אופניים לגיל שנה

kerenra

New member
אופניים לגיל שנה

אני שוקלת לבקש מהוריי ליום הולדתה של הדר. יש למישהי המלצות? איזה דגם, מחיר...
 

מיכי2

New member
כרגע אני במסע שיכנועים לבעלול שלי..

לקנות לנירצו'קון אופניים.. עשיתי מחקר מקיף בעניין.. והאופניים שהכי המליצו לי וגם הכי נראו לי, זה האופניים בדגם של הדינוזאור.
 

dafgol

New member
אופני הדינוזאור - להיט אצלינו

בר קיבל אותן מתנה כך שאין לי מושג מה המחיר , אני יודעת שהן נקנו בטויסאראס. כל יום לפנות ערב מגיע הטיול היומי עם האופנים ("ניים" כמו שבר אומר) מאוד נוח להסיע עם המוט , יש מקום "בבאגז'" לשים מה שצריך - מפתחות פלאפון...מקדימה יש סלסילה לשים את המים , בר מאוד אוהב את האופניים ולנו זה מאוד נוח להסיע.
 

שמופית

New member
גם יהלי קוראת להם "ניים"

ואנחנו הצטרפנו ועיברתנו אותם ל"נ-עים". גם אצלנו הדינוזאור מככב (רק שאצלנו אחרי חודש, הצפצפה של הדינוזאור כבר לא פועלת
)
 
הדינוזאור בטויס אר אס

עולים עכשיו 250 ש"ח (אני יודעת כי קיבלנו אותם מתנה ליומולדת שנה והחזרנו כי קיבלנו עוד זוג יקר יותר (400 ש"ח) - בלי צפצפות, רק סל אחד ורק זוג פדלים אחד (אם תראי את הדינוזאור תביני לבד על מה מדובר), אבל יותר בטיחותי (לפי דברי המוכרים). בהצלחה.
 

kerenra

New member
ועוד שאלת אופניים

באיזה שהוא שלב ניתן להוריד את המוט והקטנים יכולים לרכב לבד? והגלגלים מגומי או מפלסטיק? כי נראה לי שפלסטיק לא שורד הרבה זמן
 

אנדראה

New member
אני משערת שמורדים כשהם

מגיעים לפדלים כמו שצריך. בדינוזאור הגלגלים מפלסטיק- אין לי מושג לגבי האיכות.
 
ובאותו עניין

ראיתי אצלנו בשכונה אופנים שני מושבים. מקדימה יושב הגדול ויש פדלים ומאחור הקטן בתוך מסגרת ויש להורה ידית לדחוף. מדהים, בעלי האופנים הפנו אותנו לחנות בבית שאן!! טוב, אז לכבוד החופש הגענו צפונה ואין את זה שם יותר. אולי משהיא מכירה, יודעת. אשמח לפרטים.
 

יעלי9

New member
יש עכשיו מבצע במלך הצעצועים -150

זה לא הדינוזאור (שאני לא מכירה) אבל נראה לי מוצלח. יש מוט להורים שאפשר לנהוג איתו, יש מקום להניח את הרגליים שמתפרק כשרוצים לעבור לפדלים. ומסביב למושב יש טבעת לתמיכה שגם היא ניתנת להסרה כשכבר לא צריך. ויש גם סלסלה קטנה. וזהו.
 

lindens

New member
בגיל שנה הם כבר יודעים לדווש

עם הרגליים? או שבעיקר ההורים דוחפים עם המוט ומסיעים? נשמע נחמד...
 
יש פלטות מחתמ לרגליים שמסירים אותן

כשהילד ילמד לדווש. לנו יש אופניים שנקנו במל הצעצועים 250 ש"ח והן גדולות ויציבות.
 

מיכי2

New member
ראיתי את האופניים האלה

והם נראות ממש אחלה.. רק בגלל הסיפור עם הכתבה שהתפרסמה על דגמים נוספים שלא עומדים בתקן, אני קצת מפחדת, כי היצרן של אותם אופניים לא מוכר.
 
לשחף יש מה שיש בטויס אר אס

עם המוט זה עולה 270 ש"ח אומנם אבל טוב ובטיחותי מומלץ בחום. לפעמים יש מבצעים עליו שווה לעקוב ולחכות לחגים לקניה אבל לגיל שנה לא כדאי אופניים תקני בימבה יותר טוב לא שילמד ללכת כי עם אופנים זה מוקדם לדעתי . אם תרצי המלצה בימבה של ליטל קיט מומלץ בחום.
 

mevav1

New member
מנצל"ש..אמי רוצה לקנות מתנה למיתר

אופניים, היא ראתה משהו מדליק אבל אין לי מושג למה כוונתה..בכל אופן,היא רק בת 7 וחצי חודשים ועושה הרושם שעוד כחודשיים אף היא תתחיל לדווש. אז השאלה היא,אילו אופניים אפשר לקנות לה? ראיתי אופניים עם גגון ורוד והאופניים אף הם ורודות כאלה מתוקות לבנות, רק השאלה היא,האם מישהי מכירה אותן? ואיך הן? תודה, מירב.
 

מיכי2

New member
לגבי האופניים שציינת...../images/Emo70.gif

לפני כמה ימים בשרשורים כאן על אופניים, צרפו כתבה שהתפרסמה ב- y net על אופניים דומים שהוצאו מהתקן ואינם בטיחותיים.. לפני שאתם קונים את האופניים תבדקו לגבי זה.
 
מכירה אותם אבל...........

משרד תמ"ס הורה להסיר אותם מהחנויות כי הם לא בטיחותיים ראי הוזהרת לדעתי אופניים מגיל שנתיים מומלץ לא לפני כן .
 

mevav1

New member
מיכי ואמא של שחף..אתן מתכוונות לשאל

תי? אם כן,אתן הבנתן לגבי איזה אופניים כוונתי? יש לו גם מוט אחיזה אחורי. ואם זה מה שכוונתכן,אז אתן יודעות מדוע הן מסוכנות או לחלופין,מהיכן אוכל לקרוא ע"כ? ואיזה אופניים אחרים כן מומלצים ומה מתאים נגיד לתינוקת נגיד בגי כ 11- 12 חודשים? בימבה עדיף לבינתיים? אם כן,אז איזה? תודה רבה רבה לכן, מירב. אגב,אם התלת אופן הנ"ל לא בטיחותי, אז למה החנות מוכרת אותן ברוב חוצפתם? אני מחר אלך לברר זאת עמם.
 
למעלה