אוף, קיבלתי נייטרלי...

nino15

New member
אוף, קיבלתי נייטרלי...

היא כתבה: took a couple months to get here. and is extremely small - barely snaps around my wrist and i'm a petite girl. שתי הטענות שלה ממש מעצבנות. בדקתי ב-USPS והתברר לי שהחבילה הגיעה כבר ב-2 בפברואר (שלחתי אותה ב-16 בפברואר) אבל היא נאספה רק ב-26 בפברואר. כך שרוב הזמן היא שכבה בדואר, שזה ממש לא אשמתי. והטענה השנייה שלה שהצמיד ממש קטן מוזרה בעיני. אני בחורה די גדולה (והידיים שלי גדולות..) ועשיתי את הצמיד פחות או יותר לפי הגודל שלי עם אקסטרה חוליות לבחורות קטנות יותר. מה גם שכתבתי מה הגודל של הצמיד. כתבתי לה בנימוס ששלחתי את החבילה יומיים אחרי שהתקבלה ההזמנה ושהיא שכבה בדואר כל הזמן הזה (צירפתי לה את ההוכחה מאתר USPS) ושאני מצטערת שהצמיד קטן מדי (לא כתבתי לה שכתבתי בבירור מה הגודל שלו). גם רמזתי לה שאני מוכנה לחשוב על איך נוכל לפתור זאת ביחד. נחכה לתשובה ונראה מה היא תגיד. אוף!
 

RolyzCreations

New member
בהחלט מעצבן!

לדעתי כן היית צריכה לכתוב לה שרשמת את גודל הצמיד. הייתי מוסיפה לה קישור לפריט שנמכר שתראה. עכשיו באמת נותר לחכות ולראות...
 

nbrosh

New member
לא, אין מה לכתוב , זה רק מלבה את האש

תציעי לה משהוא בתור פתרון ונראה איך תגיב.
 

nino15

New member
כן, פחדתי שזה ילבה את האש...

כי היא נשמעת קצת כועסת בפידבק שלה... נראה מה היא תגיב
 

nino15

New member
החזרתי לה חלק מהכסף

אחרי שהיא לא ענתה לי לשני מיילים+קונבו, החלטתי להחזיר לה חלק מהכסף. ראיתי שהיא משכה את הכסף (עשיתי לה דרך SEND MONEY כי כבר אי אפשר לעשות ריפונד), אז שלחתי לה עוד מייל שהחזרתי לה חלק מהכסף, ואני מקווה שהיא תוכל לשקול מחדש את הפידבק שלה כי זה משהו שמאוד יכול לפגוע במוכר, ואני רוצה שכל הלקוחות שלי יהיו מרוצים. והיא לא עונה לי! אוף. יש לי הרגשה שהיא בחיים לא תשנה את הפידבק... ממש מבאס...
 

nbrosh

New member
חלק מהכסף? מה זה שוחד??

לא מכובד בעיני. הכל - או בכלל לא. קיס אנד מייק אפ..
 

nino15

New member
החזרתי לה את הכסף על המשלוח

כי הטענה שלה הייתה שהוא הגיע מאוחר (למרות שלפי מה שבדקתי זה שכב בדואר כמעט חודש)
 
רגע, מה עם kiss and make up?

אטסי לא יכולים לעזור במצב כזה? ד"א לדעתי זו היתה טעות להחזיר לה כסף, אם היא לא לקחה, זאת אשמתה וזהו.
 

nino15

New member
עשיתי קיס אנד מייק אפ

והיא לא מגיבה... כן, 2 הטענות שלה לא לעניין - היא גם טענה שזה הגיעה אליה אחרי חודשיים (כי זה שכב חודש בדואר) וגם טענה שהצמיד קטן מדי ויש לה פרק יד ממש קטן (א. גם כתוב מה הגודל של הצמיד ב. אני עושה את זה לפי היד שלי ואני ממש לא פטיט). אבל עדיין לא בא לי עוד פידבק נייטרלי (השנייה שנתנה לי ניטרלי לא כתבה בכלל למה היא נתנה לי, ולא ענתה למיילים וקונבואים)
 

לימיצ

New member
תגידי, את נתת לה כבר פידבק?

כי אם לא, את יכולה לתת לה נייטרלי ושם לכתוב שזה נשלח יומיים אחרי שהכנת ושכב בדואר או משהו כזה
 

nino15

New member
כשעושים קיס אנד מייק אפ צריכים לתת פידבק

אז נתתי לה חיובי מתול מחשבה שהיא תחזיר לי חיובי... אוף, זה ממש מבאס אותי שהיא לא עונה למיילים. גם הטענות שלה חצופות וגם היא לקחה את הכסף ולא החזירה לי תשובה. יצאתי די קירחת מכל הכיוונים. (מזל שזה רק נייטרלי ושהצמיד לא כזה יקר)
 

nino15

New member
יש אפשרות לשנות את זה?

אם אני רוצה לסגור את הקיס אנד מייק אפ לעשות פידבק נייטרלי?
 

nino15

New member
נראה לי שאני אפנה לאטסי

ואני אספר להם את כל הסיפור ואבקש מהם למחוק את הפידבק. אמנם הסיכוי קלוש, אבל שווה לנסות, לא?
 

milshake

New member
הממ אם מבטלים את המכירה, זה מבטל את הפידבק ?

כי במקרה כזה אולי את יכולה לבטל את המכירה בכלל וזה יעלים גם את הפידבק.
 

nino15

New member
זה לא יוריד את הפידבק...

אבל פניתי לאטסי במייל ממש ממש ארוך וסיפרתי להם את כל הסיפור ואפילו צירפתי הוכחות מ-USPS ועוד. נראה מה הם יגידו
 

onor

New member
אני מקווה שיורידו לך את הפידבק

למרות שהסיכוי קלוש... בכל אופן לדעתי אם החזרת לה את דמי המשלוח זה כמו הודעה באשמה ומאחר ואת לא אשמה כי היא זו שאספה את המשלוח באיחור, לא היית צריכה להחזיר לה את הכסף. מעבר לזה, יש לך כל כך הרבה פידבקים חיוביים ובקרוב הניטראלי הזה יעלם בין דפי הפידבקים.
 
למעלה