אופ! אני לא מוצאת מה יהיה שבוע הבא

huxy

New member
אופ! אני לא מוצאת מה יהיה שבוע הבא

בסנטרל!!!!!!
באף אתר לא רשום, ובתקצירים של הממיר הדיגיטלי רשום רק "פרק 144", "פרק 145", "פרק 146" - אני רוצה לדעת! לאלו שיש תבל דיגיטלי או מתב דיגיטלי או יס, תבדקו אם רשום בתקצירים בממיר ואם כן תעתיקו לכאן פליז!!!!!
 

קרלוצה

New member
כן התקצירים לסוף שבוע......

יהיו בעיתון של דצבמר, כשהוא ייצא מחר כי היום הייתי בדוכנים והוא עדיין לא יצא.....
 

El NiNo

New member
התקצירים בממיר../images/Emo18.gif

הממיר (לפחות ב"יס") נותן תקצירים רק של יומיים קדימה ואם הסדרה הזאת היא ביום חמישי או שישי אז רק מחרתיים יהיה תקציר של יום חמישי
 

אהובה.א

New member
קיבלתי היום ויוה של דצמבר

ואלה התקצירים של סנטרל 099 - אני לא מכירה את הסדרה ולכן מכתיבה מה שכתוב בויוה. ========================= פרנקו חוטף את לאורה ומודיע לתומס שאם לא ימסור את פטריסיה הוא יהרוג את לאורה. תומס חושב על תוכנית לשחרר את לאורה מבלי למסור את פטריסיה. פטריסיה מתעקשת לבוא כדי שפרנקו לא יהרוג את לאורה אך תומס מסרב. כולם עצובים ממותה של פטריסיה. לאורה מנסה להתקרב לתומס. סילבינה ומריסה משלימות והולכות לאכול עם ההורים של סילבינה והיא מספרת להם שהיא מאוהבת בבחורה. פרק אחרון ========== פרנקו מועבר לבי"ח לחולי נפש והוא מנסה לשחד רופא שיעזור לו לברוח. סילבינה אומרת להוריה שהיא עם מריסה. גבי מנסה לשכנע את תומס ללכת להתחתן. לאורה הולכת לחכות לתומס אצל רשם הנישואין אבל הוא לא מגיע. פופאי מקבל חזקה על התינוק והוא וגבי מתאחדים. פרנקו בורח מבי"ח . תומס ולאורה מתחתניםץ סוף. מקווה שעזרתי
 

huxy

New member
תודה אהובה!../images/Emo58.gif

לא רשום שום דבר שלא ידעתי כבר
רק לגבי סיל ומריסה שפחות מעניין אותי. עוד הפעם עולה השאלה- מה איכפת לה מלאורה? היא הלכה בגלל לאורה אז למה?
 

באפי2

New member
../images/Emo58.gif אוף אני לא מרגישה הקלה

א. קודם כל יש רק 2 פרקים ולא 3!!! ב. הברווזה תמות כמו גיבורה!!! כי היא רוצה להגן על לאורה, לא משנה שהיא מיררה לה את החיים עד עכשיו ואף אחד לא ראה את זה (כולל אהובנו...). ולאורה תמיד תצטרך להישאר עם ההרגשה המפגרת שהברווזה מתה בגללה.... ג. תומס לא יתנצל ולא רגשות אשם ולא כולם (או שיהיו ואנחנו לא נראה) ד. ובסוף עוד יצטרכו לשכנע אותו להתחתן... האם אתן צופות שיהיה אחרת??
 

huxy

New member
יש שלושה פרקים, 100%../images/Emo58.gif

תמיד בויוה הם עושים כותרת קטנה לאירועי הפרק האחרון. אל תלכי כ"כ רחוק כי קורים הרבה דברים בפרקים שלא רשומים בתקצירים כי כמה כבר יוכלו לרשום. לפי הפרק האחרון לא ראיתי שום סיבה לחשוב שלאורה מרגישה רע כי הברווזה מתה בגללה, בסופו של דבר היא תבוא אולי למקום בשביל לאורה אבל תמות בשביל תומס ובגלל זה הוא ירגיש רע. גם לי עצוב שהיא תמות כגיבורה כי לא מגיעה לה.
 

באפי2

New member
אולי באמת קצת נסחפתי ../images/Emo58.gif

מה את אומרת אולי נעשה סקר כמו שעשית פעם קודמת: א) האם אתם/ן חושבים שתהיה התפכחות מצידו של תומס? באשר ליחס שלו ללאורה? ב) איך אתם חושבים שתומס יגיב למוות של הברווזה, רגשות אשם בלבד? או יותר מזה? תשובות שלי: א. התפחכות ממש לדעתי לא תהיה, הוא לא יבוא ויגיד הייתי אדיוט, פגעתי בך היכן שלא צריך, הייתי צריך כל הזמן להאמין לך וכו' וכו' אבל כן הוא יגיד כמה הוא אוהב אותו וכה', וכמובן מה שכבר כולנו יודעים שהוא לא ירצה להרוס לה את החיים. ב. לדעתי רגשות אשם בלבד, נכון שיהיה נחמד אם הוא יגיד שהוא היה מעדיף שהברווזה תמות ולא לאורה? (למרות שזה לא יקרה)
 

huxy

New member
../images/Emo58.gif

אני חושבת שאולי תהיה חצי התפכחות אבל לא לפני לאורה אלא בזמן שהיא חטופה ולפני מישהו אחר אני חושבת שלגבי המוות של הברווזה זה יהיה עירוב רגשות אשם עם רגשות אחרים כי צריך לזכור שראה בו כאהבה של החיים שלו 8 שנים עד שלאורה הופיעה (שמעתי שיהיה איזה קליפ או שהיא מתה או אח"כ עם סצינות שלהם או משהו בסגנון אז מכינה מעכשיו את השקית להקאה). אבל לדעתי תהיה לו מעין שבירה טוטלית, כאילו זה הקש ששבר את גב הגמל- שבירה לגבי הכל עם פרנקו, כל הסיפור עם ההורים שלו, המוות של לוקאס, כל החיים שלו...הכל, בגלל זה גם לדעתי הוא יחשוב שהוא פעל לא נכון בכל הסיטואציה (הוא אומר את זה בפרק האחרון) וגם לא ירצה להתחתן.
 

MuminiX

New member
מה יתחיל במקום "בדרך אל ../images/Emo59.gif

האושר"? ואיך זה שקבלת היום? חשבתי שרק מחר העיתון יוצא
 

אהובה.א

New member
בדרך אל האושר

לא תיגמר לפני ינואר , לכן עדיין לא פרסמו את הסדרה שתחליף אותה
 

באפי2

New member
תודה רבה רבה אהובה

האם יש בעיתון כתבה על סנטרל לרגל הסיום?
 

באפי2

New member
למי שכבר קנה ויוה..

האם יש כתבה על סנטרל או פרידה ממנה? משהו...
 

m a a y a n21

New member
לא, למה שיהיה? ../images/Emo46.gif

הרי לא מגיע לנו להיפרד כמו שצריך מסנטרל... חס וחלילה... אבל היתה כתבה נחמדה על חואנץ' דארטס מאני צועני
 

MuminiX

New member
את עוד מתלוננת?!../images/Emo46.gif../images/Emo59.gif

לפחות מזכירים את המילה "פקונדו" לפחות פעם אחד מעיתון מה עם אנדריאה?!
 
למעלה