אוף

Metal shklover

New member
אוף

אני שמתי לב שאין לי כמעט ידידות רק חברים גברים. זה מעוד מצער אותי שנשים לא נותנות סיכוי להכירם בלי לחשוב שאני רוצה רק סקס. היה נורא נחמד עם זה היה מתאפשר.
 

Ella032

New member
השאלה..

אם אתה באמת לא חושב רק על סקס. אם אתה כן חושב רק על זה אז אולי זו בעיה. ואם לא, אז אני לא יודעת למה לא נותנות לך צ'אנס. אלה.
 

floyd3

New member
ועוד משהו

אתה חייב לדעת אם אתה בטוח במה שאתה מבקש. אחרי שסיימתי קשר לפני שנתיים, נשבעתי שאני לא אתן לנו לההפך לידידים, אז סירבתי להצעה שלה להישאר בידידות. לא דיברנו מאז. לפני שנה וחצי בערך התחלטי להתחרט. ממש השתגעתי מזה שאני לא מסוגל לדבר איתה, ואז התחלתי לכעוס על עצמי שבכלל אמרתי לה "אני לא רוצה קשר של ידידות...". אחרי כמה שבועות ההיגיון חזר אליי והבנתי שאני אוהב אותה יותר מדי בשביל שאני אהיה מוכן לעמוד לצידה כשהיא תספר לי שהיא הכירה שם גבר ושכבה שם עם איזה מישהו... זה יהרוס אותי לגמרי ואולי גם יפריע לי למצוא מישהי אחרת. היום אני עדיין מבולבל, ויכול להיות שאני אתקשר אליה רק כדי לשמוע את הקול שלה שוב (אגב צביטה בלב...) אבל אני יודע שידיד שלה אני לא אהיה מסוגל להיות לעולם. רק בן זוג. בכל מקרה, אם אתה רוצה ידידות זה אומר שאין לך חברה, ואם אין לך חברה ויש מישהי שאתה רוצה להיות ידיד שלה, אז תחשוב טוב אם אתה לא בעצם רוצה להיות חבר שלה. זה שאתה חבר של מישהי זה לא אומר שאתה חייב לשכב איתה מייד. יש הרבה בנות שלא מוכנות ללכת כל כך רחוק כל כך מהר (בתולות בעיקר...). אני מציע שתשקול טוב עד כמה אתה מחבב את הבחורה ואם הגעת למסקנה שאתה מחבב מספיק, תנסה להיות איתה כמה שיותר בלי לקרוא לה "חברה" או "ידידה". תן לדברים לזרום ואל תנסה לקטלג בחורות מראש לפני שאתה מכיר אותן. אתה עלול להצטער על זה אח"כ כשאתה תהיה מאוהב בהן והן ימשיכו לראות אותך תמיד בתור ה "ידיד" (כי להן זה קל). מקווה שעזרתי לך.
 

Michael23Jordan

New member
ידידה זה הגדרה בכבר לא נמצאת

בלקסיקון אתה מחפש יזיזה אחי , תפנים את זה. מקסימום תאמץ כלב, הוא הרי הידיד/ידידה הטוב ביותר של האדם לא? אלעק אתה
 
למעלה