אוקיי, אז מי בא למלכאש?
S sixty watt shaman New member 26/4/04 #25 שרשרתי, לא? ואני לא מבואס כי אין לי חינם!!! גם אם לא היה לי חינם הייתי ולך, אם לא הייתי צריך למשכן את אחי הקטן בשביל זה.... היי, למשכן את אחי הקטן... אוקי, אני בא!
שרשרתי, לא? ואני לא מבואס כי אין לי חינם!!! גם אם לא היה לי חינם הייתי ולך, אם לא הייתי צריך למשכן את אחי הקטן בשביל זה.... היי, למשכן את אחי הקטן... אוקי, אני בא!
P pink cigarette New member 26/4/04 #27 *אני* מוכנה למשכן את אחיך הקטן. אפילו למסור אותו חינם. הוא ניסה לשרוף אותי!!
P philosophia New member 26/4/04 #10 לא אני...ועכשיו לציטוט מפי זיו: "בלאק עם נגיעות מושיק עפיה לא עושה לי את זה" !
N Nightwinds Lullaby New member 26/4/04 #14 בסוף לא. ממש לא בא לי משום מה. בטח יהיה אדיר ואני אתחרט, נו. זה אני.