אוקיי, אני צריך כאן עזרה קטן...

NetGangsta

New member
אוקיי, אני צריך כאן עזרה קטן...

אני צריך לדעת מה האידיאולוגיה של "המפד"ל" ביחס לערביי ישראל שהם אזרחי ישראל. אני אל מוצא את זה במצע. מישהו יכול לעזור לי?
 
למעלה