אוקיי, אז מי בא למלכאש?

שרשרתי, לא?

ואני לא מבואס כי אין לי חינם!!! גם אם לא היה לי חינם הייתי ולך, אם לא הייתי צריך למשכן את אחי הקטן בשביל זה.... היי, למשכן את אחי הקטן... אוקי, אני בא!
 

pink cigarette

New member
*אני* מוכנה למשכן את אחיך הקטן.

אפילו למסור אותו חינם. הוא ניסה לשרוף אותי!!
 

philosophia

New member
לא אני...ועכשיו לציטוט מפי זיו:

"בלאק עם נגיעות מושיק עפיה לא עושה לי את זה" !
 
למעלה