אוקיי, אז כבר חזרתי, ואני מנצלת את

beagle

New member
אוקיי, אז כבר חזרתי, ואני מנצלת את

העובדה שהתגעגעתם (חוץ מהלורד, שהתאכזב שחזרתי, אני יודעת....
) וסוחטת מכם עזרה. HELP!!! אבא שלי החליט לארח בביתו קבוצת צלמים שאיתם טייל בצרפת. פנה אלי, נעץ בי מבט חודר, ואמר: אולי תכיני איזה כיבוד? משהו מתוק? אבל תזכרי שהם אכלו אוכל טוב בצרפת, זה צריך להיות ברמה." בטח... העיקר שאין לחץ... בקיצור, דרישות המינימום הם: תוכנת אקסס... לא, באמת - זה צריך להיות מנות קטנות, כי אבא שלי מסרב לחתוך עוגה, או "להתעסק" באוכל, הם בעיקרון באו לדבר על צילום. זה חייב להיות משהו שרק מוציאים מהמקרר, ולא מבצעים "נגיעות אחרונות" לפני ההגשה, כי אני לא אהיה שם. אני לא אהיה בבית בכלל באותו יום, והכל חייב להיות מוכן בערב שלפני. דהיינו - משהו עמיד. זה חייב להיות יותר מדבר אחד, כי יהיו בערך 10 איש, ואני רוצה לאפשר מגוון. זה צריך להיות מתוק בעיקר. וזה צריך להראות יפפפפפפההההההההה!!! צלמים, יש להם חוש אסתטי מפותח...
ואם לסכם: HELP!!!!!
 

rubin

New member
איזה דרישות !!!!!!!! ../images/Emo8.gif

חכי למומחים קטונתי!!!
 

rubin

New member
יש לי יש לי יש לי

אולי מוס סלומון (או מוס טונה)
 

beagle

New member
חמוץ. חמוץ. כמו כבד קצוץ... ../images/Emo8.gif

אבל אני צריכה מתוק. וגם משהו במנות אישיות, להוציא ולשים על השולחן.
 

droli

New member
טראפלס, פלאן במרק פסיפלורה,

סלט פירות, עוד?
 

beagle

New member
טראפלס מתאים ../images/Emo45.gif

כל היתר דורש הגשה. אבל טראפלס. בהחלט! אוקיי, יש אחד.
 

yaron1

New member
היי beagle

אם כונתך ללכת רק על מתוק זה לא התחום שלי, אבל לגבי אוכל אמיתי
מה שאת צריכה זה כמה מנות מזנון קרות (כומר חטיפים קלים וקטנים על מגש שלא דורשים חימום לדוגמא: סנדויצ´ונים קטנים על מליות שונות (אפשר לעשות זאת יפה וצבעוני) פחזניות במלית פטריות (פחזניות שיוצרים משקית זילוף נראות נפלא) פיצות זעירות חטיפי בצק עלים אם זה הכיוון שלך תגידי ואנסה לעזור, לגבי מתוקים יש בפורום מומחים גדולים יותר אבל העיקרון של מגש שמכיל חטיפים קטנים וצבעוניים (כאלו שגומרים בביס אחד) צריך להישמר.
 

beagle

New member
נכנעתי לפיתוי ../images/Emo8.gif

שיאכלו גם מלוח. הבצק עלים, והפחזניות נשמעים טוב. מתכונים?
מה אתם אומרים על הקיש פלפלים קלויים, אבל בגרסא אישית?
 

rubin

New member
בטח בטח, אני מתכננת להכין מחר

אחד כזה. בהשראתך!
 

yaron1

New member
קבלי!

