אופטימיות

mkarin

New member
החמיאו לי :]

"לא חשבתי שאת ילדת סנדביץ'. למה? כי את עצמאית, ואחראית ובוגרת, יודעת מה את רוצה, החלטית ולא מרדנית. אין לי כל כך במה למרוד. אם היה לי במה הייתי מורדת, אבל אין לי במה. כן, מוכר לי. את לא עצבנית ונרגזת וכועסת. תראי, אני בטוחה שאם תשאלי את אמא שלי היא תגיד לך שאני כן מורדת, בעניין של אוכל לדוגמא, וכן עצבנית לפעמים, אבל בכללי אין לי כל כך במה למרוד. כן כן, גם את זה אני מכירה". וזה סתם עשה לי הרגשה טובה ועוד מבן אדם שאני מעריכה :)
 

AnGeL DoLlY

New member
כמה דברים חביבים.

סבא שלי מצד אבא, שמחלק מחמאות פעם בשנה בערך, בא לבקר אצלנו אתמול עם סבתא ובדיוק חזרתי מהלהקה בסביבות 21:00 אז ישר כשנכנסתי התיישבתי איתם קצת, ופתאום סבא נורא הפתיע אותי והתחיל לחפור. סבא שלי מחופרי העל הגדולים ביותר שנוצרו במדינה, אבל גם אחד האנשים הכי חכמים בתבל. איש כריזמטי, דברן ברמות לא אנושיות, צעקן ועצבני, אבל עם לב זהב וחוכמה בלתי נלאית בצורות מדהימות וקצת נסתרות. בקיצוור, הוא דיבר ודיבר ובסיום דבריו פשוט סיכם שיש לו נכדה מדהימה ביופייה ובאישיותה ושיש להורים שלי כל כך הרבה מזל שיש להם בת כמוני. וזה עשה כל כך טוב לשמוע את זה מסבא שיש לו עוד 9 נכדים ואליי הוא אף פעם לא באמת התייחס או בא לראות אותי מופיעה, או החמיא לי על משהו ומסתבר שהוא גם יגיע להופעת הבכורה שלי בפברואר, ויש לי הרגשה שהוא מאוד יהנה.
אנד ביסיידס, נחמד לי מאוד בבצפר, כיף בלהקה, קצת לחוצה בדברים אבל מאמינה שיהיה בסדר. הרגשה כללית טובה שכזו ועוד שבועיים שוב בית ריק, ל ש ב ו ע
 
השכבה שלי פשוט מושלמת.

פשוט מושלמת. אני כל כך אוהבת אותם, וזה פשוט גדול. היו ריבים היסטריים בינינו בגלל שהמגמה קצת מתמוטטת, ועם כל חילוקי הדעות- עצם זה שהגענו להחלטה סוציאליסטית ושוויונית, ועצם העובדה שברור לי שבשביל שכבה מדהימה, יעילה ואוהבת כמו שלנו לקנות מצלמה זה יותר מאפשרי, שבשביל שכב כמו שלנו אין שום סיכוי שיפלו סרטים בגלל שכמה שמיניסטים החליטו שהם יעשו מה שבא להם- ואין רגועה ממני לגבי העתיד שלי במגמה. חוץ מזה, התחלקנו היום לקבוצות לפרוג'קט באנגלית, וכזה.. רבו עליי.|: זה היה ממש מחמיא. אשכרה טבצ', שור, כרמל, אורן, אדם וינון עמדנו וניסינו להרכיב שתי קבוצות.. וכזה.. כולם רצו להיות איתי.P: ושיואו, נראה לי בסוף אני אהיה עם הבנים ויהיה כזהההההה כיף.
 

SomebodyElse

New member
איזה כיף

מחר החבר בא למילואים של חצי יום כזה ועכשיו הזמנתי לנו מקומות לארוחת צהרים
כל כך כיף, אם רק הקצין לא יקלקל את הכל... ומחרתיים אני הולכת ליום פתוח, אני כבר ממש מחכה
 

SweetTemptation

New member
../images/Emo108.gif יש לי חברות הכי מדהימות בעולם ../images/Emo99.gif

והכי כייף זה שאני לא אומרת את זה בעקבות ארוע כלשהו, פשוט ככה זה.
 
אמ../images/Emo71.gif

85 בספורט 75 בערבית שזה סביר..אבל לפחות לא ממש גרוע ואני מבינה חצי מהחומר במתמטיקה!ווייהי. אה וישנתי 3 שעות:)
 

Summer moved on

New member
הופההה

שופינג- תמיד טוב. חברה שלי שאני אוהבת כלכך!!
קיבלתי זימון לטייס!!!!
 
הופה

95 בערבית טריליון שיעורים פרטיים במתמטיקה ורואים תוצאות מי מלכה, מי.
 
יאבדבה דו 2! ../images/Emo3.gif

הייתי אמורה לראות אותו רק ביום ראשון, אבל רצה הגורל והטיול שלו מגיע גם לעיר שלי, ככה שישר אחרי העבודה אני הולכת לראות אותו לכמה שעות ונעשה פיקניק
 

