אופל קורסה ENJOY חדשה

motidov

New member
אופל קורסה ENJOY חדשה

לחבר שאין אינטרנט.הרכב מחפש סופר מיני חדשה.הקורסה מצאה חן בעיניו.מה דעתכם?
תודה רבה(:)
 

ANZ1

New member
יש אנשים שיש להם טעם מוזר

וזה בסדר...
הקורסה היא כמו שרלה שרון, גם לפני מיליון שנה היא כבר היתה לא רלוונטית, לא מענינת, והיה צריך להחליף אותה,
וכמו שרלה שרון ששרה שירים של אחרים,
הקורסה זה בסך הכל שברולט בתחפושת, שהיה צריך להפסיק לייצר אותה לפני שנתיים, אבל אז פיגו קנו את אופל ועכשיו מתכננים דגם חדש על בסיס הפיגו 208 החדשה.
אבל לקרוא לקורסה "החדשה" זה כמו לקרוא לשרלה שרון צעירה ויפה.

אפשר להגיד בקלות שכל סופר מיני אחרת תהיה יותר טובה בכל פרמטר,
אבל על טעם ועל ריח אין להתווכח,
וכמו שבעלה של שרלה שרון אוהב אותה,
ככה הוא יכול לאהוב אופל קורסה,
רק שמצחיק שאתה אפילו לא רוצה להודות בזה ואתה "רק שואל עבור חבר"

אם הוא או אתה שואלים על סופר מיני איכותית ויותר טובה בכל פרמטר ובמחיר זול שיסתכל על הסיאט איביזה.
 

enigo

New member
באמת? איזו שברולט היתה מקבילה לה?

הסוניק - הסופרמיני של שברולט - לא חלקה איתה פלטפורמה.
האופל קורסה חלקה פלטפורמה עם פיאט, בעקבות שת"פ קצר בין GM לפי אט בתחילת האלף. היא עברה עדכון לפני שלוש שנים בערך, ובהתאם למקובל בענף קיבלה את השם" החדשה" כדי להבדיל אותה מהקודמת.
המגרעת המשמעותית היחידה בקורסה היא מנוע חלש יחסית, עם 90 כ"ס. מעבר לזה היא מרווחת למדי, מאובזרת בצורה סבירה (בגרסאות עם מערכת אופל איי), עם נוחות ובידוד רעשים טובים למדי.
במחיר הנכון - ואופל נוטים להציע" מחירים נכונים" על דגמים שהם לחוצים למכור, זו יכולה להיות קניה לא רעה
 

ANZ1

New member
מבוססת על...

האופל קורסה הנוכחית, היא מתיחת פנים לדגם הקודם,
היא משתמשת בשלדה של הדור הקודם של האופל קורסה,
והדור הקודם השתמש באותה שלדה של ההולדן ברינה ושל השברלוט אביאו הקוראנית כולם מבית גנרל מוטורס,
אגב, גם המספרים של בסיס גלגלים, רוחב, ואורך זהים.
וכל שאר החלקים מגיעים מאמריקה או קוריאה של גנרל מוטורס ולא פיאט,

ובכלל חוץ מהרצון שלך להתווכח, בשורה התחתונה, כמעט כל רכב סופר מיני אחר יהיה יותר מודרני ויותר איכותי.
אתה הרי מסכים עם זה, רק נהנה להגיד את השורה התחתונה.
וגם אם נחשב מחירי קניה, הסיאט איביזה היא קניה יותר טובה
 

enigo

New member
יש לך כנראה בעיה בהבנת סדר הדברים...

מפתיע שאתה נופל בעניין מוכר שכזה - GM שיתפה פעולה עם פיאט איפשהו בתחילת האלף, מתוך כוונה לקנות את פיאט בהמשך. אחד התוצרים של שיתוף הפעולה הזה היה פיתוח פלטפורמה משותפת למכונית סופרמיני. בפיאט היא שירתה את הגרנדה-פונטו, ובאופל את הקורסה. העובדה שאחרי זה הולדן אימצה את הפלטפורמה (בהנחה שאתה צודק) לא משנה את העובדה שההולדן מתבססת על האופל, ולא להפך. בדיוק כמו שהביואיק קסקדה מבוססת על אופל, ולא להפך (אפילו לא שינו את השם). לגבי האוויאו, בהנחה שאתה מתכוון למכונית ששווקה בארץ כסוניק (אני יודע שהיא שווקה במדינות אחרות גם כאוויאו), אז למיטב ידיעתי היא לא מבוססת על האופל אלא על פלטפורמה שונה, אותה אחת שמשמשת את הטראקס (והאופל מוקה). בכל מקרה, היא הופיעה הרבה אחרי האופל, כך שגם אם הן כן חולקות פלטפורמה, הרי שהשברולט היא אופל בתחפושת - לא להפך.
ואני ממש לא מסכים עם השורה התחתונה שלך - האופל קורסה אולי יושבת על פלטפורמה וותיקה, אבל זה לא הופך אותה לנחותה (ואל תשכח שהיא עברה עדכון מאסיבי לפני כשלוש שנים). יש לה לא מעט יתרונות שיכולים להיות סיבה לגיטימית לבחור בה על פני אחרות, גם אם היא כנראה לא תנצח במבחן השוואתי של סופרמיני.
אתה חושב שהאיביזה היא קניה טובה יותר? סבבה. זכותך. לא רואה ממש טעם בלקבוע מי הקניה הכי טובה כשאין סדרי עדיפויות וצרכים של הלקוח, אבל שיהיה.
 