חטיפי בצק עלים 1 חבילה בצק עלים. ביצה טרופה. שומשום. מפשירים את בצק העלים (לא לגמרי) ופורסים אותו כל פעם קצת (בהנחה שהוא מגולגל בצורת רולדה). חותכים לרוחב כל פעם שתי רצועות ברוחב 1 ס"מ. מהדקים בנקודה הקיצונית את שני הפסים ביחד ומעבירים פעם לימין ופעם לשמאל (בדומה לקליעת חלה). חותכים לרצועות של 2-4 ס"מ מסדרים בתבנית מורחים את החלק העליון ע"י מברשת בביצה טרופה ושומשום ואופים כ 25 דקות בתנור מחומם ל 230 מעלות. טיפ 1: כשמורחים בביצה להקפיד לא להזיל על התבנית כי זה יקשה את ההוצאה. טיפ 2: מיד שמוציאים מהתנור להרטיב מגבת מטבח בהרבה מים ולהעביר על תחתית התבנית עד שמפסיקים לשמוע טססססס, זה גם מקל על ההוצאה. פחזניות במלית פטריות פחזניות מצרכים: 21/2 כוסות מים 1/3 כוס שמן 3/4 כפית מלח 1 כף סוכר 2 כוסות קמח 5 ביצים מס´ 2 אופן ההכנה: מביאים לרתיחה את המים עם השמן המלח והסוכר, מוסיפים שתי כוסות קמח ומערבבים במהירות עד שמקבלים כדור בצק שניתק מהדפנות מקררים מספר דקות. מעבירים לקערת מערבל עם בחשן או משתמשים במערבל יד, מפעילים את המערבל מכניסים ביצה ומחכים עד שהיא נבלעת, עושים כך עם יתר הביצים. מכניסים לשקית זילוף ומזלפים פרחים יפים במרווחים בתבנית משומנת קלות. מחממים תנור ל 170 מעלות אופים כ 15 דקות ואז מורידים ל 150 מעלות ואופים עוד כשעה עד שהפחזניות מזהיבות קלות והם לא כבדות. טיפ: מוציאים את התבנית ומנגבים את תחתיתה בסמרטוט רטוב עד שמפסיקים לשמוע טססס, זה מקל על שחרור הפחזניות. מלית פטריות מצרכים: 3/4 חבילת פטריות שמפיניון טריות 10 גרם פטריות פוריצ´ני יבשות (שרויות במים חמים, סחוטות וקצוצות דק) 1 בצל בנוני קצוץ דק פלפל שחור גרוס 4 גבעולי פטרוזיליה קצוצים דק מלח אופן ההכנה: לטגן את הבצל עד שמתחיל להזהיב, להוסיף את שני סוגי הפטריות ולטגן עוד כ 5 דקות, להמליח ולפלפל, להוסיף את הפטרוזיליה הקצוצה ולטגן עוד כדקה. עושים חריץ רוחבי במרכז הפחזנית וממלאים במלית. לרוטב 1 בצל חצוי ופרוס לרצועות דקות ¼ חבילת פטריות פרוסות דק (כך שנשמרת צורת הפטריה) 1 כף קמח 1 כוס ציר ירקות/בקר פלפל שחור אופן ההכנה: לטגן את רצועות הבצל עד להזהבה, להוסיף את הפטריות ולערבב בעדינות מספר דקות, להוסיף את הקמח ולטגן עוד מספר דקות, להוסיף את הציר הקר ולערבב עד שאין גושים. להוסיף את הפלפל ולבשל על איש נמוכה עוד מספר דקות. אגב ביגל במקרה שלך הרוטהב הנו אופציה ואם תרצי להכינו הגישי אותו בכלי נפרד.
 

yaron1

New member
תשובה

את הפחזניות אוכלים בטמפרטורת החדר, מוציאים מהמקרר לשעה שעתיים בחוץ מכוסה בניילון נצמד. במחשבה שניה את חטיפי בצק העלים צריך לאכול חמימים אז אם הוא לא מעוניין לחמם אז כדאי לרדת מזה. לכי על העניין של הסנדוויצ´ונים , אותם גם אוכלים בטמפרטורת חדר.
 

beagle

New member
אוקיי. בינתיים יש:

פחזניות במלית פטריות, קישים אישיים של פלפלים קלויים, וטראפלס (על הסנדוויצ´ונים אני אוותר). עוד מתוק!
 

