אוקיי, אוקיי, הנה שיר בסגנון שלכם

אוקיי, אוקיי, הנה שיר בסגנון שלכם

חולף עם הרוח חלפת עם הרוח, חלפת כעפר חלפת מגופך אך בליבי אתה נשאר חלפת עם הרוח ולא השארת זכר רק במוחי נשארת חלקי ממך לקחת מדוע הלכת ואותי השארת מדוע אינני יכול לראותך מדוע אתה מכוסה בתכריכים וסמיכה מדוע הלכת ואת ליבי שברת מדוע הלכת והביתה לא חזרת ולמה כולם לך מחכים אם יודעים שאתה לא תחזור לנצח נצחים גם אם הזמן יעבור אתה לא תחזור מדוע הלכת בלי התראה מוקדמת ועכשיו מתחכחת דמעה בלחיי כשאני מסתכל עליך כשאני מסתכל בתמונה ואין אף אחד שיגיד לי די ואין אף אחד שיגיד לי שזה יעבור אחרי החתונה הלכת בלי לומר שלום הלכת, ככה פתאום הלכת לבדך מדוע אותי לא לקחת איתך? מדוע? כי אני מחכה לך.
 

ajar

New member
קח ביקורת בונה

נסה לכתוב שוב את השיר הזה אבל אל תהיה הגוף הראשון כתוב אותו בגוף שני שלישי רביעי חמישי שישי שביעי ....
 
מה, קשה לתת ביקורת?

אני שואל אתכם זה באמת כזה קשה? באמת כזה מסובך? מה בסכ"ה ביקשתי? ביקורת בכמה מילים, כל אחד מתחיל מאפס, בכל מקרה - תודה על העידוד.
 

black crow

New member
לא הבנתי...

מה זה שיר בסגנון שלכם? נשמע מתנשא מעט... יש בסיס טוב לשיר, אבל החרוזים נראים מעיקים, מכבידים על הזרימה של השיר.... מקווה שיתקבל בהבנה, שחרחורת.
 
חבל

שאתה משנה את סגנונך שיתאים לטעמנו. אין כזה דבר הסגנון שלכם. לכל אחד יש סגנון משלו, ואתה צריך לפתח את שלך, ולא לשנות אותו. ו - אל תכתוב כדי לרצות אותנו, או כל אחד אחר. תכתוב למען עצמך.
 

*pank

New member
שירת האור, הטיבה לבטא את רחשי../images/Emo23.gif

לבי, אל תשתנה לנו!!!
 
לא, אני לא מתנשא

אני במקור כותב שירי ראפ שונים, וכשאני מפרסם אותם כאן משום מה לא עונים לי כלל! אז רפרפתי לך בדפים השונים ומצאתי שירים שכללו יותר שפה "גבוהה" ודברים מהסוג הזה, אז חשבתי לכתוב גם שיר כזה, למען תתנו לי תגובות. אז מה שני בעצם אומר זה כמה שזה נשמע מגוכח, אתם פשוט לא מוכנים לקבל את השונה את הרעיון האחר. חציל
 
למעלה