TiKi PooH

New member
dd

יומי הראשון בלי סיגריות עבר בהצלחה ( בעצם זה תלוי איך מגדירים הצלחה. כואב לי הראש ואני כל הזמן אוכלת שטויות. אבל לפחות בסיגריות לא נגעתי?) היה היום יום הורים, ובערך מכיתה ד' לא הייתי כזו נבוכה וסמוקה כשדיברו אודותיי. יצאתי די תותחית, וזה קצת באסה שהעלו ככה למר אבא את הרף ציפיות- כי מדובר על הערכות שנובעות מהתנהגות נטו בלי קשר לציונים, ונראה לי שבין האגו בוסט המילולי שהפילו עליי היום ובין הציונים שאני הולכת להוציא בבגרויות עלול להיות פער לא מבוטל. שווין, אני מקווה שיהיה טוב. חוץ מזה, אתמול סוף סוף שלחתי למי שהייתה המדריכה בקורס צילום את המשימה האחרונה שהייתה לנו ( פרסמתי גרסה מקוצרת בבלוג , אם למישהי במקרה מתחשק להציץ), וגם נתתי לה כתובת לעוד איזה מאגר צילומים היא אמנם לא הספיקה לעבור על הכול ולהגיב בפירוט, אבל שלחה מייל מרומם וכייפי על כמה אני מקסימה ומרגשת, ואיך יש לי את זה ושתגובה אמיתית ומפורטת אקבל בסופ"ש. וגם- קובי שלח עם אבא צנצנת מתוקה-מתוקה עם סוכריות לב קטנות ואדומות, וגם סבון פילינג-רימונים, ובתור מי שמאז ומעולם נמשכה באופן מחריד לכל קרם וסבון עם ריח לא לגמריי רגיל ושם אקזוטי משהו, כבר ממש בא לי על מקלחמת חמה. זה אגב לא כל כך משנה לדוד, מסתבר. ולמרות שלמדתי אולי שלושה שיעורי אנגלית השנה, שגם בהם עשינו בעיקר כלום, כשאני יושבת עם הספר אנסינים שאני אמורה לתקתק לפניי הבגות הבאה- זה הולך לא רע בכלל. אני חושבת. מקווה. מקסימום יש גם מועד קיץ. וזהוווו.
 

NoWords

New member
הממ

יש לך בלוג/עמוד שמכיל צילומים שלך? מענין אותי לראות. כמובן אם לא אכפת לך.
 
התקשרתי לרינת בבוקר

והיא ישנה אצל הבחור שהיא יוצאת איתו ועל המילה הראשונה שאמרתי היא התחילה לצחוק ונשמעה כ"כ מלאת חיים... כאילו בואנה, היה 9 בבוקר.... אמורים להיות מרוסקים כהלכה בשעה כזאת. ואני שומעת את קובי [הבחור שלה] ברקע אומר לה "מה קרה שנהיה לך כזה מצב רוח על הבוקר?" אז היא אומרת לו "אתה לא מבין, זאת הבחורה שאני אוהבת הכי בעולם, גם אם אני גוססת היא מעודדת אותי" ואז הוא לקח את הטלפון ואמר "אין לך מושג כמה היא מדברת עלייך"
מאמי אחת שלי
 
היום ראשון הבא עלינו לטובה,

חוזרת לארץ אהבת חייי. זו שלו הייתי משחקת בצד השני של המגרש, הייתי מכריזה על אירוסינו ברגע זה ושוכרת סוס לבן לרגע האמת. זו שאני טוחנת בשכל על כל קורותיה [אבא צייד כרישים! אמא מתקשרת רוחנית! אחים יוצרי פורנו!] בפני כל אדם ברדיוס הנע בין סנטימטר וחצי עד אילת, ולא מפסיקה להתגעגע אליה כבר בסביבות החצי שנה. יקירתי. מחמל נפשי. התפוח של לבי. השותפה-לשעבר. ההיפית. אהובתי היחידה. האחת. היא חוזרת, אלוהים!
שמישהו יביא לי לי משאף!
 
יא אללה פעם שלישית שלי תוך יומיים בשרשור!

- הייתי בת"א עם רינצ ועשינו שופינג היא קנתה את המגפיים הכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי מושלמות בעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מקסטרו מעור עם 2 שרשראות כסופות מאחור שטוחות מדהימותתתתתתתתתתתתתתת כ"כ הן עלו 600 שקל ושתינו התבכיינו על המחיר ובסוף היא החליטה לקנות וייאיייי אני אלווה אותן ממנה יאייייייי מושלמות קטנות ממש חיבקתי אותן כל הדרך אני קניתי כל מיני סריגים והכי הכי זה סריג אפור כזה עם שרוול קצר וארוך באורך שלו, שחשבתי שאני אשלב עם גרביונים שחורים והמגפיים שהיא קנתה וכובע ברט ואראה צרפתיה זנותית כזו. ייאי המגפיים האלה ישדרגו כל סמרטוט!!!!!! ואז הבחור שלה (של רינ) התקשר אליי ו... טוב הוא התיר לי הרבה ספקות ואני שמחה בשבילה, באמת. כי יש בינהם הפרש גילאים קצת מפחיד אני יודעת שהיא תזרוק אותו עוד מעט כי זה באמת הפרש מטורף, אבל לפחות בינתיים, הוא עושה לה טוב. והוא אומר שאני עושה לה טוב, והוא אומר שהוא שומע עליי כ"כ הרבה, ושיש לה כ-ז-ה חיוך כשהיא מדברת עליי
והוא רצה להכיר לי חברים שלו
ואני כזה "אממ, אני לא מחפשת משהו רציני...." אז הוא אמר "כשתכירי את החברים שלי - תחפשי"
הם נוסעים לצימר הסופ"ש והוא אמר שהוא מוכן לשמור שבת בשבילה:]]] באמת נתתי להם את ברכתי והבטחתי לו לתת לה פידבקים חיוביים מעכשיו והלאה לגביו. יאללה עוד מעט די בר ושיעור תורה בהר-סוף עם יקיר
החיים עשררררררררררררררררררררר.
 
אומייגאד. האם. התייחסתי. למגפיים - כנקבה?!

סומבאדי שוט מי, אני מתחילה לדבר כמו פרחה!!! [ליאור, מחילה! פעם הייתי איתך בכל נושא הלשון
]
 
למעלה