אופס.. היא התהפכה.. איך הופכים חזרה
פתאום ככה סתם בדרך לבדיקה השגרתית הרגשתי סלטה בבטן (ממש ממש סלטה), תחושה מוזרה ומצחיקה, וגיליתי שמה שהיה בבוקר כבר לא בצהריים... היא החליטה לבדוק את העולם כשהראש למעלה... אני בשבוע 32+4, עד היום היא נחה לה בנחת עם הראש למטה, וזהו... מעכשיו הראש למעלה, התנועות התמעטו בצורה מוזרה (אבל לא נעלמו, רק התמעטו והפכו פחות חדות). יש למישהי עצה? איך הופכים חזרה? איך שומרים עליה במצג הנכון? ממש לא בא לי קיסרי...
פתאום ככה סתם בדרך לבדיקה השגרתית הרגשתי סלטה בבטן (ממש ממש סלטה), תחושה מוזרה ומצחיקה, וגיליתי שמה שהיה בבוקר כבר לא בצהריים... היא החליטה לבדוק את העולם כשהראש למעלה... אני בשבוע 32+4, עד היום היא נחה לה בנחת עם הראש למטה, וזהו... מעכשיו הראש למעלה, התנועות התמעטו בצורה מוזרה (אבל לא נעלמו, רק התמעטו והפכו פחות חדות). יש למישהי עצה? איך הופכים חזרה? איך שומרים עליה במצג הנכון? ממש לא בא לי קיסרי...