Lord_of_Code

New member
תנסי...

במבה... לא צריך הכנות מיוחדות... קל להגשה... והעיצוב מרשים... (בסדר...בסדר...אז העיצוב לא מרשים...אבל הטעם משהו משהו).
 

דקלים

New member
מה את אומרת על

מלבי, בצלוחיות הגשה אישיות. עם רוטב פירות יער או פסיפלורה, ועם כל מיני קוקוסים ושקדים ופיסטוקים מעל. מאד קייצי
 

ליאת32

New member
בייגל ברוכה השבה

מה דעתך על בוואריה או מוס שוקולד לבן עם פיסטוקים? את גם יכולה להכין פאים אישיים או טארטלטים ממולאים,בכל מקרה את יכולה "להקפיץ" כל קינוח ע"י שימוש בדברים הבאים : אם את מגישה קינוחים אישיים לשים לידם קצת רוטב פסיפלורה או לקשט בקצפת וקצת פירות יער ואם בא לך להשקיע להכין יום מראש קרמל לשמן מצקת (כן של מרק) ועליה ליצור מעין רשת (עם כפית) של קרמל כשמתקשה מנתקים מהמצקת ונוצרת מעיין כיפה מדהימה מקרמל ואותה מניחים מע הקינוח. אם אבא שלך יצירתי אפשר להמיס שוקולד מריר לשים בצלחת בתוכו לשים עיגול שוקולד לבן "ולקשקש" עם מזלג ליצירת צורות, אני אישית חושבת שהם גם יהנו ממבחר פירות הקיץ שלנו במיוחד התאנים עכשיו סה"כ באירופה הם הרבה פחות טעימים.
 

bali

New member
מנהל
מוס שוקולד משובח הולך?

כי אם כן אז הנה מתכון למוס שוקולד משובח. המצרכים: 200-250 גרם שוקולד מריר, או חצי מריר חצי לבן 100 גרם חמאה או מרגרינה 1/2 כוס סוכר 2-3 כפות ליקר קואנטרו או רום או ברנדי 6 ביצים מופרדות 1 מיכל שמנת מתוקה + אבקת סוכר לפי הטעם אופן ההכנה: אם רוצים מוס שוקולד מריר בלבד: ממיסים את השוקולד עם החמאה עד שנוצרת תערובת חלקה, מצננים היטב לטמפ´ החדר. מוסיפים את הליקר ואת החלמונים אחד אחד ומערבבים כל הזמן כדי שלא ייוצרו "חביתות" (בגלל זה חשוב שהשוקולד לא יהיה חם) מקציפים את החלבונים עם הסוכר לקצף יציב ונוקשה ומקפלים בעדינות לתערובת השוקולד. מעבירים לצלוחיות אישיות או גביעי יין יפים ומקררים לכמה שעות. כשהמוס כבר יציב (אחרי שעה שעתיים במקרר) מקשטים בקצפת ומשאירים במקרר עד ההגשה. אם את רוצה חצי שחור חצי לבן, אז את תהליך המסת השוקולד צריך לעשות בפעמיים: 100-125 גרם שוקולד מריר + 50 גרם חמאה + 3 חלמונים + 3 חלבונים ורבע כוס סוכר 100-125 גרם שוקולד לבן + 50 גרם חמאה + 3 חלמונים + 3 חלבונים ורבע כוס סוכר. ואז אני ממליצה להגיש בגביעי יין גדולים כשהמוס מסודר פעם חום פעם לבן וכ"ו כשהשכבה העליונה היא חום ומעל קצפת. זה בטח אסתטי וזה גם ממש ממש טעים! ענבל.
 
למעלה