אופנה

נלי24

New member
אופנה

שלום לכם, רציתי לדבר איתכם על נושא מאד חשוב בימינו במיוחד לנו הבנות.. בגדים אופנה וטרנדים... עד כמה אנחנו מושפעות מהפרסומות שבטלויזיה והולכות אחרי "העדר" האם כבר איבדנו את טעמנו האישי? את הדעה שלנו? למה כולם צריכים ללבוש בדיוק אותו דבר??? מה עם קצת ייחודיות טעם אישי... איפה זה? לאן זה נעלם???? אני אתן לכם דוגמא כמו שכבר שמתם לב בנות יקרות הפרחוני חזר לאופנה וכעת בכל חנות אפשרית אנו יכולות להיתקל בשמלה, טוניקה ,חולצה ומכנסיים פרחוניות. ואם תצאו החוצה תוכלו גם להיתקל באלפי בנות "פרחוניות" להן אני קוראת "המושפעות". מה נסגרת איתכם??? לאן הגענו? דבר שני שעליו רציתי לדבר הוא הטירוף בH&M אני מודה שגם אני רציתי לבדוק על מה כל המהומה, ולפני שבוע הלכתי עם חברתי לעזריאלי בשעה סבירה בצהריים כי קיווינו שיהיה פחות או יותר רגוע. אולם, כשהגענו גילינו תור אין סופי של אנשים ובעיקר נשים שמחכות שעות ובשביל מה? בשביל להרגיש שאת בחו"ל? ואני אומרת די להיות מושפעות!!!!!
 

לי וולף

New member
זה לא שאין אמת במה שאת טוענת

אבל נגעת פה בנושאים כבדים(מבחינת כמות המלל שאפשר 'להרביץ' פה) ובחלקם נגענו ממש לאחרונה ונדמה לי שיבשה הבאר
אני בעד יצירת אמירה בעזרת לבוש. וכן, לראות עדר שלבוש אותו הדבר זה מציק בעין, אבל נדמה לי שבמקרה של הפורום, את "מטיפה למאמינים" כולנו אוהבות גם טרנדים. במידה. הכל במידה...
 

Litalxo

New member
העניין הוא, שההשפעה גם על החנויות..

באופן אישי אין לי בכלל טלוויזיה, ומה שכרגע באופנה אף פעם לא מעניין אותי, אבל מה לעשות שבכל חנות שאני נכנסת הכל נראה אותו דבר??? אם אני רוצה לרכוש משהו חדש, 90% מההצע שאני מקבלת הם טרנדים.. והכי גרוע, בגלל שאין לי טלוויזיה, לפעמים, בתמימות, אני חושבת שאיתרתי פריט יפה ומיוחד ותוך שבוע הוא כבר הופך לנחלת הכלל.. בכל מקרה, אני תמיד מנסה למצוא את הסגנון שאישי שלי בתוך מרעבולת האופנה שמתקיימת בכל מקום
 

נלי24

New member
הייי

אין ספק שלא ניתן להימנע מהשפעה של הטרנדים על חיינו ... גם אני אישית מתחברת לכמה טרנדים שגם ניסיתי וראיתי שמתאימים לי אישית. אני רק חושבת שעדיין אפשרי לשמור על סגנון אישי וייחודי עם כל הטרנדים שמסביבנו. תקנו אותי אם אני טועה.... :)
 

Litalxo

New member
תמיד אהבתי ג'ינס פדלופון..

שנתיים שאני לא מוצאת אחד כזה אבל כן מברכת על חזרתה של הגזרה הגבוהה, למשל..
 

svety

New member
אצל ציפי יש פדלפונים../images/Emo190.gif

האיכות לא מושלמת אבל יש לה מבחר עצום
 
אצל ציפי האיכות נוראית.

זו חנות ביפו, ליד מגדל השעון. הג'ינסים שם תפורים בצורה זולה ולא איכותית. זול אבל לא שווה את הכסף.
 

mgirl

New member
אבל אין לה ג'ינסים ממש

רק מכנסיים תפורות מבד 'ג'ינס' כזה דק...
 

Black Star

New member
יוווו, זכרונות מכיתה י'! ../images/Emo6.gif

לא ידעתי שהחנות המקורית עדיין קיימת... (זאת בירושלים נסגרה זה מכבר). עצם העלאת השם מעורר בי נוסטלגיה של נסיעות לת"א באוטובוס עם חברות ושעות של מדידות בחנות ההזויה ההיא
 
את מחברת הכל לעדריות

מה שאת מכנה "מושפע". וזה נכון, במידה מסוימת, אבל לא רק. אנחנו צריכות להתלבש איפשהו ומה לעשות שמה שהכי נגיש לרובנו אלה קניונים, ולכן כשכל החנויות מחזיקות סחורה דומה (ובעונה הזו זה פרחוני וימי וכל הדברים הקיציים השחוקים) - זה מה שיש לנו לקנות. הרי אין מלאי שונה. לגבי H&M, זה מסע יחסי ציבור ארוך, מוצלח מאוד ומושקע מאוד. ושוב, הטרנד מטביע את הפרטים כי כשיש כל כך הרבה דיבור על H&M, זה השם שנתקע לך בראש. אתה רוצה ללכת לראות על מה כל המהומה ומוצא את עצמך עומד בתור עם עוד אנשים שרוצים, במידה רבה, לחוות את אותה תחושה בעצמם.
 

