אוף! נמאס!

בכנרית

New member
אוף! נמאס!

ארוחות משפחתיות הופכות לאחרונה להיות סיוט. כל פעם מתחילים לדבר על הצימחונית שלי וצוחקים עלי, מעצבנים אותי ומעליבים אותי. מה אתם עושים במצבים כאלו?
 
אומרים להם שהם לא יותר טובים../images/Emo110.gif

כי בכל זאת הם הרוצחים לא את!
 

b0redavid

New member
אני לא חושב שלקרוא להם רוצחים...

ממש יגרום להם להבין אותך יותר טוב ולכבד את עמדתך, בדיוק ההפך. יש אלף דרכים אחרות ובאמת יעילות להסביר להם, כמו: עלוני הסברה. מידע באינטרנט. סרטים מזעזעים. לא חסר.
 
זה היה בהגזמה../images/Emo110.gif

אבל התכוונתי להראות להם שהם הרוצחים בסיפור
 

One Echoe

New member
מאזנים את המצב.

תרשמי כאן את ההתבטאויות שלהם, ואני מבטיח לך להביע לך טיעון כנגד כל התבטאות כזו או אחרת. באופן כללי, תגידי להם שהכי קל לצחוק מעמדה של כוח. ומי שעושה כאן משהו לשינוי - זו את. הם אלה שגורמים לסבל, ולמוות של יצורים חסרי ישע, ולא את.
 

טבעונית

New member
כשיורדים עלייך בגלל צמחונות...

תחייכי, תני להם לדבר. תשאלי אותם בנעימות - איך הבריאות שלכם בזמן האחרון? לא משהו, תאמיני לי, בעיקר של אלה שעברו את ה-40 . אני צמחונית כבר המון שנים, וטבעונית כמה שנים, וספגתי את כל ההערות האפשריות. אם תקראי את הכתבה על הנזק באכילת בשר באתר הצמחונות הישראלי, תוכלי בקלות לסתום להם את הפה, בצורה נחמדה, עם הסבר הגיוני.
 

tombenarye1234

New member
"מענישים" אותם.

אם בארוחה אחת צחקו עליך, אז אני ממליץ לקום מהשולחן, ולא לאכול איתם (ולא רק זאת, אלא אם צוחקים עליך, אז גם לארוחה הבאה לא לבוא...ולארוחה שאחריה כן לבוא...ואם עושים זאת שוב, אז לעשות את הסיפור הזה שוב, עד שהם יבינו) בנוסף, אפשר להגדיל את ה"עונשים", עד שמגיעים למצב בו הזכויות שלך נשמרות. אני תמיד אומר שכאשר פוגעים בזכויות שלך (הזכות לכבוד), תלחמי על כך ואל תתני למשפחה שלך לרדת עליך.
 
קורה לי כל הזמן.. אפילו הדודה

המגעילה שלי שתלה בשר בתוך האוכל ואמרה שאין בזה כלום.. מזלי בדקתי וראיתי
 
תאמיני לי זה גם אצלי...

ועוד בגלל שזה עוד חדש אצלי. ההורים שלי והאחים שלי לא מפסיקים לרדת עליי!!!
 

בכנרית

New member
תודה אנשים!

בהחלט עזרתם. אני חושבת שאנסה משהו לארוחה הבאה! תודה!
 

LullaBelle

New member
מכירה את המצב...

אמא שלי לא יורדת עליי בדרך כלל, אבל כשהכרזתי שאני צמחונית היא חשבה שאני מנסה להתאבד. [אמא שלי והגיון לא חיים על אותה הפלנטה]. אבא שלי יורד עליי ללא הפסקה. כשהוא עושה זאת, אני מאמצת גישה של ילדה בת חמש ומפסיקה לאכול. מייד אמא שלי סותמת לו את הפה ואני יכולה להמשיך לאכול את האוכל הטעים שלי בשקט.
 

female drummer

New member
זה גם מה שאני עשיתי

מאז שפעם אחת עזבתי את השולחן ולא דיברתי איתו שבוע, כל פעם שהוא מנסה להגיד לי מילה על הצמחונות אמא שלי אומרת לו" אתה לא זוכר איך הסתבכת פעם שעברה?" חחחחח
 

inbar20inbar

New member
אני כל כך מבינה אותך!!!!

אני כבר מפחדת מארוחות משפחתיות!... תמיד הן הופכות בסופו של דבר לריב, "צמחונות אנחנו מבינים, אבל טבעונות????????, כנראה זאת מחלה, זה יעבור!!!"
 

One Echoe

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo45.gif

זה כזה קורע. בגלל הטבעונות, אנשים מבינים את הצמחונות פתאום
 

b0redavid

New member
רעיון טוב!

לצעירים ביננו שההורים לא מרשים להם לעבור לצמחונות, פשוט תגידו מההתחלה: "אמא אבא, מהיום אני טבעוני/ת!" הם עוד יתחננו לקנות לכם שניצל מן הצומח!
אם יש משהו שהורים יותר מפחדים משהילד שלהם יהיה צמחוני, זה שהוא יהיה טבעוני.
 

inbar20inbar

New member
יפה!!! כל הכבוד לשניכם

אני פשוט יהיה פירונית ואז הם יבינו את הקטע של הטבעונות! אחלה רעיון
 

b0redavid

New member
רק מנסה לעזור, וחוצמזה יש דבר שנקרא

ציניות! אי-אפשר כבר לאמר מילה בפורום בלי שיקפצו עליך אלף מטיפים, שמחפשים בנרות לעורר ויכוחים ולצאת כקדושים. כאילו אף פעם לא טעמו דם בעצמם. הגענו למצב העצוב והמגוכך, שאפילו מתכון צמחוני לקרמבו בפורום "צמחונות וטבעונות" הופך עולמות. אני כבר מחכה לתגובות הזועמות...
Take a chill
 
למעלה