motidov

New member
לא "החדשה" אלא "חדשה"

כלומר,החבר מעוניין לקנות מכונית מהחברה ולא יד 2.
למה אתה כ"כ כועס ולמה נראה לך שאני צריך בכלל "להודות" משל עשיתי עבירה? יש לי מכונית בת שנה וכמה חודשים. מחליף פעם בשלוש שנים כך שיש עדיין זמן.
תגיד אם כבר...הקורסה מול יונדאי I20,מי עדיפה לדעתך?
 

ANZ1

New member
למה אתה חושב שאני כועס ? אני לא , אני משועשע

כמו שכתבתי, האופל מגיעה אחרונה ברשימה, לכן ברור שהיונדאי יותר טובה ממנה,
אבל גם היא מכונית לא טובה בעיני,
הן שתיהן נכשלות בכל פרמטר מול המתחרים,
הנה דברים שחשובים בעיני במכונית סופר מיני
1. בטיחות - מערכות בטיחות אקטיבית - מערכת עצירה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב וכו, המערכות האלו חשובות במיוחד ככל שהרכב יותר קטן, כי בתאונה הנזק לנהג יהיה יותר גדול ככל שמדובר על רכב יותר קטן.
לשתי המכוניות האלו אין אף מערכת בטיחות אקטיבית.
2. מנוע - כח וצריכת דלק, לשתי המכוניות האלו יש מנועים אטמוספרים ישנים, חלשים עם צריכת דלק גבוהה, מולם יש היום מכוניות עם מנועי טורבו קטנים,
השוואה בינהם מראה פער גדול, למשל בתאוצה מ0 ל100, למתחרים כמו הסיאט, פוולסווגן או סיטרואן, יש האצה של כ 9 שניות ואילו האופל והיונדאי מאיצות ב13-14 שניות, זה לא רק עניין של כיף מנהיגה זה גם בטיחות, אפשרויות עקיפה וכו, אותו הדבר לבי צריכת הדלק, למרות שאלו מנועים חלשים הם גם צורכים 20-30 אחוז יותר דלק.
3. יופי, עיצוב - חלק ממה שחשוב במכוניות קטנות זה עיצוב חיצוני ופנימי, וגם האופל וגם היונדאי אלו מכוניות משעממות חסרות ייחוד או עיצוב (לדעתי).
4. מרווח פנים - למרות שאלו לא המכוניות הכי קטנות בקטגוריה, יש מכוניות יותר גדולות ומרווחות מהן, שוב, תשווה אותן לסיאט או הפוולסווגן ותראה שהן קטנות בכל אחד מהפרמטרים.

בקיצור, לסיום, אם אתה שואל אותי על מכוניות סופר מיני טובות אז : סיאט איביזה , פוולסווגן פולו אחותה הקצת יותר יקרה, סיטרואן C3, פורד פיאסטה החדשה (אם התחילה כבר להמכר בישראל), אלו המכוניות הטובות והמומלצות .
 

enigo

New member
לאופל יש מערכת בטיחות שכוללת בלימה אוטונומית והתרעה על סטיה

מנתיב (נדמה לי שגם תיקון, אבל לא בטוח). היא נוחה יותר מהאיביזה, ויש סיכוי טוב יותר שהמנוע נטול הטורבו שלה והתיבה הפלנטרית שלה ישרדו טוב יותר את השנים. הנה כבר שתי סיבות לבחור באופל - אם נוחות וחששות לגבי עמידות נמצאים גבוה בסדרי העדיפויות שלך.
ולגבי מרחב פנימי - ישבת ב-i20? אני בספק.
 

enigo

New member
עזוב, תקיפות אישיות אצלו זה חלק מהאופי, אל תתרגש

לגבי ה-i20 - לא הייתי קונה אותה כרגע כי אמור להגיע דור מעודכן בזמן הקרוב (כנראה תחילת 2019), עם יחידת הנעה חדשה וחזקה יותר (מנוע טורבו קטן ותיבה דו-מצמדית, כמו האיביזה שהאנזים אוהב) וכנראה גם עדכוני אבזור.
 
למעלה