אופנה מהסרטים

twigy

New member
אופנה מהסרטים

שלום לכולם אני כבר דיי הרבה זמן מחפש בגדים כמו שלבש טיילר דירדן (בראד פיט, "פייט קלאב") ולא מצליח למצוא הדגש הוא על הזקט, אבל גם סגנון החולצות שמתחתיו רעיונות מאיפה אפשר להשיג ?
 

Shy Guy

New member
יש אתר נחמד בשם I Saw It In.. ../images/Emo13.gif

האתר מרכז מספר סרטים מוכרים ומפורסמים, ישנים וחדשים, ובלחיצה קטנה על שם הסרט ניתן למצוא קישורים למספר אתרים המוכרים חלק מפריטי הלבוש אשר נלבשו בסרט.
כרגע ב-"I Saw It In" אין את Fight Club, אבל האתר מתעדכן לו מדי פעם ויש לך גם אפשרות להציע להם להוסיף פירוט לגבי הבגדים אשר נלבשו ב-Fight Club (וכמובן, גם קישורים לקניית הבגדים האלו) ו/או סרט אחר. כמו כן, אם תעשה חיפוש קצרצר ב-eBay תוכל לאתר מספר פריטים דומים לפריטים שנלבשו בסרט הזה. :)
 

jhshadi

New member
../images/Emo45.gif tאתר מעניין...

רעיון מעולה אולם האתר נראה קצת רעוע ולא מתוחזק. מלבד זאת גם אני חיפשתי חלק מהחולצות ש"טיילר" לובש בסרט. אם זה עוזר על אחת מהן כתוב "Black Sugar" (גופיית האנימה מסצינת הסיום) ויש חולצה נוספת שעליה כתוב Hustler שעקב ביקוש יוצרה במהדורה מוגבלת (נסה לגגל את זה). באשר למעיל העור יש מלא חיקויים ב Ebay כמו ששי ציין. מלבד זאת, אחלה סרט.
 

Shy Guy

New member
הוא באמת נראה קצת רעוע ולא מתוחזק, זו הסיבה

שהווא כרגע רק "נחמד".. אבל לפחות הם דואגים לעדכן אותו מדי פעם. :) ואם גם אתה מחפש חולצות מ-Fight Club, אתה מוזמן גם לנסות להציע להם להוסיף פירוט לגבי הבגדים מהסרט הזה.
 

jhshadi

New member
אני הסתדרתי...

פשוט הכנתי לי חולצת "Slide" ו "Recycle your Animals".
 
למעלה