20 ס"מ זה בדרך כלל לא מחדל...
זה מחדל אם לא משתמשים בכל אותם הסנטימטרים...
20 ס"מ זה בדרך כלל לא מחדל...
את דני רופ!אם כך, את מי צריך להאשים המחדל 20 הסנטימטרים?
מתוחכם...את דני רופ!
את דני רופ!
אורן ידידי, התקינה הישראלית לאוטובוסים מחמירהלא להשמיץ את נתן מלמד !
מאוד קל לבוא אליו בטענות, מאחר והוא מבצע בדיקה פיסית של אבות טיפוס. הבעיה היא שנתן מלמד לא קובע שום דבר בכל הקשור לקליטה של תקינה זו או אחרת. אוטובוס חדש במדינת ישראל חייב לעמוד בתקינה אירופאית. התקינה עצמה משאירה נקודות מסוימות להחלטה מקומית של הרשויות הרלוונטיות בכל מדינה ומדינה, והחלטות אלו נקבעות לא על ידי נתן, אלא על ידי אנשים אחרים. בסעיפי התקינה אותם קובעים במדינת היעד, ישנם סעיפים רבים, ואלו הם הקשורים להתאמת האוטובוס לביצוע המשימה בשוק המקומי. אלו מתייחסים בין היתר לאורך כללי, למבנה תאי האכסון שמעל לראשי הנוסעים, לגובה המינימלי כאשר עומדים על רצפת האוטובוס ועוד נקודות רבות. התקינה בכללותה, יורדת לפרטי פרטים של חומרים מהם האוטובוס בנוי, כולל אטמי דלתות ובדי ריפוד, דרישות בתחום בטיחות, איכות הסביבה ועוד. תפקידו של נתן הוא לבצע בדיקה פיסית להתאמה לדרישות החובה, כפי שהן מוגדרות. מי שרוצה להבין את נתן קצת יותר, רצוי לו שידאג להיות נוכח בבדיקת אב טיפוס שהוא מבצע. ערב טוב, אורן
הי שוקיאורן ידידי, התקינה הישראלית לאוטובוסים מחמירה
יותר מהתקינה האירופאית בהרבה תחומים באוטובוס. תשאל למה? יש הרבה דוגמאות.
ולנהגים בארה"ב יש עיני רנטגן?עצור עצור. יש כבר שינוי בתקנות.
מותר כבר לייצר ולייבא אוטובוס באורך 1220 ס"מ וגם יותר ארוך עם 2 סרנים. התקנה שונתה. בקשר למנסע לאופניים. צריך אישור ולא נראה לי שמשרד התחבורה יאשר את המנסע בחלקו הקדמי של האוטובוס שהרי זה עלול להפריע לנהג ולחסום ולו קצת משדה הראיה. יש בתקנות, גם זוית ראיה שהנהג צריך לראות כשהוא מסתכל קדימה ולמטה למפגש עם הכביש.
בנמוכי רצפה, שם הנהג יושב נמוך יחסיתולנהגים בארה"ב יש עיני רנטגן?
מתקן האופניים והאופניים שעליו מסתירים מעט מאוד משדה הראייה.
אתן לך דוגמא אחרת ופחות בטיחותית ותבין -->ולנהגים בארה"ב יש עיני רנטגן?
מתקן האופניים והאופניים שעליו מסתירים מעט מאוד משדה הראייה.
עצור עצור. יש כבר שינוי בתקנות.רמי, במקרה זה אין אישור ממשרד התחבורה..
אם לשלדות באורך 12.2 מ' אין אישור כי הן ארוכות ב20 ס"מ מהתקן, אזי בטח ובטח שלמתקן שכזה לא יהיה אישור. אגב, מדוע אינך מלין על קווים למשל? חסרים אופניים בפ"ת וקרית אונו?!
מהניסיון היחיד שיש קווים מעלים אופניים שלמותרמי, במקרה זה אין אישור ממשרד התחבורה..
אם לשלדות באורך 12.2 מ' אין אישור כי הן ארוכות ב20 ס"מ מהתקן, אזי בטח ובטח שלמתקן שכזה לא יהיה אישור. אגב, מדוע אינך מלין על קווים למשל? חסרים אופניים בפ"ת וקרית אונו?!
רמי, לידיעתך דן ביצעה הדגמה של מתקן שכזהאני מצטער מאוד לבשר לך
אבל אם חברות משוכללות ובעלות מודעות גבוהה ביותר למתן שירות לקוחות כמו אגד ודן לא מתקינות מנשא אופניים לחזית האוטובוסים שלהן, אז כנראה שאי אפשר לעשות את זה... זה שבמקומות אחרים רבים בעולם הדבר קיים לא צריך לבלבל אותך אפילו לרגע!! אגד יודעים יותר טוב מכולם ואגד תמיד צודקים. אגד חברת התח"צ הטובה מכולן!
אם משרד התחבורה אוסר, אז איך בוצעה ההדגמה?רמי, לידיעתך דן ביצעה הדגמה של מתקן שכזה
לפני שנה-שנתיים על חזית נמוך רצפה שלה. כפי שאמר ניצן, משרד התחבורה אוסר על הארכת האוטובוס מעבר ל-12 מטר ע"ג שני סרנים, ולכן לא ניתן להרכיב מתקן שכזה על אפו וחמתו של הציבור.
ההדגמה לא בוצעה בנסיעה בקו, אלא באירוע שלאם משרד התחבורה אוסר, אז איך בוצעה ההדגמה?
במודל ממוחשב?
מה מטרת אירוע שכזה בהתחשב באיסור הגורף?ההדגמה לא בוצעה בנסיעה בקו, אלא באירוע של
רוכבי אופניים בת"א, כאשר האוטובוס עצמו נסע עם שלט "במבחן" שבמהותו אוסר על הסעת נוסעים מעבר לשניים-מכונאי וחשמלאי. היו תמונות בפורום מהאירוע שצילם חברנו יצחקA.
הפעלת לחץ על האחראי לתקינה במשרד התחבורהמה מטרת אירוע שכזה בהתחשב באיסור הגורף?
כמו ערס שצועקהפעלת לחץ על האחראי לתקינה במשרד התחבורה
בסה"כ היה אירוע של רוכבי האופניים להגברתכמו ערס שצועק
תחזיקו אותי שאני לא ארביץ לו?
טולי כדאי לארגן עצומה ולשלוח למשרד התחבורהבסה"כ היה אירוע של רוכבי האופניים להגברת
המודעות. דן רצתה להראות שהיא באה לקראת הרוכבים, בנתה מיתקן, התקינה אותו וציינה גם שהדבר מצריך אישור של משרד התחבורה שכרגע מערים קשיים. זה הכל...
*אולי....טולי כדאי לארגן עצומה ולשלוח למשרד התחבורה
לא יעזור, אבל ינקה לנו את המצפון...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.