונטריאול, שהוא אחד מטקסי הענקת פרסי הקולנוע הנחשבים ביותר בצפון אמריקה. הסרט שהוצג אצלנו אף בישראל, זכה בתשבוחות רבות, הן מצד המבקרים והן מצד צופי הקולנוע הישראלים. הרמז שנתתי, היה כמובן: מגף - שרמז על איטליה, שכידוע לכם, נקראת גם: "ארץ המגף". מקווה שנהנתם מהחידה השבועית, למרות שלא הצלחתם לפתרה, ואולי אף למדתם דבר או שניים נוספים שלא ידעתם קודם לכן... בכל אופן, בשבוע הבא אני אציג לכם חידה שבועית חדשה, בתקווה שתצליחו לפתור אותה. שיהיה יום טוב לכולכם. MovieMaster
 
למעלה