nowonder

New member
עוד לא הצלחתי להבין

אם העניין הוא בביקוש או בהיצע, אבל היום כבר אין לי ספק שבישראל יש פאשיזם אופנתי. זה לא שיש השפעות של טרנדים, או "ציטוטים" של טרנדים, או אפילו מגוון של טרנדים. טרנד אחד מאומץ, מחובק, ומשתלט על כל הרחוב הישראלי. וזה כולל את מה שמוצע בכל החנויות, ומה שרואים ברחוב. זה חבל.
 
הרבה פעמים זו בעיית היצע

לא אומרת שדווקא באופנה, כי לא חקרתי את הנושא לעומק, אבל ממה שכן חקרתי - הצרכן לא יודע מה לבקש עד שהדבר הזה לא מוצע לו, וכשמשהו מוצע לו ביתר - הוא מבקש ביתר. כך זה לפחות בתחומים אחרים, ולא רק בארץ.
 

שאפולי

New member
../images/Emo45.gif יש בזה המון

אני חושבת שזה קשור גם בהרבה לגיל של צרכני האופנה שירד פלאים. לבנות הצעירות מאוד יש נטיה להינעל על 2 רשתות גדולות, לאמץ טרנדים בעיוורון ולחרוש אותם עד בחילה וזה אוטומטית מגביל את ההיצע.
 
אגב הנעילה הזו נובעת לפעמים מסיבות פרקטיות

צרכניות מאוד צעירות הן לא ניידות. קשה להן להגיע לחנויות שהן לא חנויות-מאסה. מה שהכי נגיש להן, בדרך כלל, זה הקניון המקומי שבו השכירות יקרה וכמעט רק רשתות יכולות לשכור בו. ואז אומרים שהקניונים מחקו את הרחובות הראשיים ואת החנויות הקטנות...
 

שאפולי

New member
את יודעת, גם אני חשבתי כך

אבל יש לי כמה הסתייגויות לאחרונה: ראשית, מעיון זריר בפורום אופנה ומהיכרות אישית עם הפרגיות במשפחה המורחבת, הן כן קונות ברחוב ובשוק בחו"ל ואפילו וינטג' שנית, גם אם את צרכנית קניון (כמו שהייתי אני בעצמי) את עדיין לא חייבת לקנות רק בפול אנד בר וזארה, גם בתוך החנויות האלה את לא ייבת לקנות בדיוק את הגינס שהחברה קנתה וגם אם את קונה את אותו הגינס עדיין לא בעיה לעשות אותו "שלך" אני חושבת שלצרכנים יש כח אדיר אבל אנחנו ידועים בארץ כצרכנים חסרי ביטחון (ראי ערך H&M), לדעתי זו טעות כי הישראליות צורכות אופנה מגיל נורא צעיר ועד גיל מאוד מאוחר וזה מעולה- כמה חבל שהכח הזה לא מנוצל והגיון לא בא לידי ביטוי...
 
אני מסכימה איתך

גם לדעתי יש הכל בחנויות בישראל ויש גם מהיכן לקבל השראה. מגזינים, סרטים, סדרות טלויזיה, תוכניות בידור, תרבות ורכילות, והכי חשוב - אינטרנט. בקיצור, רעיונות בהחלט יש מהיכן לקבל. פריטים אפשר להשיג בקלות, אם לא בחנויות אז דרך האינטרנט. היום השמים הם הגבול. העניין הוא שספורות הנשים בישראל שיש להן ראיה מקורית והבנה באופנה. כאלו שיכולות לראות שמלה או איזו סיכה מיוחדת על כוכבת קולנוע, להכנס לקסטרו או כל רשת אחרת ולמצוא משהו דומה ועם זאת מתאים לה ומשקף את הטאצ' שלה. כאלו שעוקבות אחרי מה שקורה באופנה בעולם ובאמת אוהבות את זה. אני יכולה לומר שכל החברות הטובות שלי בישראל על הנייר אוהבות בגדים וששות לשופינג. אבל הן לא באמת אוהבות אופנה. הן לא קונות מגזיני אופנה. כשהן רואות בגד שונה ויפה על מישהי זה לא נשאר להן בראש יותר משתי שניות. על בגדים של מעצבי על הן שואלות "מי לובש כזה דבר?!". הן לא לוקחות מזה כלום וגם לא שואבות השראה משום דבר. הן באמת נראות נחמד, וכל שנה מעדכנות מלתחה במה שיש ברשתות, אבל אין בזה שום דבר מעניין.
 
למעלה