אוף, קשה לי בחיים

NimoNir

New member
אוף, קשה לי בחיים ../images/Emo10.gif

נמאס לי להעמיד פנים! נמאס לי להסתובב עם כל החברים הסטרייטים שלי ולראות אותם מוצאים חברות ולי אין אהבה. ולמה? כי אני בקטע של בנים. מישהו באותה סיטואציה?
 

SSAAMMEEYY

New member
אני יעשה מעשה אמיץ

וישבור לך את האשליות שאולי ניסית לבנות... (ואולי זה קצת יכאיב לך, אז, סליחה מראש...פשוט אני חושב שהאמת חשובה) איך דין יהיה בן 30 אם הוא לומד איתי בכתה י"ב? חשבת? הגעת למסקנה? ואם לא, אז בוא אני יספר לך משו... דין לא בן 30 הוא בן 18. אוקיי?
 

clean grunge

New member
|יבחוש|חיחיחי..לצערי אתה לא לבד...

זה הקטע הזה של "ההומו"..כאילו..כל הבנות..אבל כל הבנות תמיד יהיו סביבי כי אני "הומו" וזה מגנייף כשיש חבר הומו..אבל אפעם הן לא יראו אותי כבן זוג..זה ממש מתסכל כשאתה יודע שמי שאתה תמיד איתו אפעם לא תהיה איתו באמת...
 

Avak Feyot

New member
בטח

מכירה את זה טוב... מבאס,אני יודעת...תזכור שהגורל שלך לא משאיר אותך בודד לנצח,גם אם כרגע אתה לא יכול לממש את אהבתך -אם לא היום אז מחר.. ושיש עוד הרבה שמרגישים כמוך,גם אם עכשיו הם יושבים ושותקים (ואפשר להבין..)... בהצלחה לעתיד ורוד יותר!
 
כמעט כולם כאן ../images/Emo13.gif

חצי פה זה הומואים בהכחשה שקוראים לעצמם ביסקסואלים רק כי זה cool אבל הם נגעלים מבנות כוסיות כמו בר רפאלי ופמלה אנדרסון.... בקיצור הומואים שקפצו מארון אחד לארון שני... לעומת זאת יש פה ביסקסואלים אמיתיים, כמוני, שנאלצים לסבול את שאר ההומואים פה... ולראות את ההומואים האלו עם הגוף השרירי והפנים היפות שמגיעים לכאן כי הם טעו בדרך לפורום בנים-בלבד ומבקשים עזרה כל כך יפה שבא לך לרדת ל... אה, אגב ברוך הבא!
מה היתה השאלה שלך?...
דין הפנתר!
 

SSAAMMEEYY

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחח

אתה ביסקסואל? חחחחחחחחחחחחחחחחח כן בטח....
 
חחחחחחחחח..בחור קורע אתה!!!!!!!

איזה התבטאויות!!!"הומואים שקפצו מארון לארון" חחחחחחחחחח!!!!!!!!!!!!! אני נקרע ממך!!!!!!!!!!! רגע - דין! אתה באמת ביסקסואלי ? ? ? איזה באסה!! מעדיף בנות ולא ביסקסואליים למניהם!!
 
בן כמה הוא - אגב?

אם אתה כן, אני עוזב תפורום הזה, אין לי מה לחפש פה! לא סומך על ביסקסואליים...
 
למעלה