אופטימיות

NoWords

New member
וואי!

זה די אופטימי לדבר עם kinda אקס שלך ולשמוע מחמאות על כמה שיש לך סקס אפיל, אנד סטאף. כלומר, די מוזר, אבל מוזר בצורה נחמדה. והוא אמר עוד כל מיני דברים אישיים כאלו ואחרים שהיה לי קצת מציק לשמוע בהתחשב בעובדה שיש לו חברה. ניחא ומה עוד, היה לי כיף במשמרת היום. בעצם, תמיד כיף לי בעבודה הזאת. אני מגיעה בתחושה מעצבנת של "אין לי כוח" ויוצאת משם עם חיוך איכשהו. ומשבוע הבא אני מתחילה לתפעל 2 עבודות ביחד. זה יוצא סכום יפה של כסף סה"כ וזה תמייייייד אופטימי. מה עוד? החלטתי (לפחות כרגע) שמחר אני מתקשרת אליו. ומנסה לברר מה קורה. כי לא מוצא חן בעיני שהוא נעלם ככה.
 

adiss90

New member
OH MY GOD !!

ירד כל עץ בינארי מהמיקוד :) טוב שזה לא נחשב לדבר הכי קשה ומעצבן ומוריד בציון שיש !!!! וכל הבנקים בכלכלה ירדו @@! פסיכולוגיה-- טוב שלא ירדו איזה 4 פרקים ש=ל=מ=י=ם !!! מה זה המיקוד הזה ?@?@? !!!!!
 

Lost Lullaby

New member
נראה לי זה היה היום הכי קשה בחיי

[טוב, לא, אבל עדיין!] עדדד שמצאתי לאחותי מתנת יומולדת [וזה כשהיא עוד אמרה מה היא רוצה, היא בעייתית היא] ולחברהשלי לגיוס וזה לא יוצא בדיוק כמו שאני רוצה אבל מילא;[ וקניתי לי קפוצ'ון וחולצה מפוקס, וגם זה היה קשה [אין מידות:| בחיי.] אבל שווה את זה, כי אני די מרוצה P: ועכשיו יש אוכלללללל יאללה
 

AnGeL DoLlY

New member
קניתי

מעיל שמנת ארוך מtwenty for seven עם כפתורים גדולים שחורים-מהמם! ומכנס סגול מהיינס שכשמכניסים אותו למגפיים שלי הוא גם נורא יפה ואת הספריי לשיער של ELNET וזה אופטימי!
 

greeneye

New member
כלכךךך כיף לי בטייסת!

כלכך מצחיק שם! והזוי! ופסיכי..
 
אני חושבת כאילו../images/Emo71.gif

עליו וכמה שהוא חמוד וזה ופתאום הוא מתקשר ופאק הוא שלי הוא איתי הוא רוצה אותי כמו שאני רוצה אותו. זה מוזר אבל מוזר טוב חחחחחח ~כאפתשטות~ סתמי ענבל
 
למעלה