אופס.. היא התהפכה.. איך הופכים חזרה

jefrat

New member
אופס.. היא התהפכה.. איך הופכים חזרה

פתאום ככה סתם בדרך לבדיקה השגרתית הרגשתי סלטה בבטן (ממש ממש סלטה), תחושה מוזרה ומצחיקה, וגיליתי שמה שהיה בבוקר כבר לא בצהריים... היא החליטה לבדוק את העולם כשהראש למעלה... אני בשבוע 32+4, עד היום היא נחה לה בנחת עם הראש למטה, וזהו... מעכשיו הראש למעלה, התנועות התמעטו בצורה מוזרה (אבל לא נעלמו, רק התמעטו והפכו פחות חדות). יש למישהי עצה? איך הופכים חזרה? איך שומרים עליה במצג הנכון? ממש לא בא לי קיסרי...
 

Dimaya

New member
תני לה הזדמנות להתהפך חזרה לבד!

את לא יכולה לשמור עליה במצג ראש. שלי רק לפני שבועיים (שבוע 33) התהפכה למצג ראש - מתחילת ההריון היא הייתה עכוז, וכשהיינו ב-US לפני כמה ימים - תוך כדי הבדיקה היא עשתה כמה סלטות. זה הלך ככה: רופא: "מצג ראש. סליחה - עכוז. ראש. חכי רגע. תני לי לבדוק. עכוז. (מתחיל להוריד את היד מהבטן ואז:) אוקיי. ראש. בינתיים". לפני שאת חושבת על קיסרי - תני לה צ'אנס. וכן - אופי התנועות יכול לנבוע ממצג.
 

1אמאלה

New member
לי היה עכוז בשבוע 36

ונלחצתי נורא מקיסרי אז עשיתי מה שהרופא אמר-נחתי לי בבית וכל ערב אני ובעלי דיברנו עם העוברון והסברנו לו כמה חשוב לאמא לראות אותו אחרי הלידה ולהיות בהכרה ולא אחרי ניתוח ושנורא נשמח אם הוא התהפך והילד הקשיב ובשבוע 37 התהפך לראש ועכשיו אני באמצע 38 והכל טפו טפו טפו בסיידר. ואופי התנועות שונה-כשהוא היה במצג עכוז הוא ניגח לי את הצלעות וזה היה כואב ביותר ועכשיו שהוא בראש יש תנועות שמרגישות שונה לחלוטין. בכל מקרה תנוחי,תדברי אליה ותחליטי שמה שנועד לקרות יקרה והיא תתהפך עד הלידה ותראי שהכל יסתדר.
 
למעלה